Sai veronmaksajien rahoja 500 000, teki konkurssin ja rahat jäi hänelle
Sipiläkö rikas?
3
134
Vastaukset
- AleksiTöpeksi
Sai valtiolta 5 miljoonaa ja teki konkurssin, jonka jälkeen hänelle jäi ne 5 mijoonaa.
Että semmonen miljonääri. - näin-pääsi-käymään
Eikä oo ainoa joka on käyttäny lailistetujen rikollisten tekimiä lakipykäliä hyväkseen,
näitä johtaja miljonäärejä on muutamia suomessa joitten taskussa valtion raha makaa lailisesti rosvottuna,
kaikki alkoi SDP ollessa vallankahvassa,
Mönkäre oli ensimäinen oikeusminiteri joka teki ensimmäisen lakipykältä joitten avulla esm Lilius pystyi kähmimään valtion forttumin rahaa mijoonia omaan taskuunsa,
ja näitä johtajia alko ilmestymään lisää kun kuin sieniä sateella, kun huomasivat kuinka helposti voidaan huijata laillisesti valtion yhtiöistä rahaa omaan taskuunsa miljoonia ja veronmaksajta maksaa viulut,
ikävä kyllä, valtaan pääsi rikollista ainesta ja ne sumeilematta alkoivat pyykätä lakipykäliä joitten avulla pystyivät kähmimään mijoonat vain omaan taskuunsa ja työntekijät pistetiin pikkuhiljaa kilometritehtalle ikuiseen työttömyyteen,
teolisuus hävitetiin suomesta, vietiin ulkomaille, rahat katosi johtajien taskuun ja rahat katosi taas ulkomaille paratiisisaarille,
suomi on ollu liian pitkää ainaki viimeset kaksikymmentävuotta ahneitten huijareitten johdossa,
ja tulos on suomen taloudessa myös sen mukaista, suomi on nyt konkussissa,
rikas suomi on tuhottu,
näin on päässy käymään, viisastukaa ja muuttakaa tilannetta, kuunelkaa tarkaan politikkoja, äänestäkää sen mukaan kuka oikeesti ajaa suomen kansan parhaaksi asioita,
suomi suomalaisille,
oma valuutta takasi, siis markka takasi,,, - tuossa.naapurissa
Samaa tapahtuu kaiken aikaa muuallakin. Vai etkö muka tiennyt: http://mvlehti.net/2016/03/18/kuinka-suomea-ryostetaan-rutikoyhaksi-video/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511