Eli yks mulkku jätkä kiusaa mua ja oon siis itekkin poika. Sitten se vielä harrastaa kaikkia mahdollisia taustelulajeja ja käy salilla ja nyt se on pari kertaa tehny niin että se lyö mua tai ottaa jotain ihme paini otteita. Sitten aina ku oon samassa paikassa sen kanssa niin se kiusaa koko ajan. Se haukkuu mua homoks ja sanoo että mä haisen. Sitten jos vaan ignoraan niin se vittuilee silti koko ajan koska jotkut nauraa sen jutuille. Ja sitten kun en vastaa niin se saattaa alkaa kysyy jotain ihan normaalia ja sitten kun vastaan niin se alkaa taas kiusaamaan. Ja sitten kun joku puhuu mulle niin se sanoo että sä oot saanu uuden kaverin ja alkaa siitä vittuilemaan ja sitten kukaan ei haluu olla mun kanssa. Yks mun tuttu on pari kertaa sanonu mulle että älä välitä siitä ja että se on aina tommonen. Kylä se joskus vähän on muillekin vittuillu muttei samanlailla ku mulle. Ja se ei oo aina ollu mulle tommone se oli mun kaveri aiemmin mutta sitten ku me ei enään nähty vapaa ajalla niin vähän sen jälkeen se alko kiusaamaan. Ja ei kukaan mua viiti siinä puolustaa ku se kiusaa. Aina kun sanon jotain tai vaan oon jossain niin se haukkuu ja joskus lyö. Ei mikään auta siihen. Ja nyt yks toinenkin on alkanu vähän kiusaamaan niinku joskus pitää ovea kiinni ja yrittää estää mua pääsemästä siitä. Ja mulla ei oo yhtään hyvää kaveria. Ja se vittuilee aina siitäkin kun mulla ei oo kavereja. Ja aina lun se näkee mut se huutaa täysiä mun nimeä ja tulee lyömään ja haukkumaan.
Auttakaa mua että saan tän loppumaan.
auttakaa mua
16
151
Vastaukset
Jumalaut.... luuletko sä oikeesti et sä löydät täältä jotain oikeeta apua?!
Moi,
Onko sinun mahdollista puhua asiasta koulukuraattorin tai kouluterveydenhoitajan kanssa? Voisiko koulussasi olla "reilua" erityisopettajaa, jolle uskaltaisit kertoa asiasta? Kiusaaminen on kiellettyä.
Olen hyvin pahoillani, että olet joutunut sietämään kiusaamista.
Halutessasi voit kirjoittaa:
[email protected]
Tsemppiä!- 100percentfag
Tuohan on jo ihan selvä juttu, se sun "kiusaaja" on ihastunu suhun ja yrittää saada sun huomioo ja ihailuu. Ja se lyö koska haluu koskettaa sua.
- 678996379
Käske niitte kiusaajien ensi kasvattaa pienet pilinsä ja sitte tulla huutelee!
Tosi raukkamaisii paskakasoja koko porukka! - Kkkjj
Kysy mikä sen ongelma on
- reenaajat
Hankala tyyppi jos käy päälle,opettele joku vastaliike mihin se ei osaa varautua.niin kauan se uhoo kun alistut.tosin koulus lyömisestä voi viedä asian reksille mut entiä tehoaako tollaseen puhuttelut.sit tietty voi uhata tehä rikosilmotuksen pahoinpitelystä.tollaset melonit kainalos uhoovat tyypit on häpeäksi tosi treenaajille,ne saa itkupotkuraivarit kun joku keltanokka saa ne mattoon,nähty on:)
- foley
Jos se tyyppi kamppailee jossain seurassa niin se lentää pihalle sääntörikkomuksesta,oppeja ei kokeilla siviilissä viattomiin.konstit on monet älä alistu.
- jikotai
Hyvä huomio. Ilmoita sen jätkän seuralle tapahneesta, niin se saa pyyhkeitä.
Kysy siltä suoraan, että miksi se kiusaa heikompiaan.
Kerro jollekin luotettavalle aikuiselle.- 244544
Servaa se jollakin tavalla.
- Kiinnostunutmies
Minkä ikäinen olet?
- Kiinnostunutmies
Ja minkä ikäinen se on
miesparka vain yrittää ilmaista rakkauttaan sinulle
- ex-kamppailuharrastaja
Jos kamppailulajien opettajat saa tietää kiusaamisesta, niin varmasti ottavat tyypin puhutteluun. Eli uskoisin, että kiusaaminen loppuu siihen. Jos et itse voi ottaa kaverin kamppailopettajiin yhteyttä, niin ehkä vanhempasi tai vaikkapa opettaja/kuraattori voisi ottaa.
- Hei_pikku_hinttari
No ota neiti siltä oikein tulisesti suihin. Imaise siltä pallit veks. Kyllä kiusaaminen loppuu.
- Poliisi_Setä
laita tonne https://www.poliisi.fi/nettivinkki
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448339Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462288Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262142- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811677- 321497
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081103Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870