Mitä pelejä suosittelisitte minulle?

nörttimiljoona

Eli millaisia pelejä suosittelisitte minulle kun musta olisi kiva tutustua toisiinkin pelisarjoihin. Kun ite oon yrittänyt niin esim. päädyin TLOZ majora's maskin loppubossiin ja, Linkin pää alkaa alkaa syöstä verta. Ei, hirveää katseltavaa minulle >_<. Ainakin a Link of the past näytti ihan kivalta. Elikkä oon kasvanut Marion ja nintendon parissa KOKO elinaikani, ja siksi myös pelaan vain niitä.( Donkey kongeja ei tarvitse ehdottaa koska aion hankkia niitä ja olen myös pelannut) niin millaiset pelit sopisivat minulle. EI mielellään sota-kauhu-väkivaltapelejä. Peleissä saa olla tietysti mielikuvista tai vaikka kuinka paljon pinkkiä kunhan ei meikkauspelejä :P. Mua ei nappaa ainakaan nykyisin noi realistiset pelit. Mutta siinä vähän vinkkejä. Vastatkaa PIAN. <3

8

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeiles

      Lego pelisarja? Hauskaa ja kevyttä viihdettä vauvasta vaariin. Äkistään näyttävät lasten peleiltä, mutta ne on yllättävän koukuttavia aikuisillekin. Suosittelen testaamaan.

    • mitennois

      Wind waker?
      Lego sarjan pelit?
      Minish cap?
      Mario maker?
      Yoshis woolly world?
      Captain toad?
      Skylanders pelit?

      • Nörttimiljoona

        Mario maker, woolly world ja captain toad on jo minulla. Mutta kiitti.


    • Nörttimiljoona

      Lisään vielä: Rooli- ja lähes kaikenlaiset genret käy, tasohyppelyt on suosikkini ja peli olisi mielellään Nintendo konsoleille. Crash:it esimerkiksi on ihan kivan näköisiä mutta PlayStation: ille mutta nääkin ehdotukset käy.;-)

    • Kokeiles

      Kuis sitten Final Fantasy pelit? Nintendollekin löytyy, eikä niissä muistaakseni ole mitään verisiä taisteluja missään. Chrystal Bearersia pelasin itsekin aika pitkään ja se oli ihan hauska peli. Kingdom hearts pelejä on myös Nintendon konsoleille :) Tosin niistä ne parhaat pelit on kyllä Pleikkarille, mutta Nintendon omatkin on ihan jees. Ja jos huushollista löytyy 3DS, niin ehdottomasti (!) suosittelen tutustumaan Bravely Default sarjaan! Aivan loistava roolipeli, jos JRPG kiinnostaa. Suorastaan pakollinen :) Ja Tales pelisarja on myös tutustumisen arvoinen.

      https://www.youtube.com/watch?v=ypSdmvWnoc4

      https://www.youtube.com/watch?v=gCdV7-AibRg

      https://www.youtube.com/watch?v=Wejrw43yKG4

      https://www.youtube.com/watch?v=zKCJ2qy-ApY

    • nörttimiljoona

      Pistäkää ihan muuten vaan suosikkipelejänne tänne kun satuin vähän aikaa sitten tutustumaan Pokèmoniin ja tykkäsin. On vähän vaikea löytää jotain uutta mistä ei tiedä mitään. PS: Kiitos Vulpes Arctos:ille, löysin Pokêmonit ja Grash:it sun kautta.

    • ite pelaan xbox onel assassia ja fallout4 mut läppärillä goodgamesta esim big farm ja emppieriä ja pelit ja huonekalu entisöinti on mun alaa täbölla mun eka kone oli kommarder

    • nörttimiljoona

      Ihme ettei kukaan ole maininnut Kirby-pelejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe