Hyvää naistenpäivää mussukat.Onneksi tuttuja naisia on sen verran vaan että selviän vähäisin rahallisin menoin kukkakaupassa.Alle satasen taitaa jäädä ostokset.
Miten on jätkät,ostatteko kukkia tms.Ja naiset,haluatteko että osoitetaan kunnioitusta naistenpäivänä?
Naiset,ne naiset
44
87
Vastaukset
Mulle on sanottu,ettei naistenpäivää tarvi,kun ei miehilläkään ole omaa päivää..Joten en kai mä sit mitään halua.
Kiitos kumminkin. :)- hilen
Sain lahjakortin ihan kohtuullisen ja ruusun! Naistenpäivä useammin!
- Mitäkä.mies
Kyllä tarvii olla naistenpäivä! Pitää muistaa että tasa-arvo ei tarkoita sitä ettemme muistaisi naisia ja antaahan tää elinen päivä oikeuden,luvan kukittaa kaikki suloiset naiset ilman väärinkäsityksiä siitä kuka tuo kukkia ja kenelle:) Kukat,ole hyvä ja hyvää naistenpäivää myös sinulle:) Vaikka näin jälkikäteen..
- Mitäkä.mies
hilen kirjoitti:
Sain lahjakortin ihan kohtuullisen ja ruusun! Naistenpäivä useammin!
Kuullostaa kohtuullisen hyvälle;)
Mitäkä.mies kirjoitti:
Kyllä tarvii olla naistenpäivä! Pitää muistaa että tasa-arvo ei tarkoita sitä ettemme muistaisi naisia ja antaahan tää elinen päivä oikeuden,luvan kukittaa kaikki suloiset naiset ilman väärinkäsityksiä siitä kuka tuo kukkia ja kenelle:) Kukat,ole hyvä ja hyvää naistenpäivää myös sinulle:) Vaikka näin jälkikäteen..
Kiitos..näin jälkikäteen. ;) Huoh..oispa kaikki miehet niinku Mitäkä.mies..
- Mitäkä.mies
mii-su kirjoitti:
Kiitos..näin jälkikäteen. ;) Huoh..oispa kaikki miehet niinku Mitäkä.mies..
Oi mii-su kuinka mukavasti sanottu;) En kyllä luule olevani yhtään toisia parempi.Kiitos kuitenkin mieltä lämmittävästä toteamuksestasi..
Mitäkä.mies kirjoitti:
Oi mii-su kuinka mukavasti sanottu;) En kyllä luule olevani yhtään toisia parempi.Kiitos kuitenkin mieltä lämmittävästä toteamuksestasi..
Kerroin vain totuuden siitä,minkälaiselta mieheltä kuulostat.Luin äsken tuolta lopusta vastauksesi mieskirjoittajalle..mä melkein sulin tuoliini..Toisaalta teki mieli kiljua,että miksei minulla ole tuollaista miestä?!? :))
- Mitäkä-mies
mii-su kirjoitti:
Kerroin vain totuuden siitä,minkälaiselta mieheltä kuulostat.Luin äsken tuolta lopusta vastauksesi mieskirjoittajalle..mä melkein sulin tuoliini..Toisaalta teki mieli kiljua,että miksei minulla ole tuollaista miestä?!? :))
Varmasti löytyy vapaita kopioita minustakin ja vikoja löytyy kyllä alkuperäisestäkin kappaleesta.
Ikä kai on muokannut minusta pehmoisen nallekarhun..Murrr,joka osaa kyllä murahtaakkin tarpeen tullen.
Olen kyllä otettu noista sanoistasi ja yritän pysyä hyvänä miehenä ja oikeastaan minulle on sanottu jo nuorena.Älä hyvä mies hakkaa nauloja vatupassilla,onhan tuossa jakoavainkin :)
Kiitos ! :)
- Kolttanoitakin
Töissä me 'tytöt' toivottelimme toisillemme tätä päivää, muuten kukaan ei ole huomioinut naiseuttani. Nimipäiväni sattuu lähelle tätä päivää ja siippa tuli hiihtolomaltaan ylhäältä sinä päivänä. Hän toi tuliaisen lahjaksi, viinipullon jonka etiketissä luki Tunturin Unelma. En ole aikoihin nauranut yhtä makeasti.
- Mitäkä.mies
On hyvä nimi viinille,ei varmaan ole poron kusta;) Onhan näitä paljon kun nimipäivä,synttäri,ystävänpäivä,jne.Ei kai kovin vakavaa jos joskus lomaväsymyksen vuoksi vähän unohtaa jotain.Ajattelee hän kuitenkin kun toi viiniä..Ettei nyt vaan olisi vailla romanttiikkaa kun ylhäällä on ollut yksinäistä?;)
- Sesonkiviikoilla
Jos siellä on yksinäistä niin se on oma moka.
- Mitäkä.mies
Sesonkiviikoilla kirjoitti:
Jos siellä on yksinäistä niin se on oma moka.
Valitsin sanani väärin..Ei tietenkään yksinäistä mutta kaipausta oman kullan turvalliseen viekkuun.
Toisilla voi olla siellä yksinäistä,tai kaksinaista ja viimeisempi vaihtoehto ei tuo viiniä tai yleensäkkään muuta kuin krapulan,morkkiksen tai tulisia tuliaisia;)
- siilimuori3
Pieni päivän huomionosoitus riittää. Meil oli yksi mielspuolinen työkaveri laittanut tietsikan näyttöön ruusuja ja tekstin Hyvää naistenpäivää :). Se riitti tuomaan hymyn huulille.
- Mitäkä.mies
Hyvä!! Pienet asiat,eikä vaadi paljon jos huomioi:)
- siilimuori3
Mitäkä.mies kirjoitti:
Hyvä!! Pienet asiat,eikä vaadi paljon jos huomioi:)
Juuri näin minäkin ajattelisin. Ja ihan ilmaista vielä :). Ei paljoa vaadi. Mut antaa paljon.
- Mitäkä.mies
?Ei ainuttakaan äijä-mielipidettä..Nyt en tiedä pidetäänkö naistenpäivää yhden tekevänä,vai kysymystä tarpeettomana?
Tai,olenko siis ainut mies täällä naisten kanssa.Se kyllä sopii mainiosti,mutta olisi mielenkiintoista kuulla erilaisia mietteitä.
Livessä kuulin mielipiteen siitä miksei mies vie kukkia vaimolleen.Hän sanoi että ei kannata huomioida nalkuttavaa vaimoa..Kostoko?Olisipa kiva tietää,että tämä mies joka ei kukkia anna nalkuttavalle vaimolleen,että onko tosiaan tuo nalkutus sitten ainoa asia mitä toisesta huomioi? Aika usein se nainen on suuri asia esim. siinä kotona.Eikö tosiaan ole mitään hyvää asiaa sitten siinä toisessa ihmisessä..Niin ja sekin,että aika usein naiset nalkuttaa (inhoan koko sanaa) ihan jostain syystäkin..
- Mitäkä.mies
mii-su kirjoitti:
Olisipa kiva tietää,että tämä mies joka ei kukkia anna nalkuttavalle vaimolleen,että onko tosiaan tuo nalkutus sitten ainoa asia mitä toisesta huomioi? Aika usein se nainen on suuri asia esim. siinä kotona.Eikö tosiaan ole mitään hyvää asiaa sitten siinä toisessa ihmisessä..Niin ja sekin,että aika usein naiset nalkuttaa (inhoan koko sanaa) ihan jostain syystäkin..
No,minähän tunnen tapauksen.Hänelle jää mieleen vain nalkutus,millä nimellä hää kutsuu pyyntöä tehdä edes pieni osa kotiyöistä.Tämän mielestä naisen paikka on "hellan ja nyrkin
välissä" Ei hän ota neuvoja vastaan edes minulta,siitä kuinka metsä vastaa kun sinne huudetaan.
Sen verran täytyy sanoa että hänen kaunis ja kiltti vaimonsa on surkea kokki:) :) Ei se naista pahenna kuitenkaan ja onhan hänen pitänyt tietää kaikki jos silloin kun papin eteen on mennyt posket hehkuen.
Kysin kerran,etkö voi antaa neuvoja,esim.ruan laitossa?Oli kuulemma yrittänyt mutta ei auttanut.Olisiko opastajan hermoissa vikaa.
Itsekkin kokkaan ahkerasti ja aina annan opastusta jos kysytään,eikä ole valittamista siitä että toinen ei osaa..
Niimpä,niin,tää on niinsanotusti kissa ja koirapari..
Tietysti asenne muuttuu kärkeväksi jos aina moititaan,ei tätä voi syödä,miksi mun sukkia ei ole puhtaana.Kireä kierre on alkanut eikä kukkia tule,mutta ei tule "ilmaisia ateroitakaan,he,he..Ei ainakaan jälkkäriä. Juuri niin..se on sitten sitä kierrettä,mikä ei lopu jos ei sitä jollain konstilla lopeta.Mä voisin hyvin kuvitella,että jos niitä kokkausneuvoja annetaan heti hermostuen,niin ei siinä kyllä mitään opikkaan eikä edes halua oppia.Meikäläinen nyt osaa kokata,mutta tein yhden ulkotyön eräs kesä ihan ensimmäistä kertaa ja olin itse tyytyväinen kädenjälkeeni.Sain kuulla siitä sellaiset moitteet,että sen jälkeen en ole enää pyynnöstäkään suostunut siihen.Se räjähdys niin mitättömästä asiasta oli jotenkin niin uskomaton ja vannoin etten enää ikipäivänä tee sitä. :/
Njäh, en vietä. Se on vain miesten keksimää hapatusta, että saisivat syyn ostaa meille kukkasia niin että illalla vaikkapa heruis :)) Kyl te tiedätte - ilmaisia lounaita ei ole.
Jos on suhteessa ja yksin, on tavallaan paljon yksinäisempi kuin jos on Oikeesti yksin.
Mun piti mennä "poimimaan" sulle lohdutukseksi kukkasen. Jösses mikä virhe, pää ylikuumenee :)) Ensin ajattelin ruusua, mutta ei nainen voi antaa toiselle punaista ruusua? Voiko? Keltainen taitaa tarkoittaa hyvästit, ei siis sitäkään. Sateenkaaren värinenkin löytyi, väärä sanoma ;))
Muita kukkasia.... bingasin "kukkanen". Ei unikkoa (mitään opiumia..), ei daaliaa (liian jäykkä), ei nallekarhuja ojentamassa kukkasia... Tuossa! Piireetti hymiö jossa on terälehdet! Jee - näytä kuvaa. "Naked for peta"??? "Olen täysi-ikäinen, näytä sisältöä"
Sori mii-su, jäit ilman kukkasta :/ Minut on lannistettu.- Mitäkä.mies
Naulan kantaan! Juuri sen vuoksi että saa jotain ja se jotain tuntuu niiiin hyvälle että kannattaa nähdä noin pieni vaiva ja jos oikein pitkäjänteisesti,vuodesta toiseen jatkaa vaan kukkien kantamista ja suukottelua niin siitä voi saada elinikäisen kumppanin ja mitä aidoimman rakkauden.
Hmp,f Eläpäs yritäkkään,kun kuitenkin sydän sulaa kukkasien tuojalle ja tarjoat ilmaisen jälkkärin;) - Mitäkä.mies
hmp.f kirjoitti:
Jos on suhteessa ja yksin, on tavallaan paljon yksinäisempi kuin jos on Oikeesti yksin.
Mun piti mennä "poimimaan" sulle lohdutukseksi kukkasen. Jösses mikä virhe, pää ylikuumenee :)) Ensin ajattelin ruusua, mutta ei nainen voi antaa toiselle punaista ruusua? Voiko? Keltainen taitaa tarkoittaa hyvästit, ei siis sitäkään. Sateenkaaren värinenkin löytyi, väärä sanoma ;))
Muita kukkasia.... bingasin "kukkanen". Ei unikkoa (mitään opiumia..), ei daaliaa (liian jäykkä), ei nallekarhuja ojentamassa kukkasia... Tuossa! Piireetti hymiö jossa on terälehdet! Jee - näytä kuvaa. "Naked for peta"??? "Olen täysi-ikäinen, näytä sisältöä"
Sori mii-su, jäit ilman kukkasta :/ Minut on lannistettu.Miks tää nauratti minua vaikka ei ehkä pitäisi..Kai niiden kukkien jäykkyys tai ooppiumi;) Sana hallussa...
hmp.f kirjoitti:
Sori mii-su, jäit ilman kukkasta :/ Minut on lannistettu.Täytyy kyllä sanoa,että muakin alkoi naurattamaan.. :)) Ajatus oli nyt tärkeä ja tuo lämmitti todella! <3 :)
Kiva jos sain hyvälle tuulelle, ja että ymmärsitte vaikka oli näköjään panovihrepaholainenkin mukana.
Seksiä tuputetaan joka tuutista, käyköhän livessä koskaan noin, että mies menee kukkakauppaan mutta päätyykin seksikauppaan?
Tuotanoin.... itseasiassa..
Kröhm. On muuten harmaa ja pilvinen päivä tänään..- Mitäkä.mies
hmp.f kirjoitti:
Kiva jos sain hyvälle tuulelle, ja että ymmärsitte vaikka oli näköjään panovihrepaholainenkin mukana.
Seksiä tuputetaan joka tuutista, käyköhän livessä koskaan noin, että mies menee kukkakauppaan mutta päätyykin seksikauppaan?
Tuotanoin.... itseasiassa..
Kröhm. On muuten harmaa ja pilvinen päivä tänään..Pilvistä on,mutta mieleen tuli heti taloudellinen puoli valinta tilanteessa..Hmmm.seksiä heti,vai kukkia ja sksiä ehkä illalla tai lähipäivinä.Kukat tulee loppupelissä halvemmaksi ja seksikin on aitoa,eikä mksettua ja teennäistä.Ihan sama tunnelma kai tulis kun pajatsoa panisi,eikä osu keskelle,ei edes eturessuun;)
Näuttää ihan siltä kuin aurinko näkyisi.
Piilotin tämän ruokottoman ja kurittoman kommentin säästä keskustelun sekaan ovelasti.
:D
Erittäin vähän ymmärrän tuota eilenollutta naistenpäivää.
Varmaan viimeinen päivä, kun ostaisin naiselle kukkia.
Ei onneksi eilen ollut naisia näkösällä.
Tutummalle olisi voinut tulla altakulmain umpimielinen murahdus, että on kuulema naistenpäivä.
Ja minä olen hyväkäytöksinen herrasmies, ainakin omasta mielestä.
Eikö joku valopää takavuosina ehdotellut miestenpäivää.
Luojan kiitos, että on niin palon viisautta, etteivät sitä saaneet aikaiseksi.
Näppylöille nousee jo ajatuksesta.- Mitäkä.mies
Ei todelakaan voi sanoa että vain herrsmiehet kukittaa naistenpäivänä.
Minulle päivä antaa luvan ja ostan kukkia ilman syytäkin.Olen huomioinut sen kuinka paljon naiselle ja läheiselle naiselle merkitsee se että huomioi.
Me miehet ei voida tuntea samalla tavalla,mutta jos saamme huomiota naiseltamme,halauksen tai jotain,se tuntuu hyvälle..
Onhan tietysti niin että kaikki on markkinamiesten ja naisten keksintöä,että myyntiä olisi.Mutta kun ei ajattele vaan toimii vaiston varaisesti ja antaa lupaa itsellekkin olla hempeilevä.
Se on vaina "lainassa" ja tulee moninkerroin,korkojen kanssa takaisin jos viitsii,muistaa,kehtaa joskus hemmotella naisia. - Haavemaastako
Kuka sinä olet? Et suomalainen normimies ainakaan ...
- Mitäkä.mies
Haavemaastako kirjoitti:
Kuka sinä olet? Et suomalainen normimies ainakaan ...
Kukako olen...Tietenkin pysyn nimerkin takana,tuntemattomana.
En ole minä,minä,maasta vaan paremminkin sinä,sinä,maasta.Voi olla että olen kummallinen ja liian tunteellinen mieheksi.En ole se keneksi synnyin,tai kasvoin.Miehen mitat saavutettuani olin raakile,protytyyppi.Voimaa,vauhtia ja typeriä sanoja,ajatuksia riitti.Tuulet ja tuiskut opettivat paljon asioita,asioita mistä en nuorena tiennyt tai ymmärtänyt ja yksi puutteista oli ymmärtää ja arvostaa kauniimpaa sukupuolta.
En ole ihmemies,en myöskään perus,ei heru,kuten laulussa sanotaan.Herutuksella tarkoitan että ystävällistä tekstiä saat varmasti lukea ja haluan aina antaa enemmän kuin haluan saada ja jos joskus käy niin että saan enemmän kuin annoin..Kui olisi vastattu rahasta väärin kassalla,minun eduksi;)
Haavemaa on villi haaveeni,missä kaikki ovat toisilleen rehellisä ja ystävällisiä.
Hyvää tämän päivän naisten päivää sinullekkin:) - Pahoittelen
Tämä kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Olen kuullut jostain sellaisen neuvon, että kun tuntuu liian hyvältä (mies), niin se ei ole totta, todellista. Ja silloin pitää varoa ja 'varvistella' ja ottaa hyvissä ajoin satasen aidat karkuun.
- vedätetty
Pahoittelen kirjoitti:
Tämä kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Olen kuullut jostain sellaisen neuvon, että kun tuntuu liian hyvältä (mies), niin se ei ole totta, todellista. Ja silloin pitää varoa ja 'varvistella' ja ottaa hyvissä ajoin satasen aidat karkuun.
hei toi on ihan totta ... miehet on kuin parkkipaikat, kaikki hyvät on jo varattu, itseään tarjoovilla sormukset on yleensä siellä lompakon kolikko-osassa
- siilimuori3
Pahoittelen kirjoitti:
No antakaas nyt haavekuvan olla ja olkaa edes uskovinanne :). Antaa (mahdollisen) kuplan lentää niin kauan kuin tuuli vie ennen kuin poksahtaa.
- Kolinaolikamala
No niinhän siinä yleensä käykin, ei kukaan henno olla uskomatta, luottamatta ja toivomatta että satumaa vihdoinkin alkaa. "Kupla lentää" milloin kauemmin milloin lyhyemmän aikaa, mutta onnen seitsemännestä taivaasta tullaan aina kolisten alas.
Noin sanoi esimies meikälle kauan aikaa sitten, arvaa uskoinko. Ja kuinka sitten kävikään ... - nuormieli
Mitäkä.mies kirjoitti:
Kukako olen...Tietenkin pysyn nimerkin takana,tuntemattomana.
En ole minä,minä,maasta vaan paremminkin sinä,sinä,maasta.Voi olla että olen kummallinen ja liian tunteellinen mieheksi.En ole se keneksi synnyin,tai kasvoin.Miehen mitat saavutettuani olin raakile,protytyyppi.Voimaa,vauhtia ja typeriä sanoja,ajatuksia riitti.Tuulet ja tuiskut opettivat paljon asioita,asioita mistä en nuorena tiennyt tai ymmärtänyt ja yksi puutteista oli ymmärtää ja arvostaa kauniimpaa sukupuolta.
En ole ihmemies,en myöskään perus,ei heru,kuten laulussa sanotaan.Herutuksella tarkoitan että ystävällistä tekstiä saat varmasti lukea ja haluan aina antaa enemmän kuin haluan saada ja jos joskus käy niin että saan enemmän kuin annoin..Kui olisi vastattu rahasta väärin kassalla,minun eduksi;)
Haavemaa on villi haaveeni,missä kaikki ovat toisilleen rehellisä ja ystävällisiä.
Hyvää tämän päivän naisten päivää sinullekkin:)Myöhästyneet kiitokset sinulle kun toivottelit meille naisille hyvää naistenpäivää, kiitos!, olin matkoilla (ulkomailla) ja siellä saatoin kyl lukea ja seurata mielenkiinnolla tätä keskustelua mut jostain syystä kun yritin lähettää omia kommenttejani se ei onnistunut, nyt taas kotona ja kaikki ok.
Minä kyl uskon et sinä ja sinun kaltaisiasi miehiä vielä löytyy vaikkakin harvoin, sinä ja kaltaisesi miehet saavat meidät naiset onnellisiksi ja annamme kyl suuren arvon huomaavaisuudelle joita on ilo saada. - siilimuori3
nuormieli kirjoitti:
Myöhästyneet kiitokset sinulle kun toivottelit meille naisille hyvää naistenpäivää, kiitos!, olin matkoilla (ulkomailla) ja siellä saatoin kyl lukea ja seurata mielenkiinnolla tätä keskustelua mut jostain syystä kun yritin lähettää omia kommenttejani se ei onnistunut, nyt taas kotona ja kaikki ok.
Minä kyl uskon et sinä ja sinun kaltaisiasi miehiä vielä löytyy vaikkakin harvoin, sinä ja kaltaisesi miehet saavat meidät naiset onnellisiksi ja annamme kyl suuren arvon huomaavaisuudelle joita on ilo saada.Juu voi ollakin mut nyt oli kyse siitä et jos kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta se ei yleensä ole totta :). Sanoilla saa muokattua kaikenlaisia kuvia jotka sitten monesti eivät vastaakaan todellisuutta vaan sitä mikä ihminen haluaisi olla mutta ei välttämättä ole. En sano et just tässä tapauksessa mut useimmiten :D-
- nuormieli
siilimuori3 kirjoitti:
Juu voi ollakin mut nyt oli kyse siitä et jos kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta se ei yleensä ole totta :). Sanoilla saa muokattua kaikenlaisia kuvia jotka sitten monesti eivät vastaakaan todellisuutta vaan sitä mikä ihminen haluaisi olla mutta ei välttämättä ole. En sano et just tässä tapauksessa mut useimmiten :D-
Totta on tuo mitä kirjoitit, ihminen uskoo siihen minkä haluaisi olevan totta ja totuuden mukaista, liian sinisilmäinen ei pidä olla, minä en ole sinisilmäinen, vaik oikeasti silmäni ovatkin siniset.
Tuon "mitäkä.mies" nimmarin kommentit kyl paljastaa (tai ainakin minä uskon) et siellä taustalla on aito mies, ei mikään "yli-ihminen" mut mies jolla on sydän paikallaan, tunteva, lämmin ja kohtelias mies.
Mitäkä.mies kirjoitti haavemaasta jossa kaikki olisivat rehellisiä ja ystävällisiä, siitä maasta minäkin haaveilen ja haluan uskoa ihmisistä vain hyvää (kunnes huomaan erehtyneeni), mut "olen iso tyttö jo", nähnyt ja kokenut kaikenlaista ja varmaan vielä kokematta montakin ihmeellistä asiaa. "Oppia ikä kaikki". - siilimuori3
nuormieli kirjoitti:
Totta on tuo mitä kirjoitit, ihminen uskoo siihen minkä haluaisi olevan totta ja totuuden mukaista, liian sinisilmäinen ei pidä olla, minä en ole sinisilmäinen, vaik oikeasti silmäni ovatkin siniset.
Tuon "mitäkä.mies" nimmarin kommentit kyl paljastaa (tai ainakin minä uskon) et siellä taustalla on aito mies, ei mikään "yli-ihminen" mut mies jolla on sydän paikallaan, tunteva, lämmin ja kohtelias mies.
Mitäkä.mies kirjoitti haavemaasta jossa kaikki olisivat rehellisiä ja ystävällisiä, siitä maasta minäkin haaveilen ja haluan uskoa ihmisistä vain hyvää (kunnes huomaan erehtyneeni), mut "olen iso tyttö jo", nähnyt ja kokenut kaikenlaista ja varmaan vielä kokematta montakin ihmeellistä asiaa. "Oppia ikä kaikki".Niinpä. Aikuinen ihminen on nähnyt ja kokenut et haavemaa on vain haavetta mutta eihän se silti estä haaveilemasta.
- Romantiikattomiakinko
" Haavemaa on villi haaveeni,missä kaikki ovat toisilleen rehellisä ja ystävällisiä. "
S-tanan surullista että "rehellisiä ja ystävällisiä" kumoavat toisensa. Missä sanoja nyt on, lähtikö juttu väärille urille kun ei taida kuulostaa ystävälliseltä kun olimme noinkin rehellisiä ja ärsyttävän realistisia. - Mitäkä.mies
Romantiikattomiakinko kirjoitti:
" Haavemaa on villi haaveeni,missä kaikki ovat toisilleen rehellisä ja ystävällisiä. "
S-tanan surullista että "rehellisiä ja ystävällisiä" kumoavat toisensa. Missä sanoja nyt on, lähtikö juttu väärille urille kun ei taida kuulostaa ystävälliseltä kun olimme noinkin rehellisiä ja ärsyttävän realistisia.Hei vaan jälleen.
Tapanani olen pitänyt vieroittua kaikesta nettiin,vistintään liittyvistä vempaimista viikonloppuna.
Mielestäni keskustelu on mennyt kuin pitääkin ja epäilyksiä pitääkin olla näinä aikoina kun yritetään kaikenlaista.
Kannattaa olla kuitenkin realistinen.
Olen tuonut esille selvästi että olen lupautunut jo yhdelle ja todennäköisesti pysyn päätöksessäni.
Ei kai kohteliaisuus ja leppoisa keskustelu ole mitenkään harhaan johtavaa..
Nimimerkin takana on aina oikea ihminen,ei mikään haaveratsastaja,ihminen jolla on tunteet.
Pitää vain uskaltaa tuntea.
Toistan,keskustelu on ollut asiallista ja kääntyi jopa mielenkiintoiseksi kun en epäilyä parkkipaikan varauksesta mietitään.
Aurinko nousi,hyvää huomenta mussukat;) - Mitäkä.mies
nuormieli kirjoitti:
Myöhästyneet kiitokset sinulle kun toivottelit meille naisille hyvää naistenpäivää, kiitos!, olin matkoilla (ulkomailla) ja siellä saatoin kyl lukea ja seurata mielenkiinnolla tätä keskustelua mut jostain syystä kun yritin lähettää omia kommenttejani se ei onnistunut, nyt taas kotona ja kaikki ok.
Minä kyl uskon et sinä ja sinun kaltaisiasi miehiä vielä löytyy vaikkakin harvoin, sinä ja kaltaisesi miehet saavat meidät naiset onnellisiksi ja annamme kyl suuren arvon huomaavaisuudelle joita on ilo saada.Olkaa hyvä vain ja tervetuloa kevätaurinkoon!
- Suomeksikiitos
Mitähän tämä mahtaa tarkoittaa: " ... kun en epäilyä parkkipaikan varauksesta mietitään. " ?
- Mitäkä.mies
Suomeksikiitos kirjoitti:
Mitähän tämä mahtaa tarkoittaa: " ... kun en epäilyä parkkipaikan varauksesta mietitään. " ?
Taisi olla vain vertauskuva petollisesta miehestä jonka parkkipaikka on jo varattu ja paikalle luvatta tullutta voidaan sakottaa,tai ainakin katsoa paheksuvasti.
Vaikka itsekkin mainitsin parkkiruudusta,ei kannata ottaa vakavasti ihan kaikkia vertauksia.
Tärkein asia on tullut sanottua,se että naistenpäivää pitää muistaa ja pitäisi kai kaikkien miesten koska naiset meidät ovat synnyttäneet ja osin kasvattaneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä362917- 1732285
- 622284
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331978Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411336Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221333- 141330
- 101214
- 111194
- 221191