Varoitus, Parrot Key Resort, Key West

Aksteri

Yövyimme viikolla 8 Key Westissä Parrot Key Resortissa, jota mainostettiin netissäkin paratiisina. Paikka on umpihomeessa. Kosteuden haistoi jo respaan astuessaan. Yksi meistä oli nuhassa, ja aamulla keuhkot aivan tukossa, muitakin yskitti. Mitä olisikaan ollut, jos olisi homeherkkyyttä. Joten en todellakaan suosittele ko. paikkaa, vaikka kuvissa hienolta näyttääkin.

5

214

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toluca

Ei se mitään isompaa vikaa ole: minä olen yöpynyt asuntovaunussa (paikallisen vakituisen asukkaan) joka oli myös kosteuden runtelema ja selvästi haisi, mutta ei mitään hätää, kun kaveri läöhti Key Westiin pippaloihin ja sanoi että jääkaapissa on olutta, juo pois! Ei tullut mitään vaivoja, kun suihkun jälkeen kippasin kurjuudessa mäntymetsikössä olevassa vaunussa muutaman oluen (Big Pine Key)

• tropicalhumidity

Mistahan se kosteus johtuu SAARELLA? Arizonassa olisi ollut kuivempaa.

• eihaissuthome

Mistäköhän se johtuu ettei tuolla saarella kaikki hotellit haise homeelle?

• Toluca

Se johtuu siitä, että ne on remontoitu äskettäin ja mahdolliset ongelmapaikat tukittu. (Niitä kosteusongelmia siellä syntyy vähän samaan malliin kuin meillä vuotavakattoisessa talossa, koska siellä on kovat sademyrskyt ja muutenkin kostea ilma)

• nähtyon

On niitä maailmassa kosteampiakin paikkoja kuin Key Westin saari ja homeesta vapaita hotelleja löytyy kyllä, eikä tarvi edes olla vasta remontoituja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1373
    2. 72
      1204
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      1071
    4. 95
      889
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      869
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      800
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      78
      708
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      703
    10. 44
      632
    Aihe