Pihja Viitala

Magisteri

Pihla Viitala valittaa, että nainen edelleenkin esineellistetään johonkin mitättömään rooliin Hollywood-elokuvissa ja että naisen ollessa kyseessä kiinnitetään huomiota muuhun kuin varsinaiseen näyttelijätyöhön (ei juuri näillä sanoilla), mutta hän itse kuitenkin haluaa kertoa oscar-vottajan lähennelleen häntä eli haluaa kertoa työn ulkopuolisista pinnallisista asioista.

6

235

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kummanmutisija

Miten tuollainen tupisija ja jupisija saa rooleja, kun puheesta ei taho saada mitään selvää? Ei osaa artikuloida vaan ulos tulee sekavaa mutisua. Kun Pihla on äänessä pitää laitta tekstitv päälle.

• Hipsulitipsuli

Ehkä olet kuuro. Pihla on kansainvälisestikin palkittu näyttelijä, joka on tehnyt kahdeksassa maassa pitkiä elokuvia, edellinen Italiassa Oscar-ehdokas ohjaajan kanssa. Suomessakin kaikki alan eturivin ohjaajat ovat tehneet hänen kanssaan töitä. Miksausta kannattaa syyttää, ei edes äänittäjää. Ihmisille tuntuu nämä elokuvan tekniset asiat olevan täysin tuntemattomia...

• outolahjakkuus

kyllä minustakin tällä näyttelijällä on joku puheongelma. Suu ei paljon aukea mutistessa ja ei nuo ilmeetkään paljon muutu.Aina on tuommoinen samanlainen rooli.

• lomahattu

Mainosäänekisi joutui. Voi voi kun narsissi kukkii.

• Lmlmlmlmml

"Ei vuotta ilman vilautusta" Viitala on nykyään metooviitala.

• Anonyymi

Aliba Tomnikova on GRU:n agentti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 231
      2481
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      101
      1731
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      115
      1134
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      111
      1035
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      71
      952
    6. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      55
      798
    7. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      33
      769
    8. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      65
      747
    9. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      42
      722
    10. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      78
      664
    Aihe