EuroRC -verkkokauppa - välttäkää tätä!

ESu997

Jos vaan pystytte ostamaan RC-kilkkeenne toisaalta, niin säästäkää hermojanne ja ÄLKÄÄ ostako fi.eurorc.com -puljusta yhtään mitään.

Heidän asiakaspalvelu toimii nopeasti, ts. vastaavat per heti mutta ongelma on että kuninkaallisen postin hukattua paketin EuroRC.com:sta tulee pelkkiä hataria selityksiä, että kun HE alkavat etsimään kadonnutta pakettia niin SITTEN se kyllä löytyy. No eipä ole löytynyt.

Pirteä asiakaspalvelukin loppui kuin seinään kun pyysin maksun palautusta tavaroista joiden toimittamisen sijaan olen saanut pelkkiä selityksiä.

Tiivistelmänä: välttäkää EuroRC.com -verkkokauppaa!!

Briefly in English: Stay away from eurorc.com -webshop - they are not worth your money!

32

4311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JuusoP88

      Itse ostanut monesti kyseistä kaupasta, palvelu toimii ja ei ole ollut ongelmia vaikka kerran paketti olikin hukassa postin toimesta.

    • Asiakasvuodesta2011

      Siis kumpi tässä nyt on syyllinen. Posti vaI eurorc?

    • Esari

      Never had any problems with this shop. I have ordered many times batteries and tools. If finland postal services fuck up delivery its not shop fault!

    • VakkariAsiakas

      Olen tilannut paljon heiltä tuotteita.

      Minä ainakin jatkan tilaamista, kun ei ole ollut mitään ongelmia.

      Jos epäilet yhtään tavaran tulemista tilaa vastaisuudessa kirjattuna postina, niin sitten voit varmemmin seurata tilauksiasi seurantakoodilla, niin voit syyttää sitä, joka hukkasi pakettisi eli postia.

      Pojat kyllä hoitaa hyvin asiansa ja palvelevat hyvin.
      Sehän on sinustakin itsestäsi kiinni miten heihin olet ollut yhteydessä.

      Niin se metsä vastaa, kun sinne huudetaan.

      • näinseonvaan

        Ei se kyllä noin mene,kyllä asiakas on aina oikeassa!
        Aika naurattavaa käytöstä eurorc.com varsinkin jos ei kovin arvokas paketti,oletettavasti paketti löytyy mutta voi mennä monta viikkoa,siksi myös itse kokisin eurorc.com in korvausvelvolliseksi.


      • EuroRC

        Ei se asiakas aina ole oikeassa, mutta hyvin usein :) Toiminne luonnollisesti niin että laitetaan uutta tulemaan jos se on nopein/kustannus tehokkain tapa saada asiakkaalle kyseinen tuote, varsinkin jos on edullisempi tuote mikä on jäänyt matkalle. Monesti nopein tapa on tosin antaa postin etsiä paketti.

        Tässä tapauksessa oli vähän hankala muuttua tuotteeksi mikä on loppu varastosta perjantai iltapäivänä kun asiakas oli pari päivää pihdannut tietoja että paketti on hukassa :( Viikonlopun aikana ei pakettia myöskään luonnollisesti löytynyt ja jos asiakas haluaa rahansa takaisin niin hän ne saa, mikä hoidettiin maanantaina kuntoon. (Kohteliaampi asiakas olisi varmaan saanut lainalaturin tai oltais keksitty jotain muuta että olisi ongelmat ratkonneet)

        Posti joskus noita hukkaa ja sen kanssa pitää yrittää elää. Tällä kertaa ei mennyt kaikki putkeen, mutta on hyvä että saadaan palauteta, sitä otetaan aina mielellämme vastaan.

        t. Axel

        PS. jos jokin paketti jää matkalle, niin muistakaa aina informoida meitä siitä, niin voidaan myös asialle jotain tehdä, pystymme yleensä auttamaan enempi kuin postin asiakaspalvelija.


      • ratojenkandidaatti
        näinseonvaan kirjoitti:

        Ei se kyllä noin mene,kyllä asiakas on aina oikeassa!
        Aika naurattavaa käytöstä eurorc.com varsinkin jos ei kovin arvokas paketti,oletettavasti paketti löytyy mutta voi mennä monta viikkoa,siksi myös itse kokisin eurorc.com in korvausvelvolliseksi.

        "Kyllä asiakas on aika oikeassa!"

        Täyttä roskaa, työskentele asiakaspalveluammatissa hieman ja ymmärrä asian todellinen laita. Tietty pyrkimys tulee olla jossain määrin positiivinen lopputulos (edes asian hoidossa ja kommunikaatiossa yleensä väärässä olevalle asiakkaalle). Vielä vähemmän asiakkaan statusta tilanteessa (ks em. keskustelu) nostaa asian korjaaminen toteuttamiskelvottomilla nytjaheti-ehdoilla.

        Mitä korvaukseen tulee, Posti on vastuussa:
        http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/hinnatjaohjeet/korvauskaytanto.html

        Itse jatkan tilauksiani EuroRCstä entiseen malliin, hyvä ja avustava asiakaspalvelu harrastusta aloittelevalle poika isälle, missä isää ohitellaan vähintään kierroksella :/.


      • BaarissaTöissä
        näinseonvaan kirjoitti:

        Ei se kyllä noin mene,kyllä asiakas on aina oikeassa!
        Aika naurattavaa käytöstä eurorc.com varsinkin jos ei kovin arvokas paketti,oletettavasti paketti löytyy mutta voi mennä monta viikkoa,siksi myös itse kokisin eurorc.com in korvausvelvolliseksi.

        Et vissiin ole ikinä tehnyt minkäänlaista asiakaspalvelutyötä?


      • tiedänmistäpuhun
        BaarissaTöissä kirjoitti:

        Et vissiin ole ikinä tehnyt minkäänlaista asiakaspalvelutyötä?

        Älkää nyt nolatko itteenne täysin ja yrittäkö epätoivoisesti puolustella eurorc.comia.
        Autojen parissa olen vuosia tehnyt asiakaspalvelua joten kyllä tiedän että Asiakas on Oikeassa.
        Ymmärrän kyllä jos on baarissa töissä niin sielä ei ymmärretä asiakaspalvelun päälle mitään viinanhuuruisilla rusina aivoilla.


      • jvmine

        Minulla ainakin pelkkiä hyviä kokemuksia euroRC:stä


      • Anonyymi

        Pelkkiä hyviä kokemuksia euroRC:stä... asiakaspalvelu antaa nopeasti vastauksen,jos sähköpostilla jotain kysyy. Paketit tulleet perille oletettuna aikana. Ei ongelmia. Juuri tilasin lisää ja katselin myös jatkotilauksia.


    • Mekaanikko1

      Itse tilannut paljon kyseisestä liikkeestä, ei mitään ongelmaa ole ollut. Jatkossa aion tilata kaikki kilkkeet Euro-rc:ltä.

    • HN70

      Mulla on kaikki mennyt aina hyvin eurorc:n kanssa. Homma toiminut siis aina!!!

    • Seikku66

      Huonoa palvelua. Vaikka on maahantuoja silti teema on myydä ei oota. Ja ei ole edes kaikkia tuotteita verkkokaupassa.

      • EuroRC

        Kiitos palautteesta, jos voisit tarkentaa missä tuotemerkeissä/tuotteissa on ollut haasteita niin voimme parantaa tilannetta.

        Olemme myös lopettaneet maahantuontia joisskai nbrändeissä, voi myös johtua siitä.

        t. Axel


      • VakkariAsiakas

        Koitappa Seikku66, miettiä mikä maailman talous on nyt päällä. Ei kaikke voi pitää hyllyssä mädäntymässä ja seisottaa varastossa. Ei se noilla kaikista isoimmillakaan mene yhtään sen mallikkaammin.
        Mitenkään yritykset ei voi ennakoida tuotteiden menekkiä.
        Joutunut monessa muussakin paikassa odottaan jopa pari kuukautta, että niille tulee tavaraa, vaikka verkkokaupassa näytti, että hyllyssä olisi tavaraa. ja eivät oo mitään siitä infonneet.

        Tähän listaan voisi pistää varmaan joka ikisen tavaran / firman suomesta, jos alkaisi listaamaan.


    • Ile_58

      Se menee niin, että jos kuljetuksessa paketti katoaa niin on posti siitä vastuussa, ei lähettänyt yrittäjä. Postihan on tunnettu näistä ettei korvaa kadonnutta pakettia. On se kumma kun nostavat lähetysten hintoja muttei isommalla rahalla saa edes paketteja pysymään tallessa.

      Mutta siihen aiheeseen. Eurorc on tällähetkellä kyllä Suomen johtavin rc liike asiakaspalvelussa ja varmasti myynnillisestikkin. On vaikeaa löytää tätä parempaa liikettä.

      Kyllä käytännössä aina tavara on varastossa, jos ei ole verkkokaupan mukaan niin yleensä se on myös tehtaalta loppu tai lopetettu muuten vain tuotteen myyminen liikkeessä. Ne tuotteet mitä yritetään myydä on aina varastossa tässä kaupassa.

      Ei voi antaa muutakuin monta ruusua tähän astisista kaupoista ja toivottavasti tulevistakin kaupoista tälle liikkeelle!

      -Ile

    • Kanta-asiakas

      Itsekin asiakaspalvelupuolen töissä ja EuroRcn asiakkaana pakko vain ihmetellä, miten näin hyvää palvelua voi vielä saada. Kaikkeen mitä olen tarvinnut olen saanut apua ja jopa keskellä yötä.

      Itse aiheeseen on kommentoiva, että mielenkiintoinen tapa nostaa meteli ilmeisesti kohtuu pieni hintaisesta tuotteesta aiheutuneesta harmista. Varmasti tämän jälkeen on parempi mieli hankkia RC tuotteensa jostain muualta kuin EuroRClta.

      Joskus olisi hyvä hetki pysähtyä miettiä miten itse voisi auttaa asian ratkeamisessa, ehkä jopa metelin nostamista ennen. Tilastollisesti sanotaan, että 95% negatiivisesti aloitetuista dialogeista päättyy negatiivisesti. Saavutitko tällä jotain?

      Ensi kerralla kun päätät avautua julkisessa mediassa, mitä internet forumitkin edustaa, kannattaa miettiä miten pieni maa tämäkin on, keneen saattat jatkossa törmätä. Koita kääntää negatiiviset asiat eduksesi positiivisella tavalla niin saatat saada jatkossa entistäkin parempaa palvelua.

      Itse pidän EuroRC edelleen ensisijaisena RC tavaran toimittajanani.

      Tsemppiä ja kiitokset EuroRCn kavereille on aina ollut ilo tehdä kauppaa kanssanne.

    • KopuHarrastaja

      Paljon olen ERC:ltä tilannut ja ei ole ikinä pettänyt. Postitus on todella nopeaa ja asiakaspalvelu sutjakan sujuvaa. Takuu hommat sujuvat kans huolettoman helposti. Todellakin on ilo tehdä kauppaa ERC:n kanssa ja mielelläni maksan vaikka muutaman euron suomilisää mikäli sellaista on. Hinnat ovat kyllä yllättävän edulliset suomen hintatasoon nähden.

    • FaabioF

      Parhaita verkkokauppoja suomessa.
      S.posti yhteydenpito todellakin toimii!
      Tavarat liikkuvat nopeasti.

      Eiköhän ap:n kannattaisi ymmärtää postin perseily ja sen sotkun selvittämiseen kuluva aika. Kirjoita sama postista, siinä et ole enää ainoita...

    • Ongelman_juurilla

      Vaikuttaa nyt vahvasti siltä, että ESu997 ei ole saanut vaimoltaan pitkään aikaan, kun kaataa täällä postin ongelmat jonkun verkkokauppiaan niskaan.

      • buhuu

        Tämähän se. Vähä vielä someen itkemään julkisesti ja odottamaan vastakaikua. Näytinpäs niille!


    • Calacucco

      Eipä tämän parempaa palvelua voi saada, kuin ERC:ltä saa. Aina saa vastauksen kysymykseen ja tavarat tulee todella pikavauhtia ja hintatasokin on kohdallaan. Olen tehnyt sieltä kymmeniä tilauksia ja teen jatkossakin. Turha on kauppiasta mollata postin mokan vuoksi. Toisekseen, on inhimillistä että virheitä sattuu, mutta harvoin asia paranee julkisella nillittämisellä.

    • Postistako

      Jännä ilmiö tuo "postin moka", todellisuutta on kuitenkin postin toimituksista 99,8% tulee ajoissa perille. Rehellisesti tuntuu koomiselta kun kauppiaat syyttää postia. Meiltäkin lähtee tuhansia paketeita vuodessa ja koko viimevuonna myöhästyi 2 pakettia, poislukien lakon aikaiset. Kaikki muut menikin siis päivässä perille.

      Kyseisen kaupan kohdalla olen tätä selitystä kuullut ennenkin, mutta rehellisesti siihen uskominen on todella outoa. Postilla on todella tarkka seuranta omista toimistaan ja heidän ilmoittamat tilastot on todellisuutta. Valitettavaa toki postin kannalta on että postia mollataan, vaikkei todellisuudessa ole läheskään oikea syypää.

      Nykyään seurannasta näkee hyvin missä on postin vikaa ja mikä kauppiaan. Esim seurantatiedoista katsoo nouto tai saapumisaika, se ok todellisuudessa kauppiaan viivettä. Huom ei se ilmoitus joka tulee spostiin ennakkoilmoituksena, vaan se todellinen postiin saapumisaika. ;)

      • Hunttila

        Postinpalveluissa on paikkakunta kohtaisia eroja. Esimerkki on vähän vanha, mutta yheksänkymmentäluvulla posti tahto kulkea kuin "rahaarpa". Paketit olivat meillä kookkaita ja painavia joten luotettavuus sekä kustannukset silloin saatiin matkahuollolta. Postia jouduttiin joittenkin asiakkaiden kohdalla käyttämään ja kaikki paketit tulivat perille vaikka joskus olivat viikkomitassa kateissa. Luotto postiin ei ole nykyäänkään ole kovin vahva pakettiautomaateista. Toistaiseksi on vasta kokemusta kolmen paketin verran. Kaksi meni kohtalaisesti ,mutta kolmas oli kaksi ja puoliviikkoa kateissa. Lopulta tuli postilaatikkoon ilmoitus paketista postin asiamiespostissa. Kiitos asiallisen postihenkilön joka todellakin etsi sen paketin joka oli eri asiamiespostissa. Tälläiset tapaukset murentavat luottoa laitokseen ja on ehkä jopa liian helppo uskoa ongelmiin palveluissa.


      • EuroRC

        Posti hukkaa tosiaan vähän paketteja, me tosin lähetämme niitä myös paljon, joten aina välillä on jokin hukassa. Ne kyllä löytyvät kun niitä etsitään. Niinkuin sanot seurannasta näkee tarkkaan missä mennään, joten meillä ei ole tarvetta muunnella totuutta, joten kerromme luonnollisesti asiakkaalle missä oikeesti mennään.

        Kaikki tilaukset jotka on tehty arkipäivänä ennen 15.45 pakataan samanapäivänä ja posti käy ne hakemassa meidän varastolta ja vievät ne siitä eteenpäin. Tämä tarkoittaa sitä että suruinosa paketeista on seuraavana päivänä perillä.

        Jokaisessa paketissa on seurantatunnus, siitä näkee koska se on luotu ja koska se on lajiteltu lajittelukeskuksessa. Koska paketteja ei viedä postin toimipisteeseen siitä ei tule merkintää vaan ensimmäinen postin merkintä on aina lajittelukeskuksessa.

        Eli jos paketti pakaatan päivällä kello 11. Siitä tulee merkintä että tunnus on luotu, paketti on todellisuduessa meidän rullakossa varastolla. Illemalla rullakko haetaan postin toimesta ja viedään lajittelukeskukseen, silloin se saa toisen merkinnän että on lajittelussa.

        Paketti tosin saapuu ihan yhtä nopeesti kuin jos sen veisi kello 11 postiin, koska siinä tapauksessa se odottaisi samaa rekkaa koko päivän postissa kun se nyt odottaa meidän varastolla :)

        toivottavasti tämä selvensi hiukan miten hommat toimivat.

        t. Axel


    • Nico_RC

      Euro RC on paras kauppa ever!

    • Rc.Keke

      Kallista kallista on euro.rc, paljon halvemmalla löytyy RC kamat muualta kun vähän jaksaa netistä etsiä.

    • TopProffessional

      Olen lukenut kaikki vastaukset (kommentit). Itse olen ollut 40 vuotta asiakaspalvelussa ja voisin vannoa että tämä asiakas on ihan yhtä hankala asiakas riippumatta mistä on kyse.
      Jankuttaa varmasti joka asiasta joka paikassa.

      • Anonyymi

        Voipi olla, mutta myös minulle on negatiivisia kokemuksia EuroRC:stä. Tuote oli rikki jo toimitusvaiheessa ja kun reklamoin, muuttui asenne ystävällisestä nihkeäksi. Kehtasivat ehdottaa, että maksaisin lisää, että saan rikkinäisenä toimitetun sijaan ehjän osan. Itse koin, että asiakaspalvelu sanoi suoraan: Ostit paskaa, mutta maksamalla lisää rahaa, saat kunnollista”. Ihme kyllä alkupeinen tuotekuvaus oli pelkkää kehua.

        Kyllä on mennyt ja menee jatkossa omat rahat ihan muualle kuin EuroRC:n tilauksiin.


    • Anonyymi

      Ei ihan noinkaan. Olen tilannut euroRC liikkeestä ja juuri tilasin lisää ja katselin samalla samaan asiaan liittyviä jatkotilauksia. Suomestakin löytyy myös kalliimpikin rc-kauppa,vaikka saan siihen liikkeeseen V.I.P.-alennuksen!!!

    • Anonyymi

      Minä olen saanut vain hyvää palvelua Euro Rc.stä ja kaikki on toiminut moitteetta ja on ollut nopea toimitus 10

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe