Totuuden kertoja

eiymmärrä

Olet taas tehnyt "uuden" blogin. Siinä mielessä olet mennyt metsään, että syytät vihamiestäsi täällä olevista kirjoituksista. En tunne sinua mutta olen lukenut sinun kirjoituksia seiskalivestä, blogistasi ja täältä. Blogista saa hyvin selkeän kuvan miksi blogia kirjoitat ja miksi olet sen ylipäätään perustanut ja se ei imartele sinua. Menet alemalle tasolle kuin haukuttavasi henkilö. En ymmärrä ikäisesi ihmisen halua riidellä ja haukkua. Minä häpeisin silmät päästä jos minun nimeni ja kuvani levisisi tuollaisten kirjoitusten yhteydessä pitkin nettiä. Et sinä häpäise kohdetta mistä kirjoitat vaan itsesi mutta jostain kumman syystä nimeäsi ei saa mainita vaikka väität ettet kirjoita minkään nimimerkkien takana. Mikä blogisi tarkoitus?

4

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emmery

Onko tämä blogin kirjoittaja seisaklivessä Nomina Arcana nimellä?

• ikjyhns

Onhan tuo sinnekin kirjoitellut!

• Justjooo

Niin lapsellista touhua mutta ikävää että tämäkin "totuuden" puhuja työllistää poliiseja. Luulisi että heilläkin olisi parempaa tekemistä! Joo en ole kissa vaikka monimuotoinen henkimaailma näin ilmoittaisi.

Ei ole kysymys kuka on oikeassa tai väärässä vaan tapa millä tämä ihminen toimii ja reagoi. Blogi on ihmeellistä lällätystä ja itsekehua (kuka nyt blogin perustaa vain riidelläkseen). Toivoisin vain, ettei tämä blogin pitäjä mustaisi päihde- ja psykiatrista alaa. Ammattilainen ei sorru tuollaisiin kirjoituksiin tai riitoihin!

• eiammattilainen

En usko että on ollut hoitoalalla kun tuolla seiskalivessä haukku yhtä käyttäjää. Käyttäjä oli laittanut itsestään kuvan ja kuvasta näki, että tämä ihminen on hoidossa. Tämä totuuden kertoja haukku kuvan laittajan ulkonäköä vaikka itse totesi että taitaa olla jossain hoitopaikassa. Vaikka itse en ole hoitoalalla niin mieleenikään ei olisi tullut kommentoida hoidossa olevan nuoren tytön kuvaa noin ala-arvoisesti. Ei ammatilaiselle tule mieleenkään tehdä tuollaista kommentia tai yleensäkään ihmiselle, jolla on jonkinlaista empatiankykyä. Sen kommentin jälkeen mulla meni maku koko ihmiseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2639
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1669
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      134
      1634
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      1381
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      66
      1338
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      13
      1190
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      285
      1183
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      156
      986
    9. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      24
      940
    10. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      58
      899
    Aihe