Olen ampunut muutaman vuoden kilpaa ilmapistoolilla ja huomasin mielenkiinnon alkaneen herätä myös tähän ruutipuoleen, varsinkin kun moni kilpakumppani jatkaa kisakautta kesälläkin.
Hieman hämmennystä on herättänyt luokat: urheilupistooli ja vakiopistooli.
Ovatko näiden luokkien aseet käytännössä samat, eli molempiin luokkiin voisi mennä samalla aseella?
Tätä kyselin radalla, mutta kukaan ei osannut tähän vastata..
Aseista olen kysellyt ja vastauksena olen saanut: Pardini, Morini, FWB.. Mitkä ovat varmasti kelpo pyssyjä, mutta hinnakkaita varsinkin uutena.
En ole hirveästi löytänyt kilpa-aseita käytettynä netistä ja näyttääkin siltä, että aseet menevät puskaradion kautta eteenpäin.
Onko mahdollista löytää järkevää ja hyvää käytettyä kilpa-asetta noin 800 euron budjetilla?
Käypänen urheilupistooli kisoihin?
6
540
Vastaukset 6
- pistolero
On mahdollista löytää kilpa-asetta halvalla. Kelpo neuvostovalmisteinen Margolin uutena parin satasen pintaan. Käytettyjä Pardineja, Morineja ynnä muita liikkeestä priimakuntoisia 700 eurosta tonniin asti.
Urheilupistooli on naisten ja junnujen laji. Vakiopistooli on määrityksiltään sama kuin urheilupistooli.- Sepeteus6653
Höpöhöpö.
Naisten urheilupistooli on sama kuin miesten 25m pistooli.
Vakiopistooli on täysin eri laji
- ammuskelija
Käytettyjä aseita löytyy. Katso vaikka http://www.lahdeniemi.fi/Sivut/kayt-pist.htm
Itse aloittaisin .22 sillä se on halpa ampua, joten raha ei ratkaise harjoittelua ja laukausmääriä.
Lajikuvaukset selviävät vaikka täältä http://www.netikka.net/ssa/plajit2.php#URHEILU
Asioista kannattaa kysellä seurasi ampumavastaavilta. - Ampuja1111
Kysele paikallisesta ampumaurheiluseurasta (SAL.n Jäsenseuralta)tai Suomen Ampumaurheiluliitolta.
Niistä saat vastaukset.- joijojlk
Seuroilla on tunnetusti hyviä käytettyjä myynnissä. Samoin liitolla. Tosi hyvä vinkki.
- vm-54
Aseliike Rantanen Humppila
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510