Talo ollut vuoden myynnissä välittäjällä, eikä kauppoja ole tullut vielä. Nyt ei ole voimassa olevaa sopimusta välittäjän kanssa.
Nyt kaverin kaverin kaveri saattaa olla kiinnostunut talosta ja ehkä haluaisi ostaa talon.
En voi pyytää papereita välittäjältä koska miksi maksaisin heille välissä olemisesta, mutta voinen itse hankkia tarvittavat paperit.. jostakin? Kunnasta? Maistraatista, mistä?
OKTn myynti itse
4
123
Vastaukset
- Veritas
Jos tiedot ovat tuota tasoa, niin hanki virallinen kaupanvahvistaja.
http://kaupanvahvistajarekisteri.nls.fi/kvhaku/public_html?command=browse - Jokamiesrakentaja2
Kandee sitten ottaa se kämppä pois välittäjältä myynnistä hyvissä ajoin ennen kauppaa, jotta et joudu maksamaan välityspalkkiota itse tekemästäsi myyntityöstä. Joskus välittäjät jopa keräävät nimilistaa näytöillä käyneistä, jos epäilevät/on sovittu että asuntoa myy myyjä myös itse suoraan. Jos toteutuneen kaupan ostajan nimi on tuolla listalla, niin lasku välityspalkkiosta räpsähtää kyllä myyjän postiluukusta.
- välittäjä
No ei se nyt ihan noinkaan mene. Ei riitä pelkkä nimi listalla, pitää olla näyttöä, että asiakas on tosissaan kiinnostunut kohteesta, eli tarjous tai muuta esim. sähköpostikirjeenvaihtoa välittäjän ja asiakkaan välillä.
- fdsdfsdfsdf
Mikään osototarjous/lupaus ei ole sitova ennen kuin n imi on kauppakirjassa, kaupanvahvistaja mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017453
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?835082- 794879
- 1324278
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103068- 522709
- 402616
- 532257
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102231Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850