Hei, onko täällä muita joilla olisi clomifen kuuri menossa? Itse olen syöny yhden satsin 3-7 päivinä ja nyt on kp 30. Tänään tein testin ja surukseni se näytti negaa, ajattelin testin uusia 5 päivän sisään. Viime kierossa en testaillu oviksia, mutta tunsin sen selvästi. Kiertoni aina ollut epäsäännöllinen. Olisko täällä samassa veneessä olevia?
clomifen ja pco
2
<50
Vastaukset
- Huutikki
Täällä ollaan, kolmas Clomifen-kierto käynnistymässä. Ei tulosta tähän mennessä, ovulaatioita lukuun ottamatta. Pco on ja pitkät ja epäsäännölliset kierrot olleet aina. Clomeista ei ole mulle tullut juurikaan sivuvaikutuksia, paitsi muutamia öisiä kuumia aaltoja ja ajoittaista etovaa oloa ekassa lääkekierrossa. Kierrot ovat lyhentyneet kuurien aikana kierto kierrolta kohti normaalipituutta. Toivon todella, että clomit vielä auttaisivat.
- Unna90
Plussa onnea. Kova on toive, että clomit auttais. Nyt söin just toisen satsin. Hyötyjä clomista on ollut sen verran että viime kierto oli 31 päivää, haittoja on ollut öisin hikoilua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rikka Purralta tulikivenkatkuinen kannanotto - SAK saa täyslaidallisen
Riikka näyttää oikean karvansa Rikka Purralta tulikivenkatkuinen kannanotto – SAK saa täyslaidallisen https://www.ilt4283154Tarvitsiko pienituloisten tuloista leikata jos suurituloisten verohelpotuksia ei olisi?
Riikka Purra ja Persut: Suurituloisten 14.000€ kuukaudessa tienaavien verotusta kevennetään noin 2.000€ vuodessa. Pien3092301Aitolehmä ja ylipolvensaappaat
Stooreissa saapastelee ylipolvensaappaissa ihan kuin kuusivuotias äidin kengissä. Naurettavan näköistä poseerausta taas.2231657Oho! A.W. Yrjänä rehellisenä "dokaamisesta" Vain elämää -leirillä: "Satulinnan baari..."
Vain elämää -viihdeohjelma tuo valoa syksyn pimeneviin iltoihin. Tällä kaudella on mukana myös A.W. Yrjänä. Ja kyllä, ku81363Nainen, tämän illan vuodatus sinulle
Tässä eräs asia kosketti minuun syvästi, se kun palautti niin voimakkaasti mieleeni sinut ja sen, minkälainen olet. Sisi631308- 961042
- 17984
MTV: Katri Helena paljastaa - Äiti ei hyväksynyt 32 vuotta nuorempaa Tommi-rakasta: "Mä sanoin..."
Katri Helena ja Tommi Liimatainen ovat pariskunta ja työpari. Onko naisen ja nuoremman miehen parisuhde helpompi ymmärtä24952Kiusaaminen loppuu kouluissa, kun kiusaajat karkotetaan maasta pysyvästi
Oli sitten mikä tahansa persoona ja mitä tahansa selityksiä. Kyllä tämä Suomen laki on järkyttävän löysä ja siksi kaike24877- 48742