Huomenna tulee mies kylään. En oo ollut treffeillä vuosiin. Mää oon ihan hermoraunio...
Apua
20
1437
Vastaukset
- JaskaJ40
Joko sinuakin viedään. Minä kun vähän ajattelin... ;)
- Siru2
he.. ei mua niin vaan viedä. Kunhan tapaan uuden ihmisen.
- japanitar
Siru2 kirjoitti:
he.. ei mua niin vaan viedä. Kunhan tapaan uuden ihmisen.
Jaska, vientikelpoisia olemme tällä palstalla..*hymyilee*.. Pidä kiirettä, jos aiot..:)
- Siru2
japanitar kirjoitti:
Jaska, vientikelpoisia olemme tällä palstalla..*hymyilee*.. Pidä kiirettä, jos aiot..:)
esim. päästää mut tästä piinasta tai järkätä ittelle yhtä hyvät olot...
- JaskaJ40
Siru2 kirjoitti:
esim. päästää mut tästä piinasta tai järkätä ittelle yhtä hyvät olot...
Kiirettä täytys pitää, mutta kun minä olen niin ujo ;)
Siru2 kirjoitti:
esim. päästää mut tästä piinasta tai järkätä ittelle yhtä hyvät olot...
etkös sinä ole oikein tossisasi halunnut treffata...kuka hölmö sinulta tapaamisen jännitystä poistaisi...sehän vaan panee hormonit liikkeelle, ei se nelikymppinen salamana käynnisty...:))
Siru2 kirjoitti:
esim. päästää mut tästä piinasta tai järkätä ittelle yhtä hyvät olot...
ensimmäisenä muista informoida kissoja. Jos ne sattuu säikähtämään sitä miestä niin, että häntä karahtaa paksuksi ja pystyyn, se on kuule selvä merkki miehelle...:))
- Siru2
madson kirjoitti:
etkös sinä ole oikein tossisasi halunnut treffata...kuka hölmö sinulta tapaamisen jännitystä poistaisi...sehän vaan panee hormonit liikkeelle, ei se nelikymppinen salamana käynnisty...:))
.. siis kuuluu pikku jännitys asiaan..
Niin kuulemma on toisessakin päässä.
Kisulleni olen jo jutellut paljon, että meille tulee vieras. Se pönttö vaan kääntyy selälleen: "rapsuta mua mahasta". Oisinpa narttukissa:) - tosi-jorma
Siru2 kirjoitti:
esim. päästää mut tästä piinasta tai järkätä ittelle yhtä hyvät olot...
pois, kaikki luistaa luonnollisella tavalla.. Siis älä jännitä.. Kyllä se siitä..
- Kokonainen
sinä "vauhtia" joudut hakemaan, voi pyhät sylyvit...No jo on...eikö sulla ole yhtään ystävää??
Kysyn ihan kaikella ystävyydellä...en provoillen ,vaan ehkä hieman kummeksuen..- Jarkke
onnea sit vaan sinäpä et ole kovin paljon aikaillu.
- KokonaineN
Jarkke kirjoitti:
onnea sit vaan sinäpä et ole kovin paljon aikaillu.
nyt en ehkä ymmärtänyt lukemaani ..
- Siru2
Jarkke kirjoitti:
onnea sit vaan sinäpä et ole kovin paljon aikaillu.
No, jos kaks vuotta miettii, tuskin hosumisesta on kyse.
- Siru2
On mulla ystäviä; etenkin se, joka tutustutti mut ao. mieheen.
On vaan kiva kertoilla elon ajatuksia näille kavereille,jotka täällä usein juttelee. - JaskaJ40
Siru2 kirjoitti:
No, jos kaks vuotta miettii, tuskin hosumisesta on kyse.
että sinua onnistaa.
Jos jostain syystä niin ei käy, niin voin lohduttaa sinua. Ei miehet maailmasta lopu ja mekin jaksamme odottaa ;) eli ei muuta kun zemiä. - Jazmike-63
Siru2 kirjoitti:
On mulla ystäviä; etenkin se, joka tutustutti mut ao. mieheen.
On vaan kiva kertoilla elon ajatuksia näille kavereille,jotka täällä usein juttelee.munkin puolesta, että treffit onnistuis kivasti. Jo vain se jännittää kun ei oo vuosikausiin tarvinnu treffailla. Mutta toivotaan että se on ihanaa jännitystä:)
- KokonaineN
Siru2 kirjoitti:
On mulla ystäviä; etenkin se, joka tutustutti mut ao. mieheen.
On vaan kiva kertoilla elon ajatuksia näille kavereille,jotka täällä usein juttelee.asia selkis. Onnea treffeille. Ja pikkuinen neuvo, kokemuksen rintaäänellä: ole vain oma itsesi. Miehet eivät hae täydellisyyttä, vaan aitoa, rehellistä naista. Se Siru riittää.
Huomenna iltapäivällä sä vasta hermoraunio olet :).
Yritähän nyt kuitenkin ens yönä nukkua että olet sitten pirteä treffeillä. Lykkyä tykö.- Siru2
Kiitti vaan lohdutuksesta:) Taidat olla oikeessa.. No, mää koitan ottaa rennosti. Ihminenhän sekin on ja jännittää kuulemma kans. Sovitaanko, että huomenna tähän aikaan on jo paljon kivempi olo;)
- jepulis
Ole oma ittes, siitä se lähtee.
"on ollut aika lauhaa viime päivinä,
yleensä on paljon pakkasta"
"no onneksi tuli lunta niin pääsee hiihtämään"
"huomasitko joulun aikaan upeen täysikuun"
Nää on hyviä, kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402