Hei. Meille on nyt matkat varattu toukokuun viimeiselle viikolle giardini-naxoskselle ja haluaisin kysyä, että onko siellä miten lämmin? Rupesin tuossa netistä etsimään ja muutamilla sivuilla näytti maksimilämmöksi vain n.20 astetta! Onko täällä ketään toukokuussa kävijöitä jotka osaisi kertoa? :)
Giardini-Naxos sää toukokussa?
6
757
Vastaukset
- Rouvakos
Olimme kerran huhtikuun viimeinen viikko ja lämpöä piisasi. Illalla otin kyllä neuleen käyttöön.
- heipäheiii
Huh, ihana kuulla!
- Sisiliaan
Olen myös lähdössä toukokuun lopulla Giardini Naxokseen ja huolestuneena lukenut keskilämpötiloja ja ennusteita. Minulle kaikki alle 25 asteen on kylmää, joten vähän pelonsekaisin tuntein odotan matkaa. Toivotaan helteitä!
- Korkeuserot
Päivällä on tosi kuuma.illalla kannattaa varata mukaan jotain kevyttä villatakkia tms.etnalle jos menette lämpöstä mukasn.
- Anonyymi
Oltiin toissa keväänä giar.- nax. ,ja silloin oli tosi lämmintä varmaan 25 astetta koko ajan .(Oltiin toukok.pari viimeistä viikkoa)Silloin ei tarvinnut edes Etnalla palella.Terv.Maritta.Ollaan lähdössä taas 22.5
- Anonyymi
heh heh, Etnan yläosa on lumipeitteinen. Sinne on aina syytä ottaa talvivaatetus mukaan. Eikä sinne aina edes päästetä, mm. vuosi sitten lentokenttäkin suljettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043