Sims 3 ei käynnisty!

Tiiz

Ongelmana on siis se, että pelin voi aukaista kyllä käynnistyssovelluksesta, (sekä tiedostoista) mutta siihen se sitten jämähtää. Sims tavallaan aukeaa, mutta jää mustalle ikkunalle ja hiiri siinä sitten vaan pyörii, eikä mitään voi painaa. Peli (tai siis tämän mustan ikkunan) täytyy sulkea tehtävienhallinnan kautta. Kun tehtävienhallinnasta painan '' Lopeta nyt '' , sims ilmoittaa heti, että Sims 3 ei vastaa.

Kyseisestä ongelmasta oli toinenkin aihe, mutta sieltä läpi käymäni neuvot eivät auttaneet. Koitin siis siirtää ladatut hetkeksi muualle, pois Sims -tiedostoista, mutta peli ei edelleenkään toiminut.
Katsoin läpi Dashboard(?) sovelluksella ladattuni, ja niistä ei löytynyt mitään vikaa. (Esim. korruptoituneita tiedostoja) joten siitä tämä ei luullakseni johdu.

Ongelma alkoi siis eilen, enkä tiedä mitä vielä voisin tehdä. Uudelleenasennus on käynyt mielessä, mutta mieluiten sen jättäisin väliin. Nimittäin huolimattomana olen hukannut muutaman lisäosan levyn. Mutta omien keräämieni neuvojen mukaan, jotka eivät siis auttaneet, muuta vaihtoehtoa ei kai jää jäljelle(?)

1

703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simahtanut

      Joo, moi vaan. Harmi kyllä en ainuttakaan fiksua juttua keksinyt, MUTTA jostain ihmeen syystä tuli mieleen, että voisko koettaa päivittää uudelleen? Ellei se auta, niin vaihtais pykälää vanhempaan versioon ja katsois muuttuuko mikään. Varsinaista vaaraa siitä ei minun mielestäni olisi jos ei sitten suurta apuakaan. Melko varmaan joku Radolan porukasta tietäisi parempia keinoja. Sinne pitää muistaakseni kirjautua jos kysyy jotain, mutta porukka on mun mielestä erittäin fiksua ja asiallista.
      Mulla on TS4:n pelaamisen ja ihan muidenkin pelien takia mennyt jo tuntuma kolmoseen. Pitäisi ottaa pian muutaman päivän pelisessio, mutta en ole saanut toimeksi.
      Sitten on tietenkin nuo virallisten sivujen vianetsintäohjeet. Taisivat löytyä tuolta: http://answers.ea.com/t5/The-Sims-3/FAQ-Troubleshooting-Steps/td-p/714 - ja sieltä tulikin mieleen eräs pieni asia. Ilmestyykö tuo musta ruutu kaikkien tallennusten kanssa vaiko vain yhden? Tallennuksethan voi korruptoitua, muttei yleensä sentään kaikki kerralla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      100
      1899
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1430
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1317
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      92
      1313
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1124
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      463
      997
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      918
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      852
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      836
    Aihe