Hei, onko täällä muita joilla olisi clomifen kuuri menossa? Itse olen syöny yhden satsin 3-7 päivinä ja nyt on kp 30. Tänään tein testin ja surukseni se näytti negaa, ajattelin testin uusia 5 päivän sisään. Viime kierossa en testaillu oviksia, mutta tunsin sen selvästi. Kiertoni aina ollut epäsäännöllinen. Olisko täällä samassa veneessä olevia?
clomifen ja pco
2
146
Vastaukset
- Huutikki
Täällä ollaan, kolmas Clomifen-kierto käynnistymässä. Ei tulosta tähän mennessä, ovulaatioita lukuun ottamatta. Pco on ja pitkät ja epäsäännölliset kierrot olleet aina. Clomeista ei ole mulle tullut juurikaan sivuvaikutuksia, paitsi muutamia öisiä kuumia aaltoja ja ajoittaista etovaa oloa ekassa lääkekierrossa. Kierrot ovat lyhentyneet kuurien aikana kierto kierrolta kohti normaalipituutta. Toivon todella, että clomit vielä auttaisivat.
- Unna90
Plussa onnea. Kova on toive, että clomit auttais. Nyt söin just toisen satsin. Hyötyjä clomista on ollut sen verran että viime kierto oli 31 päivää, haittoja on ollut öisin hikoilua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656252Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932816Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921791Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431515Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491025
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23948- 66922
- 10916
- 21913