Niin, kävin Fugessa noin 10 vuotta sitten ja liikuskelin pääasiassa Los Bolichesin seuduilla - muutaman kerran vähän kauempanakin.
Olen jälleen kerran suunnitellut omatoimimatkaa ja Fuge on yx vaihtoehto. Hotellien sijainteja määritellään esim. 1 km keskustasta. Joten haluan tietää sen, että missä se ns. kaupungin keskusta on?.
Olisiko jotain 1 km? Los Bolichesista, Fugen toisen aseman kieppeillä. Sinne asti en silloin jaxanut kävellä;-).
Kävin toki junalla Malagassa asti( Torremolinos).
Manana
Gustav
Buenos dias!!
Gospodinx
3
299
Vastaukset
- käpyttelijä
klo 18.43 on nippa nappa buenas tardes. Ehkä klo 19-20 alkaa jo buenas noches.
Mene vaan suosiolla Nuriasoliin. Ei siitä ole kuin kilometri-puolitoista sinne toiselle asemalle.
Se seutu on keskustaa. Rantaa pitkin on kiva käpytellä. - LasRampas
Las Rampas on kiva hotelli(ei huoneisto) keskustan aseman lähellä. Hyvä aamiainen ja keskeinen sijainti sekä edullinen hinta. Samassa kompleksissa on ostoskeskus.
- Gospodinx
Kiinnostaisi myös tietää toimiiko siellä aurinko kello?
Kertokaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741