Uusi Aurora

20

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • generoija

      Ufomaailmassa potkurit ovat out, gravitaatiogeneraattorit in.

    • rsdtugtiyposryd

      https://en.wikipedia.org/wiki/Aurora_Flight_Sciences
      "Aurora" Noin 294 000 000 tulosta (0,41 sekuntia) Google
      Aurora on hyvin yleinen kirjainyhdistelmä. Aurora lentokonetta ei todistetusti ole olemassa.
      Kerroppa B.Borg että oletko huolestunut siitä että nämä viestisi saattavat pahentaa mielisairaiden ufouskovien henkistä tilaa? Vai heitteletkä näitä viestejä siinä toivossa että joku ostaa sinun "uforomppuja" ja kirjoja?

      • sontakarhu

        Tuskinpa äijä mitään kertoo, rahan edestä se ufosontaa suoltaa .


    • Onhan tuo ufoharrastajia kiinnostava juttu. Jenkeillä epäiltiin ainakin jossain vaiheessa olevan SR-71:n korvaajaksi kehitetty lentokone josta käytettiin nimitystä Aurora. Se tiedetään, että LRS-B on tulossa, mutta sekään ei sovi tähän muottiin.

      • Niin ja tuo avauksessa mainittu potkurikone ei ole SR-71 korvaaja, mutta mielenkiintoinen värkki ja mielenkiintoinen nimi sillä.


      • viides_sukupolvi
        Kapasitanssidiodi kirjoitti:

        Niin ja tuo avauksessa mainittu potkurikone ei ole SR-71 korvaaja, mutta mielenkiintoinen värkki ja mielenkiintoinen nimi sillä.

        Noin 10 vuotta sitten löysin,en tosin netistä vaan eräästä 1980-lopulla julkaistusta kirjasta,tarinaa SR-71 koneen mahdolisesta seuraajasta SR-95 Aurora-koneesta.

        Sen teoksen mukaan SR-95 Aurora on deltasiipinen,alhaalta katsottuna kolmion muotoinen,siinä on moottorina uuden tyyppinen patoputkimoottori ja polttoaineena nesteytetty metaani.Sen lentonopeuden arveltiin olevan 4-6 mach,ja lakikorkeuden noin 35 km.

        En muista sen kirjan nimeä mistä tämän asian bongasin mutta sen muistan,että kyseisessä kirjassa käsiteltiin kaikenlaisia "outoja juttuja" maan ja taivaan väliltä.

        Kyseinen Aurora on käsittääkseni edelleenkin vain fiktiivinen kone.Sitä paitsi nykyinen trendi hävittäjien suhteen on pitkään ollut viidennen sukupolven tutkassa huonosti näkyvät monitoimihävittäjät.Eräs sellainen on jo palveluskäytössä oleva Yhdysvaltain ilmavoimien F-22 Raptor.


      • viides_sukupolvi kirjoitti:

        Noin 10 vuotta sitten löysin,en tosin netistä vaan eräästä 1980-lopulla julkaistusta kirjasta,tarinaa SR-71 koneen mahdolisesta seuraajasta SR-95 Aurora-koneesta.

        Sen teoksen mukaan SR-95 Aurora on deltasiipinen,alhaalta katsottuna kolmion muotoinen,siinä on moottorina uuden tyyppinen patoputkimoottori ja polttoaineena nesteytetty metaani.Sen lentonopeuden arveltiin olevan 4-6 mach,ja lakikorkeuden noin 35 km.

        En muista sen kirjan nimeä mistä tämän asian bongasin mutta sen muistan,että kyseisessä kirjassa käsiteltiin kaikenlaisia "outoja juttuja" maan ja taivaan väliltä.

        Kyseinen Aurora on käsittääkseni edelleenkin vain fiktiivinen kone.Sitä paitsi nykyinen trendi hävittäjien suhteen on pitkään ollut viidennen sukupolven tutkassa huonosti näkyvät monitoimihävittäjät.Eräs sellainen on jo palveluskäytössä oleva Yhdysvaltain ilmavoimien F-22 Raptor.

        En oikein tiedä onko tuollaiselle koneelle nykyään edes suurempaa tarvetta. Vakoilusatelliitit ovat jo niin hyviä, että mihin enää tarvitaan SR-71:n tapaista konetta?


      • ersyrtuti
        Kapasitanssidiodi kirjoitti:

        En oikein tiedä onko tuollaiselle koneelle nykyään edes suurempaa tarvetta. Vakoilusatelliitit ovat jo niin hyviä, että mihin enää tarvitaan SR-71:n tapaista konetta?

        Satelliitin ylilennon voi ennakoida?


      • ersyrtuti kirjoitti:

        Satelliitin ylilennon voi ennakoida?

        Joo totta, tuo oli hyvä huomio.


    • ghghghgh

      Aurora Flight Sciences


      About Aurora

      Aurora Flight Sciences is a leader in the development and manufacturing of advanced unmanned systems and aerospace vehicles. Headquartered in Manassas, VA, Aurora operates production plants in Bridgeport, WV and Columbus, MS. The company also has a Research and Development Center in Cambridge, MA, and a recently opened office in Mountain View, CA.

      http://www.aurora.aero/

      • Lightningstrike siis on koneen nimi ja sen kehittelyssä mukana ainakin Aurora, Rolls-Royce ja Honeywell. Kiitokset selvennyksestä.


    • ufo_ohjaaja

      Ei tuo kone juuri ufotietämystä lisää, ei ne ufot potkurivoimalla kulje.

      • tekolanisla

        Ufopiireissä on joillain edelleenkin se vakaa käsitys,että juuri Amerikassa on paljon "pimeitä aseprojekteja".

        Näiden "pimeiden aseprojektien" saavutuksia ovat kuulemma Manmade,Haunebu ja Hafnium ilma-alukset.

        Tällaisilla härpäkkeillä Kuussa kuulemma käydään pari kertaa viikossa,Marsiin lennellään lähes säännöllisesti ja myös Saturnukselle lennetään.

        Tai paremminkin käydään tutkimassa Saturnuksen kuita koska Saturnuksella ei ole kiinteää pintaa vaan se on ns.kaasuplaneetta.

        Näiden härpäkkeiden tekniikka on kuulemma peräisin niistä natsiufoista.

        Sitä paitsi eräs "erityisen ansioitunut vakiokeskustelija"kirjoitti aikoinaan eräällä keskustelufoorumilla tähän tyyliin: "Minä VÄITÄN,että Nikola Tesla oli mukana kehittelemässä natsiufoja".

        Hitto soikoon,joka paikassa se monien idoli Nikola Tesla oli sähläämässä!

        Nykyisin eräät ufopiireihin kuuluvat ovat ilmeisesti tutkineet karttoja hieman tarkemmin ja todenneet,että on muitakin suurvaltoja kuin USA.

        Niinpä he nykyisin sanovatkin:"Tällaisia aluksia on kaikilla suurvalloilla".


      • Lääkäri-auttaa
        tekolanisla kirjoitti:

        Ufopiireissä on joillain edelleenkin se vakaa käsitys,että juuri Amerikassa on paljon "pimeitä aseprojekteja".

        Näiden "pimeiden aseprojektien" saavutuksia ovat kuulemma Manmade,Haunebu ja Hafnium ilma-alukset.

        Tällaisilla härpäkkeillä Kuussa kuulemma käydään pari kertaa viikossa,Marsiin lennellään lähes säännöllisesti ja myös Saturnukselle lennetään.

        Tai paremminkin käydään tutkimassa Saturnuksen kuita koska Saturnuksella ei ole kiinteää pintaa vaan se on ns.kaasuplaneetta.

        Näiden härpäkkeiden tekniikka on kuulemma peräisin niistä natsiufoista.

        Sitä paitsi eräs "erityisen ansioitunut vakiokeskustelija"kirjoitti aikoinaan eräällä keskustelufoorumilla tähän tyyliin: "Minä VÄITÄN,että Nikola Tesla oli mukana kehittelemässä natsiufoja".

        Hitto soikoon,joka paikassa se monien idoli Nikola Tesla oli sähläämässä!

        Nykyisin eräät ufopiireihin kuuluvat ovat ilmeisesti tutkineet karttoja hieman tarkemmin ja todenneet,että on muitakin suurvaltoja kuin USA.

        Niinpä he nykyisin sanovatkin:"Tällaisia aluksia on kaikilla suurvalloilla".

        "Eräät" ja "ufopiirit"
        Huomaatko turhanpäiväisen lätinäsi keskellä että podet vainoharhaisuutta?


      • tekolanisla
        Lääkäri-auttaa kirjoitti:

        "Eräät" ja "ufopiirit"
        Huomaatko turhanpäiväisen lätinäsi keskellä että podet vainoharhaisuutta?

        Toitko nyt kautta rantain esille omat vainoharhasi?Sitä paitsi juuri tällaiset henkilöt aika usein siirtävät omat vainoharhaiset kuvitelmansa sellaisille,joilla vainoharhoja ei ole.


      • eräs_salap._henkilö
        tekolanisla kirjoitti:

        Toitko nyt kautta rantain esille omat vainoharhasi?Sitä paitsi juuri tällaiset henkilöt aika usein siirtävät omat vainoharhaiset kuvitelmansa sellaisille,joilla vainoharhoja ei ole.

        Onko ne "eräät" ja "ufopiiri" millä tavalla vaikuttaneet elämääsi? Joudutko laittamaan vakoilukameroita ikkunoihin? Oletko varma että turvaketjusi ruuvit pitää, jos ne eräät tuleekin väkisin sisään ja perustaa veikeän ufopiirin keskelle olohuonettasi? Ootko ajatellut tätä minkä verran iltaisin?


      • tekolanisla

        Nyt vaikuttaa vahvasti siltä että eräs multinikki,joka lähes 24/7-tyylillä kirjoittaa mihin tahansa viestiketjuun kaikenlaista tuubaa,on nyt siirtynyt möyhäämään tähänkin viestiketjuun.

        No,joillain on halvat huvit jotka tosin pahimmissa tapauksissa saattavat muuttua melko kalliiksi huveiksi.

        Ps.Tämä ei ole uhkaus vaan toteamus.


      • kyssäri
        tekolanisla kirjoitti:

        Nyt vaikuttaa vahvasti siltä että eräs multinikki,joka lähes 24/7-tyylillä kirjoittaa mihin tahansa viestiketjuun kaikenlaista tuubaa,on nyt siirtynyt möyhäämään tähänkin viestiketjuun.

        No,joillain on halvat huvit jotka tosin pahimmissa tapauksissa saattavat muuttua melko kalliiksi huveiksi.

        Ps.Tämä ei ole uhkaus vaan toteamus.

        Onko hän ollut tuhmana?


      • tekolanisla
        kyssäri kirjoitti:

        Onko hän ollut tuhmana?

        Kuka?


    • ILMAILUINSINÖÖRI

      KYLLÄ SE ON KUULKAA NIIN, ETTÄ UFOTKIN LENTOPETROOLIN JA POTKUREIDEN VOIMALLA KULKEE NIIN KUIN AURORA.
      JA KORKEUS JA SIVUVAKAIMILLA NIITÄ UFOJA KAASUKEHÄSSÄ OHJAILLAAN.
      VAKAIMIEN KÄYTTÖVIRHEHÄN SEN ROSWELL-CRASHINKIN AIHEUTTI !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe