Rajalakamerassa. Nyt pääsisi aika edullisesti kiinni isokennoiseen kameraan. Onko kokemuksia tai mitä mieltä tästä Canonin halvimmasta kinokennoisesta järjestelmäkamerasta?
Canonin 5 D tarjouksessa.
3
107
Vastaukset
- kaanoni
Anteeksi piti olla 6 D.
- kdjkjawhfj
Onko kyseessä tavallinen, vain N-malli?
N-mallia on aina silloin tällöin myyty halvalla, koska siitä puuttuu wifi ja gps.
Niitä ei kaikki tarvitse, mutta saattaa olla kiva joskus ohjata kuvausta etänä kännykällä (android ja iphone) ja saada kuviin paikkatiedot, jotka voi nähdä kartalla. Mukava ominaisuus matkolla.
Ihan hyvä kamera kaikkeen muuhun, paitsi nopeasti liikkuvien kohteiden sarjakuvaukseen. Siinä hieman hidas (4,5 ruutua/s), vaikka ei ne muutkaan samanluokan kamerat ole paljon nopeampia.
Olin vähällä ostaa 6D:n mutta silloin sen hinta oli niin suuri, että eroa vitoseen oli vain muutama satanen ja päädyin vitoseen hieman suuremman nopeuden ja monipuolisemman tarkennussysteemin vuoksi. 61 tarkennuspistettä vs 11.
Kutonen on kuitenkin hieman vitosta parempi hämärässä. - 34567890
6d on ihan hyvä kamera. Kolme tärkeintä ominaisuutta minulle: täysikenno, valovoimainen tarkennus, microfocus säädöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235558Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891928Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714