Tuumailin tässä, että mitä sivustoja olette käyttäneet asunnon löytämiseen vaihtoon lähtiessä? Suunnittelin lähteväni vaihtoon Kööpenhaminaan puoleksi vuodeksi. En ole enää student dorm-ikäinen ts. en jaksa enää Erasmus Orgasmus-tyyppistä bailaamista ja haluaisin siksi löytää kämpän yksityiseltä puolelta. Katsastin housinganywhere.comin ja mietin, tietääkö kukaan samantyyppisiä keskipitkään vuokraukseen keskittyviä sivustoja?
Mistä löytää asunto ulkomailla (Tanska)?
Elisabeth010
1
224
Vastaukset
- köpisläinen
Mä itse asun ja opiskelen nyt Kööpenhaminassa ja voin kertoa,että täältä on niin supervaikeeta löytää kämppää.. Mut suosittelen liittymään eri ryhmiin Facebookissa, esim. Suomalaiset kööpenhaminassa, Accomodation in Copenhagen,Lejligheder til salg og leje i København yms. Myös findaroommate sivu on kokeilemisen arvoinen. Mutta voin sanoo noin 100 prossaa varmasti ettet tuu löytämään itsellesi omaa asuntoa, huoneenkin löytämisessä on vaikeuksia. Kirjoita itsestäsi tosi hyvä ja hauska esittely, siellä on kova kilpailu.
Tsemppiä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207