onko tietoo reitistä eli onko runkia luvassa
Jouko Sjöblom Oy Ralli,Jurva
28
407
Vastaukset
- Tietäjä1
Ei ajeta. Tiet sulat
- Puukkoo
Ne ajattaa kisan läpi vaikkahan ei olis vähääkään lunta. Löytynee kurikasta sen verran sorakuskeja ja kalustoa tienhoitoihin..
- rupeeriittämään
Pitääkö joka kisan reitistä täällä keskustella? Kiitos teidän, Jämsässäkään ei juuri tapahtumia ollut.
- autojariittää
No sehän on mukavaa, on sitten Ukissakin reilusti autoja kun ei tullut tuhoja?
- kilipaaluntirehtööri
Paa piru vie soittaen tuolle hemmolle se tietää 044 9282572
- Kaikentietävä1
Toihan on mun numero...
- Närppes
Kuulemma on useampia reittiversioita liikkeellä ja pikkusen erikoisempi mahdollisuus muuttaa OSA pätkästä ihan nurinpäin. Tiä onko edes luvallista.
- kirraavavasen
näyttäs tulevan rapeet pakkaskelit.upee talviralli tulossa .reittimestari vois jo herätä
- ihanaetelä
Ihan käsittämätön paskafoorumi tämäkin. Pesäpallomailalle olisi käyttöä laajemminkin ja nimenomaan tämän foorumin utelijoille ja tietäjille. Pysykää kotona tai menkää hinkkaamaan kerava rallin reittiä.
- normaalihomma
taidat olla niitä saunasitikka miehiä pohojanmaalta.
- nottaristus
Onkoos jo varmaa tiatua ajetahonko kisaa ollenkaha?
- estt
ei eikä tuu
- Valmetti
Poolantieltä löyty vanha hyvä runkipaikka
- ralliako
Niin jokos varmuus että kisa ajetaan?
- Jurvan
Vastauksia muutamaan Jurvan UA:lle tulleisiin huolestuneisiin kysymyksiin JS ralliin 19.3 liittyen.
"Ajetaanko ralli ku kelit on huonot"-> Ajetaan 100% varmuudella, kelit on huippu hyvät lauantaina Jurvassa.
"Mistä saa rallipaketteja, karttoja jne? -> Vastaukset alla olevassa mainoksessa.
"Kun ostaa pätkälipun, pääseekö sillä vain yhdelle pätkälle? -> Kyllä, suositellaan rallipakettia, koska pätkät ovat myös kohtalaisen pienellä alueella "suur"Jurvan alueella.
- Pakkajapesi
Tampereen pitkätukat tietää reitin ,on kuulemma tatuoitu kannikkaan.
- Koskikeskus
Jaa volvotukkaset.....
- mettäkylä
Viikatemies korjaa kädettömät heti ek1 alkupääs..
- Tukatonhomo
Poolan tiellä kuulemma runkkailupaikka,täytyy kävästä.
Huomenna julkistetaan reitti.
- jurvankylmyys
missä viipyy?laita ny ees sulkuajat herra reittimestari.aamulla lähetään seiskalta
EK 1 ja EK 4
Lounaalantie 17499/01 - Poolantie 17503
Sulkuaika: 19.3.2016 klo 10.26 - 19.45
EK 2 ja EK 5
Kentankyläntie - Kentantie - Lepistöntie - Hangasluomantie
Sulkuaika: 19.3.2016 klo 11.35 - 20.45
EK 3
Lehtolantie - Pitkänkarin viljelystie (Järvistöntie) - Luodontie - Klumpuntie
Sulkuaika: 19.3.2016 klo 11.50 - 19.30
- Tietäjätälläkertaa
Ei ole näemmä reittimestarikaan erehtymätön ;)
- runkialuvassa
Tulee pakostakin mieleen riksu 2014 kun porukka laski risteyksestä suoraan...
- Joojooooo
Tai ku seiskalla rytisi
- SjöbaJocke
No romua tuli kunnolla, runkipetterit sai viagraa?
- EskoMörkö69
Olipa runkia.....
- Rytinääjaräiskettä
Kiitokset taas "hattupäälle" , kun hoiti hommansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581