Rajalakamerassa. Nyt pääsisi aika edullisesti kiinni isokennoiseen kameraan. Onko kokemuksia tai mitä mieltä tästä Canonin halvimmasta kinokennoisesta järjestelmäkamerasta?
Canonin 5 D tarjouksessa.
3
99
Vastaukset
- kaanoni
Anteeksi piti olla 6 D.
- kdjkjawhfj
Onko kyseessä tavallinen, vain N-malli?
N-mallia on aina silloin tällöin myyty halvalla, koska siitä puuttuu wifi ja gps.
Niitä ei kaikki tarvitse, mutta saattaa olla kiva joskus ohjata kuvausta etänä kännykällä (android ja iphone) ja saada kuviin paikkatiedot, jotka voi nähdä kartalla. Mukava ominaisuus matkolla.
Ihan hyvä kamera kaikkeen muuhun, paitsi nopeasti liikkuvien kohteiden sarjakuvaukseen. Siinä hieman hidas (4,5 ruutua/s), vaikka ei ne muutkaan samanluokan kamerat ole paljon nopeampia.
Olin vähällä ostaa 6D:n mutta silloin sen hinta oli niin suuri, että eroa vitoseen oli vain muutama satanen ja päädyin vitoseen hieman suuremman nopeuden ja monipuolisemman tarkennussysteemin vuoksi. 61 tarkennuspistettä vs 11.
Kutonen on kuitenkin hieman vitosta parempi hämärässä. - 34567890
6d on ihan hyvä kamera. Kolme tärkeintä ominaisuutta minulle: täysikenno, valovoimainen tarkennus, microfocus säädöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5045491Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1194709- 4072207
Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.292122Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401370Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1641139- 611063
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N9991Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll72961Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132938