Omistan kaksi ajokoiraa, joita nyt olen pari kertaa käyttänyt näyttelyissä ja käynyt myös paljon katsomassa näyttelyitä ja ajokokeisiinkin olisi mielenkiintoa mennä jossain vaiheessa, tai ainaki oli.
on aivan uskomatonta, että kaikissa näyttelyissä, missä olen käynyt on kehänlaidalla haukuttu toisten koiria milloin minkäkin takia, omaa koiraa tietenkin kehutaan, mutta toisten koiria sitten haukutaan ihan urakalla. Itse kun ainakin tiedän omien koirieni virheet ja mielestäni näyttelyissä on paljon kauniita koiria ja sertin saaneet kyllä ovat sen ansainneetkin.
Sitten jos mennään näihin metsästysjuttuihin niin samallalailla haukutaan toisen koiran metsstys ominaisuuksia milloin mistäkin ja omaa kehutaan.
Mikä teitä ajokoiran omistajia vaivaa? Tajuaako tällaiset harrastajat, että uusia harrastajia ei noin kyllä saada. Itsekkin tuskin enää näyttelyihin menen, enkä varmaan vie koiraa ajokokeisiin.
ajokoiran omistajat
mmlmkmkmkmkmkk
2
202
Vastaukset
- 8018
Sama meininki on kaikkien rotujen kanssa. Silleen kivaa on koiraharrastus.
- joo.o
valitettavasti totta. suurin osa harrastajista on fiksua ja reilua porukkaa mutta se pieni osa pilaa muuten hyvän harrastuksen. se sama rupusakki trollailee netissäkin. on liian helppo räkyttää peräkamarissa lukkojen takana. yhteistä tälle sakille on että eivät itse ole omistaneet koskaan kunnon koiraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745358- 332941
- 402634
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin262003Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401972Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291819- 951802
- 1691691
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241418Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941230