Hei, onko täällä muita joilla olisi clomifen kuuri menossa? Itse olen syöny yhden satsin 3-7 päivinä ja nyt on kp 30. Tänään tein testin ja surukseni se näytti negaa, ajattelin testin uusia 5 päivän sisään. Viime kierossa en testaillu oviksia, mutta tunsin sen selvästi. Kiertoni aina ollut epäsäännöllinen. Olisko täällä samassa veneessä olevia?
Vastaukset 2
- Huutikki
Täällä ollaan, kolmas Clomifen-kierto käynnistymässä. Ei tulosta tähän mennessä, ovulaatioita lukuun ottamatta. Pco on ja pitkät ja epäsäännölliset kierrot olleet aina. Clomeista ei ole mulle tullut juurikaan sivuvaikutuksia, paitsi muutamia öisiä kuumia aaltoja ja ajoittaista etovaa oloa ekassa lääkekierrossa. Kierrot ovat lyhentyneet kuurien aikana kierto kierrolta kohti normaalipituutta. Toivon todella, että clomit vielä auttaisivat.
- Unna90
Plussa onnea. Kova on toive, että clomit auttais. Nyt söin just toisen satsin. Hyötyjä clomista on ollut sen verran että viime kierto oli 31 päivää, haittoja on ollut öisin hikoilua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791366
- 851263
- 1021003
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7546Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512