Milloin seuraava korimalli Focus markkinoille.
Milloin uusi Focus
7
341
Vastaukset
- 5547475
Johan se 2015 tuli. Ei kait sitä nyt joka vuosi. Viime vuonna tuli myös 1.0 pikkuturbot.
- EBmiäs
Tuli turbot aikaisemmin, kyllä meillä on ainakin 2012 1.0Ecoboost?!?
Hyvä peli on ollut vaikka kaikki varoitteli! Nyt ajettu 122tkm ja olen vaihtamassa uuteen. Samalla hatchback vaihtuu farkku korimalliin.
- Mahtaakoolla
No en ole liikenteessä nähnyt yhtään uusimman mallista. Mahtaako ne olla edes kaupassa? Pätevän näköinen pirssi.
- foocus
2017 vuoden alussa, neliveto malleja myöskin tulossa lisää.
- fiestailija
nykyynenki malli kelpais :) ei pätäkkä piisannu fokkeriin jote pistin -12 fiesta 1.6 titaniumin.hieno sekin
- NewFocus
2018 keväällä tulee uusi malli, esitellään syksyllä 2017, Suomeen kesä/syksy 2018.
- Kerroppas
Mistä tuo tieto, itse sanoisin, että 2017 keväällä jo Suomessa. Näin ainakin autotoimittajat usein mainitsee, mutta onko sulla luotettavampaa tietoa asiasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1766733Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1113195Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1041895Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am641676- 191649
"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?381516Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111320Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m151293- 641253
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N751143