Jethro Afrikassa

AnjaEeTee

Huomasin että tänään on tullut TV5:lla kaksi osaa Myyntimies Jethro Afrikassa. Hän lomailee Gambiassa ja käväisee Senegalissakin, kuten moni Gambian kävijöistäkin. Ohjelmat uusitaan huomenna tiistaina illalla TV5:lla, pitääpä kattoa, millaisen kuvan ohjelma antaa Gambiasta!

8

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puusilmäinen

      No jaa a, kyllä itsellä on ainakin ihan toisenlainen kuva Gambiasta. Luksusasuntoja siellä esiteltiin, itse olen asunut siellä vain paikallisten asumuksissa, joten tuollaisia en ole koskaan edes nähnyt. Tjärborgin hienolla autolla matkaa taitettiin, yleensähän kuljetaan rämisevällä kelekellä. Eikä ohjelmassa hääppönen kuva tullut suomimiehestäkään ainaisine kaljankaipuineen.
      Mitä muut ajattelette, varsinkin te jotka olette Gambiassa käyneet?

    • duiddu

      Oon oleskellut suurimman osan ajasta aidossa Gambiassa.Missäpäin Jetro liikkui?Brufut?Mua kiehtoo edelleen se aito Gambia,vaikka olisin varakas,en haluis asua erillään missään hienostoalueella,jos niitä Gambiassa on,tietoa mulla ei asiasta ole.

      • gambiamielessäin

        Surkea esitys, odotin jotain ihan muuta. Brufutissa olen nähnyt noita luksusasuntoja, ei kiinnosta minua. Monet kerrat Gambiassa lomailleena, 4-6 vk kerrallaan, hotellit eivät kiinnosta myöskään vaan aina asustellut paikallisten alueilla. En mene sinne luksusta hakemaan vaan aitoa Gambiaa, viihdyn maan asukkaiden joukossa, siten saan kosketuksen heihin ja heidän elämäänsä.


    • duiddu

      Mä nautin siitä et ruuat tehdään aina ulkona tulen ääressä,aamupala,kananmunat paistetaan leivän päälle,jne.Ainoa nykyaikanen juttu on mulle ollu vedenkeitin missä saa tee- tai kahviveden,kaikki muu tehdään ulkona tulella.Mun mielestä on typerää elää Gambiassa niin että on uunit,mikrot jne...No kieltämättä naiset on lujilla kun pyykitkin pestään käsin mutta miehenä se ei mua haittaa etenkin kun kaikki tapahtuu miehen rahoilla...Näin mä aikanani siellä olin ja elin.Suihku oli suihkuhuone minne kannoin pihakaivosta veden ja kaadoin kauhalla saavista vettä päälleni.Se oli upeeta sellanen elämä.

    • muklaus

      ja höpöhöpö duiddu. Taas lähti lentoon... Käypä välillä thaimaa sivustolla---

    • AnjaEeTee

      Kattelin ohjelmat boxilta, hyvin paljon samaa, mitä mekin nähtiin kuukausi sitten ekalla Gambian matkallamme. Samassa hotellissakin (Senegambia Beach, voin suositella) Jethro asui, luxusasuntojen sijaan kävimme kattomassa, miten erittäin köyhän maan keskiluokka asuu. Hotellin siivoojan 3-henkinen perhe asui siistissä rivarityyppisessä 2huoneen asunnossa, jossa 'keittiö' oli ulkoseinän vieressä, vessa kai yhteinen asukkaille ja, samoin vesijohto jossakin tontilla kai, ei viitsitty kysyä

    • AnjaEeTee

      ....Kännykkä lähetti vain osan postauksestani.... no jos jotakin vielä ohjelma kiinnostaa, näyttää tulevan ainakin tänä iltana vielä uudelleen TV5:lla....

    • duiddu

      Mitä tekemistä Thaimaalla on Gambian kanssa,muklaus?Se valtio ei oo mun juttu vähääkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe