Mulla todettiin skolioosi 13v ja sanottiin ettei se enää pahene kun pituuskasvu oli loppunut. Kuitenkin kasvoin vielä ja skolioosi paheni. Nyt vaikka en enää ole kasvanut, selkä jatkaa kieroutumista. Ja nyt olen siis 16v. En muista monta astetta se on kierossa, mutta mutka on yläselässä. Mulle ei olla vielä sanottu, että joudun leikkaukseen, mutta fysioterapeutti sanoi, että joudutaan ehkä turvautumaan leikkaukseen. Selkä on kipeä ja kierouden huomaa esim. siitä, että olkapäät on eri korkeudella.
Ajattelin et täältä vois löytyy joitain ketkä ko. leikkauksessa olleet, joten ois kiva kuulla kokemuksia ja ainakin vastaukset näihin:
Monta astetta sun skolioosi oli kun jouduit leikkaukseen?
Aiheuttiko skolioosi kipuja tai muita oireita?
Kauan kesti toipuminen? Entä sairasloma?
Saitko lisäsenttejä pituuteesi leikkauksesta? Kuinka paljon?
Muutakin saa kertoa jos tulee mieleen. Etenkin pituusjuttu kiinostaa koska haluaisin olla pidempi edes vähän.
Skolioosileikkauksessa olleet
skolioosi
1
141
Vastaukset
- tuuheatukkamulla
Liiku ja venyttele.
Noi leikkaukset ovat aina yksilöllisiä ja ne aiheuttavat myös pysyvän osittaisen liikkumattomuuden, kun selkä jöykistetään.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/skolioosi.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219