Underworld roolipelin draama?

Korruptio

Eli varmaan aktiivisin suomalainen ns realismi ihmisroolipeli Underworld lopettaa "paskamyrskyn" saattelemana? Pelasin tuossa paikassa itse joskus mutta kiireitteni myötä jouduin lopettamaan eli tunnukseni poistettiin, joten en tiedä mitä siellä foorumilla tapahtui.

Onko kenellekään tarkempaa tietoa ja halua valaista asiaa mihin tämä Underworld roolipeli nyt kaatui? Jotain oli myös siitä että roolipeli meni "väärään suuntaan" tarkoitetusta kun keskiössä ideassa ovat kai korruptio ja rikollisuus.

Kiinnostaisi tietää myös ketkä siellä ovat riehuneet jotta kyseisiä loanheittäjiä tietäisi välttää tulevaisuudessa peliseuraa etsiessä.

5

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Korruptio

Lisätietoa haluaisin nimenomaan siitä mitä on tapahtunut ja ketä kannattaa jatkossa välttää.

• TerveetRopepiirit
        Korruptio kirjoitti:

Lisätietoa haluaisin nimenomaan siitä mitä on tapahtunut ja ketä kannattaa jatkossa välttää.

Paskanjauhamisen täytyy jatkua.

• EntinenPelaaja

Voi hemmetti, siis olen aivan ihmeissään! Pidin kanssa itse pelistä luovaa taukoa ja nyt, kun teki mieli palata, niin koko rope poissa, pännii tosi paljon! Oli toimivin juttu pitkään aikaan, suomalaiset ropet kun tuppaa yleensä olemaan vähän pystyyn kuolleita.

Enkä koe tämän olevan mitään paskan jauhantaa, vaan aivan kuten ketjun aloittaja, haluaisin kovasti tietää, mitä ihmettä tapahtui nyt, kun tuonne foorumin asiaa koskevaan selitykseen ei enää pääse käsiksi.

• hmmhhhmm

Osaako kukaan täällä sanoa, mitä Underworldin kanssa tapahtui?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe