Minkälaista ruokaa pitäisi antaa kiinanharjakoiran pennulle. Aluksi se söi todella hyvin ja vähän kaikkea, kotiruokaa, pääosin kokolihaa ja koiralle tarkoitettuja pikkuaterioita. Ensimmäisen rokotuksen jälkeen ruokahalu katosi. Eli nyt kysyn mikä ruoka olisi takuuvarmasti maittavaa tai/ja mitä oikeaoppisesti pitäisi tarjota. Harmittaa kun ruokaan sekoitetut vitamiinit menevät hukkaan ja ruoka pilaantuu seisottaessa. Ruokapurkeissa ja pentujen hoito-ohjeissa ei ole mainittu oikeita koiran tarvitsemia kaloreita lainkaan, jotta voisi arvioida syökö koira tarpeeksi.Painoa tällä hetkellä on runsaat 2,5kg.
Mitä ruokaa pikkupennulle?
2
173
Vastaukset
- Koetastätä
Meillä auttoi nirsolle Petit ruoka Mustista ja Mirristä. Ei oikeasti syönyt kasvattajan antamaa ruokaa tai tuoretta lihaa. Hintakaan ei huimaa tässä ruuassa ja löytyy pennusta senioriin valikoimaa. Kestää kuitenkin jos välillä laittaa joukkoon kanaa ja jauhelihaa tai raejuustoa.
- Puuterihuiskutyttö
Onko koirasi myös kiinanharjakoira ? Minun koirani söi aluksi lähes kaikkea mitä annoin, joskus hämmästyttävän paljon, söi ensin kyllä lihat, mutta järjesti ruuan erillisiin osiin ja söi valitsemassaan järjestyksessä. Nyt menee joskus ainoastaan kypsä jauheliha, toisinaan vaan raaka-jauheliha, kinkkuleike on nyt aina kyllä parasta, mutta suola ja hintakin ? Tosin kun luulen pennun syöneen kaikki, ruuan palasia löytyykin sieltä täältä ripoteltuina. Raaka jauheliha nurkissa ei tunnu kivalta. Koskaan en tiedä etukäteen mikä on tämän päivän Menu, onko mikään enkä tunne enää enempää ruokalajeja. Kuivamuonia olen ostanut kolmea sorttia ja mikään ei käy, pentu on aluksi maistanut muutaman pipanan. Kasvattajan suositus on vehnätön tai viljaton ruoka, kun emä on allerginen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562921
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541739Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461714Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1541521- 751479
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3301346The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201228Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m751149- 1581052
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251005