Haluuks joku olla ystävä :{ Minulla ei varmana oo yhtään ystäviä . Oon 23 vuotias nainen ja asun jossain.
Heissulivei vaan :D
Ystäviä ystäviäää
10
298
Vastaukset
- jippuu
kyllä sopii
- iloumemnn
Jeeeee
- richardbutton
Laitappa jotain sähköpostia, niin voishan tuota vaikka kirjoitella?
:)
Eikun aurinkoista kevättä vaan sinne (kaikille) ! - mitenoisi
Voit laittaa mailia popniitti (at) windowslive.com, kerron siellä lisää jos kyselenkin.
- TOIVOTAAN
Moit kirjottele,vaikka mulle olen raitis,savuton,varattu aina välillä ja asun Oulussa.Olen jo 55.v,mutta ohan olemassa vielä ystäviä tälläkin ijällä.paa postii [email protected]
- vastasi
Tiedoksi, tuo aloittaja on mies, ei nainen. Vastasi ja kertoi niin, mies on 31v. aika hihhuli.
- Älkääkaikkeauskoko
Enpä usko, trollaat, että mies on - miksi sitten sanoi olevansa nainen?
- ystävyys11
Voisitko kertoa, että minkä ikäisiä haluat ystäviksi ? Vai kelpaako kaikenikäiset
- paperienkeli
Kyllä kohta on jono ovella yli 50- tai jopa 60-kymppisistä miehenretaleista. Saat ainakin "ystäviä" Hah.
- oletko.ikärasisti
eikö 50 ja 60v ole sitten hyviä ystäviä????!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1203278Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2522063Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois652022- 1361879
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641382- 971307
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931257- 611220
- 591197
- 711091