Omistan kaksi ajokoiraa, joita nyt olen pari kertaa käyttänyt näyttelyissä ja käynyt myös paljon katsomassa näyttelyitä ja ajokokeisiinkin olisi mielenkiintoa mennä jossain vaiheessa, tai ainaki oli.
on aivan uskomatonta, että kaikissa näyttelyissä, missä olen käynyt on kehänlaidalla haukuttu toisten koiria milloin minkäkin takia, omaa koiraa tietenkin kehutaan, mutta toisten koiria sitten haukutaan ihan urakalla. Itse kun ainakin tiedän omien koirieni virheet ja mielestäni näyttelyissä on paljon kauniita koiria ja sertin saaneet kyllä ovat sen ansainneetkin.
Sitten jos mennään näihin metsästysjuttuihin niin samallalailla haukutaan toisen koiran metsstys ominaisuuksia milloin mistäkin ja omaa kehutaan.
Mikä teitä ajokoiran omistajia vaivaa? Tajuaako tällaiset harrastajat, että uusia harrastajia ei noin kyllä saada. Itsekkin tuskin enää näyttelyihin menen, enkä varmaan vie koiraa ajokokeisiin.
ajokoiran omistajat
mmlmkmkmkmkmkk
2
220
Vastaukset
- 8018
Sama meininki on kaikkien rotujen kanssa. Silleen kivaa on koiraharrastus.
- joo.o
valitettavasti totta. suurin osa harrastajista on fiksua ja reilua porukkaa mutta se pieni osa pilaa muuten hyvän harrastuksen. se sama rupusakki trollailee netissäkin. on liian helppo räkyttää peräkamarissa lukkojen takana. yhteistä tälle sakille on että eivät itse ole omistaneet koskaan kunnon koiraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1313891Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso83269Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai342884Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122792Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1342469- 502104
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For951286Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631266Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist131182Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361139