Hei. Meille on nyt matkat varattu toukokuun viimeiselle viikolle giardini-naxoskselle ja haluaisin kysyä, että onko siellä miten lämmin? Rupesin tuossa netistä etsimään ja muutamilla sivuilla näytti maksimilämmöksi vain n.20 astetta! Onko täällä ketään toukokuussa kävijöitä jotka osaisi kertoa? :)
Giardini-Naxos sää toukokussa?
6
702
Vastaukset
- Rouvakos
Olimme kerran huhtikuun viimeinen viikko ja lämpöä piisasi. Illalla otin kyllä neuleen käyttöön.
- heipäheiii
Huh, ihana kuulla!
- Sisiliaan
Olen myös lähdössä toukokuun lopulla Giardini Naxokseen ja huolestuneena lukenut keskilämpötiloja ja ennusteita. Minulle kaikki alle 25 asteen on kylmää, joten vähän pelonsekaisin tuntein odotan matkaa. Toivotaan helteitä!
- Korkeuserot
Päivällä on tosi kuuma.illalla kannattaa varata mukaan jotain kevyttä villatakkia tms.etnalle jos menette lämpöstä mukasn.
- Anonyymi
Oltiin toissa keväänä giar.- nax. ,ja silloin oli tosi lämmintä varmaan 25 astetta koko ajan .(Oltiin toukok.pari viimeistä viikkoa)Silloin ei tarvinnut edes Etnalla palella.Terv.Maritta.Ollaan lähdössä taas 22.5
- Anonyymi
heh heh, Etnan yläosa on lumipeitteinen. Sinne on aina syytä ottaa talvivaatetus mukaan. Eikä sinne aina edes päästetä, mm. vuosi sitten lentokenttäkin suljettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä452361Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2552216- 1141592
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461320- 1151257
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1411150Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271147- 741029
- 661007
- 70970