Mitä pelejä suosittelisitte minulle?

nörttimiljoona

Eli millaisia pelejä suosittelisitte minulle kun musta olisi kiva tutustua toisiinkin pelisarjoihin. Kun ite oon yrittänyt niin esim. päädyin TLOZ majora's maskin loppubossiin ja, Linkin pää alkaa alkaa syöstä verta. Ei, hirveää katseltavaa minulle >_<. Ainakin a Link of the past näytti ihan kivalta. Elikkä oon kasvanut Marion ja nintendon parissa KOKO elinaikani, ja siksi myös pelaan vain niitä.( Donkey kongeja ei tarvitse ehdottaa koska aion hankkia niitä ja olen myös pelannut) niin millaiset pelit sopisivat minulle. EI mielellään sota-kauhu-väkivaltapelejä. Peleissä saa olla tietysti mielikuvista tai vaikka kuinka paljon pinkkiä kunhan ei meikkauspelejä :P. Mua ei nappaa ainakaan nykyisin noi realistiset pelit. Mutta siinä vähän vinkkejä. Vastatkaa PIAN. <3

8

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeiles

Lego pelisarja? Hauskaa ja kevyttä viihdettä vauvasta vaariin. Äkistään näyttävät lasten peleiltä, mutta ne on yllättävän koukuttavia aikuisillekin. Suosittelen testaamaan.

• mitennois

Wind waker?
      Lego sarjan pelit?
      Minish cap?
      Mario maker?
      Yoshis woolly world?
      Captain toad?
      Skylanders pelit?

• Nörttimiljoona

Mario maker, woolly world ja captain toad on jo minulla. Mutta kiitti.

• Nörttimiljoona

Lisään vielä: Rooli- ja lähes kaikenlaiset genret käy, tasohyppelyt on suosikkini ja peli olisi mielellään Nintendo konsoleille. Crash:it esimerkiksi on ihan kivan näköisiä mutta PlayStation: ille mutta nääkin ehdotukset käy.;-)

• Kokeiles

Kuis sitten Final Fantasy pelit? Nintendollekin löytyy, eikä niissä muistaakseni ole mitään verisiä taisteluja missään. Chrystal Bearersia pelasin itsekin aika pitkään ja se oli ihan hauska peli. Kingdom hearts pelejä on myös Nintendon konsoleille :) Tosin niistä ne parhaat pelit on kyllä Pleikkarille, mutta Nintendon omatkin on ihan jees. Ja jos huushollista löytyy 3DS, niin ehdottomasti (!) suosittelen tutustumaan Bravely Default sarjaan! Aivan loistava roolipeli, jos JRPG kiinnostaa. Suorastaan pakollinen :) Ja Tales pelisarja on myös tutustumisen arvoinen.

https://www.youtube.com/watch?v=ypSdmvWnoc4

https://www.youtube.com/watch?v=gCdV7-AibRg

https://www.youtube.com/watch?v=Wejrw43yKG4

https://www.youtube.com/watch?v=zKCJ2qy-ApY

• nörttimiljoona

Pistäkää ihan muuten vaan suosikkipelejänne tänne kun satuin vähän aikaa sitten tutustumaan Pokèmoniin ja tykkäsin. On vähän vaikea löytää jotain uutta mistä ei tiedä mitään. PS: Kiitos Vulpes Arctos:ille, löysin Pokêmonit ja Grash:it sun kautta.

• ite pelaan xbox onel assassia ja fallout4 mut läppärillä goodgamesta esim big farm ja emppieriä ja pelit ja huonekalu entisöinti on mun alaa täbölla mun eka kone oli kommarder

• nörttimiljoona

Ihme ettei kukaan ole maininnut Kirby-pelejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      61
      2079
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1708
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1166
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      351
      1109
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      326
      1100
    Aihe