Elisan "kaikki tai ei mitään" liittymät

3532523

Täytyy varmaan vaihtaa DNAhan kun Elisa Saunalahti ei tarjoa muuta kuin näitä "kaikki tai ei mitään" liittymiä nykyään.

Esim puheajan voi valita ainoastaa rajattoman ja "ei mitään" välillä. Samoin nettiyhteyksiä on vain 0.256M jolla ei tee mitään älypuhelimessa ja siitä seuraava on 21M joka taas on esim monelle vanhemmalla henkilölle paljon nopeampi (=kalliimpi) kuin tarvisi. Missä on esim 2M liittymä?

Etsin juuri äidilleni liittymää älypuhelimelle ja esim 500min puheaikaa ja 2M netti olisi tarpeeksi. Taitaa tämä perhe vaihtaa DNAhan nyt. Elisalla joutuu maksamaan moninkertaisesta puheajasta ja nettinopeudesta jos haluaa täyttää nuo vaatimukset.

6

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koskaaneivoi

      "Ei se vaihtamalla parane vaan huononee".

      21M liittymä on käytännössä alle 10 mbit/s liittymä. Koskaan ei voi saavuttaa max nopeutta!

      • 3532523

        Täälläpäin 21M toimii 10-14M nopeudella. Mutta ei siitä huvita maksaa 18e kuukaudessa kun saisi 2M yhteyden alle kympillä kuukaudessa, jos siis Elisalla olisi älliä tarjota sitä. Se tekee vuodessa yli 100e täysin turhasta nopeudesta jota ei tarvi.

        Esim vanhemmalle henkilölle 2M riittäisi mainiosti sähköpostin tarkistamiseen ja uutisten lukemiseen. Päivitysten laataaminenkin älypuhelimelle onnistuu hyvin 2M yhteydellä.


    • dzhhhsd

      Itsellä on Saunalahden vanha liittymä missä sai itse valita puheajan, viestit ja netin. Muistaakseni 300min, 25 viesti ja 21M netti 16.90e kuukaudessa.

      Jos nyt vaihtaisin nykyään saatavilla oleviin, häviäisin selkeästi. Esim puheaikaa pitäisi ottaa rajattomasti tai sitten jokaisesta puhelusta pitäisi maksaa erikseen. Samoin 21M netti on nykyään selkeästi kalliimpi kun se sisältyy vain kalliisiin paketteihin.

      Kannattaa kyllä pitää vanhasta kiinni, missä tahansa uudessa liittymässä kuluttaja häviää ja Elisa voittaa.

    • Nykyinendna

      Ton takia vaihdoin myös dna,saunalahdella ainoastaan reilu latausliittymä sekin vois olla halvempi ja jne.. esim puhe 200 text 50-100-200.. netti 2mbit/s kumma etteivät tajua olen jopa pari kertaa sanonu.

    • Hei!

      Mikäli haluat, voimme kyllä katsoa sinulle tarjousta Palstan kautta. Tutkitaan, josko käyttöä ajatellen löytyisi jokin sopiva ratkaisu. Laita minulle siellä yksityisviesti http://elisa.to/tiude ja laita mukaan yhteystietosi sekä kuvaus toiveistasi liittymän suhteen.

      Tätä kautta voin tehdä tarjouksia myös muille kiinnostuneille, joilla liittymän tilaus tai päivittäminen omia tarpeita vastaavaksi on tullut ajankohtaiseksi. :)

      Tiia-Maria/Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

    • 234567

      Itselläni dna:n liittymät ollu vuosia. Eikä oikeastaan mitään valittamista. Todella hyvin toimii netti aina ja halpa. Ainoa miinus, kun joskus vuosia sitten kävi paperilaskut maksamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1510
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1267
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      120
      1227
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1156
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1024
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      823
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      765
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      762
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      377
      731
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      686
    Aihe