Elikkäs tarkoituksena ois saada uutta rautaa myllyyn, mutta en osaa valita kumpi. Olen näköjään liian laiska googlettamaan aiheen, joten päätin kysyä teiltä.
Prossuna on
-i7 4770k
Näyttönä on
-27" 1440p benq
Kumpi on parempi? nyt kiinnostaa vain itse PELITEHO! Ei se, kummassa on parempi lämpötila :P
Samalla menisi poweri vaihtoon. Suositelkaan!
Kiitos etukäteen vastauksista! :)
gtx 970 vai r9 390?
4
187
Vastaukset
- ghrthr
odota että nvidia julkasee pascal gput tai amd polaris
- saksanpähkinä
juu eiköhän sitten hinnat tipu :)
- uudet_pelit_RASKAITA
970:aa ei ole enää mitään järkeä hankkia, vaikka 2014 syksyllä se oli hyvä ohjain.
Todella hidas uusissa peleissä. Jopa uudet indie-pelitkin saavat sen aika pahasti hyytymään medium-asetuksillakin (esim. Obscuritas, joka julkaistiin muutama päivä sitten - medium-asetuksillakin ja ilman aa:ta todella tervainen peli, tosin pelkkä tunnelmainen puzzle-peli jossa kovin nopeaa frameratea ei välttämättä tarvita).
Uudet pelit ovat kuitenkin jo täysin optimoituja 2x tehokkaammille pascal-näytönohjaimille, jotka tulevat vasta myöhemmin tänä vuonna myyntiin.
- saksanpähkinä
tehoiltaan tuo r9 390 on vähän 290x päälle.
eli tehokkaampi kuin 970.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751