Tuli ostettua perheellemme uusi liesi ennen joulua Gigantin verkkokaupasta. Koska tuote oli tarjouksessa ostin sen hyvissä ajoin valmiiksi. Tarkastin lieden paketin päällisin puolin ja totesin ettei kuljetusvaurioita ole ja jätin hellan pakettiin.
Toissapäivänä kun liesi asennettiin niin havaitsin että lieden mukaan kuuluvaa paistovahtia ei ollut mukana. Otin yhteyttä asiakaspalveluun jossa kerrottiin että reklamaatio tulee liian myöhään. Kehoittivat että soittaisin maahantuojalle (kallis palvelunumero) johon vastasin että kuluttaja-asiakkaana olen Teiltä lieden ostanut joten hoitakaa asia kuntoon. Ei auttanut ja kirjoitin että täytyykö tälläisen mitättömän asian vuoksi olla kuluttaja-asiamieheen yhteydessä ja vastaus oli tyly eli täytyy olla.
Aikaisemmin olen saanut Gigantista todella hyvää asiakaspalvelua mutta tämä alitti sitten kaikki asiakaspalvelun pelisäännöt.
Minusta tuli nyt Gigantin ex asiakas ja ostan tuotteeni kaupasta jossa palvelu pelaa.
Itse asiakaspalvelutyötä tekevänä en olisi tuollaisella asenteella kauaakaan
töissä nykyisellä työnantajallani.
Tämä oli pohjanoteeraus asiakaspalvelussa, jopa verotoimistosta saa paljon
asiallisempaa palvelua.
Gigantin piittaamattomuus asiakkaista
Exgigantinasiakas
2
<50
Vastaukset
- kikantinpuhelin
Täysin samaa mieltä Gigantin verkkokaupan asiakaspalvelusta. "asiakaspalvelijoiden" työnä tuntuu olevan asiakkaan kyykyttäminen asiakkaan palvelemisen sijaan.
- ukhuuh
sanoiko myyjä missä ajassa sinun olisi pitänyt ottaa heihin yhteyttä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351933
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261589Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11486Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras841403- 321361
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1281166Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501070- 241059
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221011Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66868