Olen nuori 7 lk tyttö ja kaaduin kävellessäni kouluun, menin heti kouluun päästyäni terveydenhoitajalle joka varasi ajan klo 1 terveyskeskukseen ja menimme sinne joka lähetti meidät päivystykseen röntgeniin .. Sain 2 vko kipsin ja sitten katottiin uusiksi. Murtuma näkyi ja pistettiin 4 vko.. Onko muilla kokemusta tälläisetsä. Itellä on kipsi ollu nyt 5 vk ja yks vielä jäljellä ? Auttaako 6 vk vai onko muilla ollu pidempi prosessi? Eihän tän kanssa voi mitään tehä eikä varsinkaan ratsastaa..
Veneluu murtuma
2
151
Vastaukset
- ranteenmurtuma
mulla murtui ranne. röntgenissä kuvattiin. jos veneluu olis ollu poikki olisin joutunut leikkaukseen. veneluu ei ollut poikki. joko käsi on parantunut. mulla parani hyvin ei ole kuitenkaan sama kuin ennen murtumista. pyörällä ajaminen koskee ja kylmä myös. magneettiranneketta pidän sillä kipu lähtee. kannattaa pyytää fysikaalista hoitoa. mulla käsi oli tosi kipeä kipsin poiston jälkeen, pidin ideal sidettä. käsi olis jäykistynyt. onneksi meniun lääkäriin ja sain fysikaalista hoitoa. liikket voi tehdä itse kotona.
- liisamaija50
Mulla oli käsi kipsissä 10 viikkoa kaatumisen seurauksena , jolloin veneluu murtui. Hyvin on parantunut, siitä on nyt aikaa varmaan 11 vuotta, eikä kertaakaan ole vaivannut. Fysioterapiassa kävin, mutta en tarvinnut, kun ei ollu turvotusta eikä tuntunut kipua.Hyvin oli kipsattu. Enkä ole enää mikään ihan nuori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2457504Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393941Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1172208Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261587- 461490
- 331382
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421204Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411012Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23948Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7937