Tyhmä kysymys, mutta kysyn kuitenkin...Kun sähköpostiini tulee viesti; sinulla on kavereita enemmän kuin uskotkaan, niin kysymys kuuluu, onko joku katselut tietojani
facebook-sivuiltani ja yrittää yhteydenottoa? Tiedoissani ei ole muuta kuin nimi, ei paikkakuntaa tms. yksilöintitietoa.
Facebook-kutsu
1
345
Vastaukset
- lhku
Tuo on automaattinen mainos, jolla FB yrittää saada sinut hankkimaan lisää "kavereita". FB:n tavoite kun on, että kaikilla olisi mahdollisimman paljon yhteyksiä. Se on heidän elinehtonsa. Firmaa ei millään lailla kiinnosta, oletko oikeasti kaveri "kavereidesi" kanssa, tai tunnetko edes heitä lainkaan.
Myöskin FB:n näyttämät "saatat tuntea myös..." listat perustuvat ihan siihen samaan. Ne yrittävät saada sinut verkostoitumaan kaverinkaverinkavereiden kanssa. Ihan riippumatta siitä, oletko koskaan ollut millään tavalla tekemisissä kyseisten henkilöiden kanssa.
Sinä sitten teet ihan itse päätöksen siitä, haluatko juosta markkinamiesten pillin mukaan vai valitsetko "kavereiksesi" vain sellaisia henkilöitä, joiden kanssa itse haluat pitää yhteyttä.
Vielä vinkki: FB:n asetuksista voi säätää, minkälaisia sähköposteja haluaa niiltä vastaanottaa. Suosittelen vaihtoehtoa "vain tärkeimmät tiliä koskevat tiedotteet".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723459Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1221816Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2701539- 731453
- 771396
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001130Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531116- 631011
- 22977
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893