Aina kun Windows 10 päivittää itseään, se laittaa Edgen oletus selaimeksi. Kuinka voin estää tämän ärsyttävän piirteen windows kympissä, sillä joudun aina laittamaan asetukset eräälle henkilölle aina päivitysten jälkeen.
Kyseisen henkilön työpöydällä olevat käynnistimet eivät toimi tai toimivat väärin Edgessä.
Kysymys Edgestä
10
88
Vastaukset
- valitettavasti
Kympissä on monia ärsyttäviä puutteita ominaisuuksissa
- kehumatta_paras
Ota automaatipäivitykset pois ja laita, että itse päätän jne. ja päivitä sinä se. Mulla on kokeeksi kans eräässä läppärissä 10 Pro ja en voi ainakaan kehua sitä, tosin on satunnaisessa käytössä. Parissa muussa koneessa 7 Pro ja pysyy hamaan tulevaisuuteen.
- MS_asa
Pistä haluamasi selain alapalkkiin josta sen voi käynnistää.
Oletusselaimen käyttö, ainakin minulla, on aika vähäistä. - ewrcq2ewr
Ei minulla päivitykset Firefoxin oletusta miksikään muuta, päivitetty lokakuusta lähtien. Sulla on joku asetus pielessä.
Ei käytännössä pysty estämään. Tarkoitus on käyttää Edgeä siinä Windows 10:ssä.
Ehkä kannattaisi säätää ne asentamasi koneet kuntoon niin, että ei ole säädelty ja viritelty mitään muita selaimia. Käytä Microsoftin tekemää sovellusta/palvelua aina kun sellainen on tarjolla ja muuten sitten sovellukset sieltä sovelluskaupasta tai käyttää selaimella, tai ostaa palveluna ne sovellukset.
Kaikki muut säädöt on harvinaisia poikkeustapauksia mitä tulee välttää.- otapilleri
Lässynlässyn...Valittu oletusselain on ja pysyy päivityksistä huolimatta.
otapilleri kirjoitti:
Lässynlässyn...Valittu oletusselain on ja pysyy päivityksistä huolimatta.
Asentajaa on helppo syyttää tunaroinnista.
En mä viitsisi tuollaista killeriä tehdä asennuksiin, että selain vaihtelee itsekseen tai tulisi jotain muuta vastaavaa harmia.
- ihmeenlista
Hei, mulla on päivastainen ongelma..olen halunnut kokeilla tuota Edgeä, mutten ole sitä kympissäni vielä kertaakaan päässyt kokeilemaan edes. Ei käynnisty ala-eikä mistään muustakaan palkista. Taidankin menna katsomaan noita päivityksiä.. (onkohan tämä päivittänyt oikein mitään? Yhdenkerran taidan muistaa jotain päivityksiä ja kymmppi on ollut alusta asti, kun tuli. Huh.
- Tekniikan.lumoissa
Minulla on ensimmäinen oma kone ja Windows 10 Edge ja olen niin tyytyväinen siihen - kun en paremmasta tiedä!
Aiemmin käytin Firefoxia ja Googlea - todellisia suosikkejani.
- puolivalmis
Edge selain on vasta puolivalmis. Kesän nurkilla siihen tulee vaadittavia lisäominaisuuksia. Itse käytän 10:ssä Chromea pääsääntöisesti surfailuun. Edgellä hoitelen asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o4057031Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki534117Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa462460Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621646Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä
Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t1001596SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän41573Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --61447Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2611440- 1021209
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue241142