Onko kenelläkään hävinnyt näkö toisesta silmästä sytojen aikana? Äidilläni rintasyöpä ja saanut hoitoja jo monta kuukautta. Nyt hävisi toisesta silmästä joksikin aikaa näkö "ikäänkuin verho olisi laskettu silmän eteen". Äiti toki menossa lääkärille, mutta itse mietin, johtuisiko hoidoista
Sytostattihoidot ja näön lähtö?
2
1169
Vastaukset
- hoit_su
Sairastin rintasyövän 3 vuotta sitten ja sain sytostaattihoitoa, sekä myöhemmin myös sädehoitojakson. Minulla heikkeni kaukonäkö todella reilusti, eli jouduin uusimaan lasit. Vastauksena siis, että saattaa johtua. Sytostaatit vaikuttaa kaikkialle eli myös näkösoluihin.
- Kai-se-on-elämää
Samoin minulla, ihmettelin kun en näe kunnolla lukea. Sytostaatit todellakin vaikuttaa, meille ei ehkä edes ole kerrottu kaikkea. Ennen syöpää söin vain Diurexia, nyt on lääkearsenaali lisääntynyt, ja kaikenlaiset taudit vaivaavat. Esim. järkyttävä autoimmuuni urtikaria (ns. nokkosrokko), piinasi minua 1,5 vuotta. On se helkkaria, ensin kärsii syöpähoidoista, sitten saa "nauttia" estrogeenin poistajien aiheuttamista vaihdevuosista 7 vuotta ja vielä nämä ihme vaivat...Joskus miettii, että onko tämä elämä elämisen arvoista. Varsinkin noiden karseiden vaihdevuosioireiden aikaan.
Onneksi ne ovat hävinneet, jouduin vaan syömään niitä lääkkeitä niin kauan, kun syöpäni oli aggressiivista laatua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset22617150Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"16912194Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El425989Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään644862MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny144795Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.193957Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843585Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1363017S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.2581425- 851021