Jouko Sjöblom Oy Ralli,Jurva

runkia

onko tietoo reitistä eli onko runkia luvassa

28

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjä1

      Ei ajeta. Tiet sulat

      • Puukkoo

        Ne ajattaa kisan läpi vaikkahan ei olis vähääkään lunta. Löytynee kurikasta sen verran sorakuskeja ja kalustoa tienhoitoihin..


    • rupeeriittämään

      Pitääkö joka kisan reitistä täällä keskustella? Kiitos teidän, Jämsässäkään ei juuri tapahtumia ollut.

      • autojariittää

        No sehän on mukavaa, on sitten Ukissakin reilusti autoja kun ei tullut tuhoja?


    • kilipaaluntirehtööri

      Paa piru vie soittaen tuolle hemmolle se tietää 044 9282572

      • Kaikentietävä1

        Toihan on mun numero...


    • Närppes

      Kuulemma on useampia reittiversioita liikkeellä ja pikkusen erikoisempi mahdollisuus muuttaa OSA pätkästä ihan nurinpäin. Tiä onko edes luvallista.

    • kirraavavasen

      näyttäs tulevan rapeet pakkaskelit.upee talviralli tulossa .reittimestari vois jo herätä

    • ihanaetelä

      Ihan käsittämätön paskafoorumi tämäkin. Pesäpallomailalle olisi käyttöä laajemminkin ja nimenomaan tämän foorumin utelijoille ja tietäjille. Pysykää kotona tai menkää hinkkaamaan kerava rallin reittiä.

      • normaalihomma

        taidat olla niitä saunasitikka miehiä pohojanmaalta.


    • nottaristus

      Onkoos jo varmaa tiatua ajetahonko kisaa ollenkaha?

      • estt

        ei eikä tuu


    • Valmetti

      Poolantieltä löyty vanha hyvä runkipaikka

    • ralliako

      Niin jokos varmuus että kisa ajetaan?

      • Jurvan

        Vastauksia muutamaan Jurvan UA:lle tulleisiin huolestuneisiin kysymyksiin JS ralliin 19.3 liittyen.
        "Ajetaanko ralli ku kelit on huonot"-> Ajetaan 100% varmuudella, kelit on huippu hyvät lauantaina Jurvassa.
        "Mistä saa rallipaketteja, karttoja jne? -> Vastaukset alla olevassa mainoksessa.
        "Kun ostaa pätkälipun, pääseekö sillä vain yhdelle pätkälle? -> Kyllä, suositellaan rallipakettia, koska pätkät ovat myös kohtalaisen pienellä alueella "suur"Jurvan alueella.


    • Pakkajapesi

      Tampereen pitkätukat tietää reitin ,on kuulemma tatuoitu kannikkaan.

    • Koskikeskus

      Jaa volvotukkaset.....

    • mettäkylä

      Viikatemies korjaa kädettömät heti ek1 alkupääs..

    • Tukatonhomo

      Poolan tiellä kuulemma runkkailupaikka,täytyy kävästä.

    • Huomenna julkistetaan reitti.

      • jurvankylmyys

        missä viipyy?laita ny ees sulkuajat herra reittimestari.aamulla lähetään seiskalta


      • EK 1 ja EK 4
        Lounaalantie 17499/01 - Poolantie 17503

        Sulkuaika: 19.3.2016 klo 10.26 - 19.45

        EK 2 ja EK 5
        Kentankyläntie - Kentantie - Lepistöntie - Hangasluomantie

        Sulkuaika: 19.3.2016 klo 11.35 - 20.45

        EK 3
        Lehtolantie - Pitkänkarin viljelystie (Järvistöntie) - Luodontie - Klumpuntie

        Sulkuaika: 19.3.2016 klo 11.50 - 19.30


    • Tietäjätälläkertaa

      Ei ole näemmä reittimestarikaan erehtymätön ;)

    • runkialuvassa

      Tulee pakostakin mieleen riksu 2014 kun porukka laski risteyksestä suoraan...

      • Joojooooo

        Tai ku seiskalla rytisi


    • SjöbaJocke

      No romua tuli kunnolla, runkipetterit sai viagraa?

    • EskoMörkö69

      Olipa runkia.....

    • Rytinääjaräiskettä

      Kiitokset taas "hattupäälle" , kun hoiti hommansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe