Huutokauppakeisari

JosafatTheGuum

Lisää tämmösiä hyviä ohjelmia.
Vaikka rouva on kyllä liian lihava.
Pyllypuolelta ihan norsu.

11

62

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vakankansi

Vakka kantensa valitsee, vakan kansi kantimensa. Kun molemmat ovat pullukoita niin sopivat ehkä paremmin toisillensa.

• Eiolerumempaa

Aloittajalla on ilmeisesti samanlainen pötsi kuin "keisarillakin", joten hän ei huomaa tai ole huomaavinaan sitä.

• anna.olla

Eipä voi Akiakaan sanoa luuviuluksi. Minusta rouva on herttainen ihminen.

• minni.nimetön

Ei rouvan takapuolen koko ole lainkaan oleellinen asia. Kumma kun näinkin vanhat ihmiset takertuvat epäoleelliseen.

• Terveystietoa

Esim. terveysasioitten ja -aiheitten näkökulmasta liian suuri ahteri ei ole lainkaan "epäoleellista". Omaa kokoaan kannattaa miettiä jos aikoo pysyä terveitten kirjoissa.

• leppoisa.meininki

Herra ja ylhäisyys itte keisari on saanut pidettyä nälvimisensä vaimostaan kurissa. Oli ikävää kuunnella sen huonotuulisuutta.Se Markkukin on ilmeisesti alan miehiä.

• vanhakäpy

Hyvät ihmiset, jos on varaa arvostella kanssakulkijoitten ulkonäköä niin menkääpä peilin eteen ja tsiikatkaa oikein tarkasti. Näkyykö siellä itse afrodite taikka adonis, jos
      näkyy niin onneks olkoon....olet saanut hyvät geenit( tai käynyt kirurgin operoitavana)
      Tulee surullinen mieli kun ihmiset on ilkeitä toisilleen.

• Revisiitä

Mitä helwettiä sinä höpiset? Liian monen kanssakulkijan ulkomuoto on sellainen kuin se on pelkästään siitä syystä, että roskaruoka maittaa mutta liikunta ei.

Mulla on varmasti hyvät geenitkin, mutta niillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että olen normaalipainoinen koska olen ravintotietoinen, osaan syödä oikein tai ainakin oikeammin. Ihan siedettävän näköinenkin olen vaikka en ole ikinä käynyt minkäänlaisessa "operoinnissa". Osaan hoitaa ja huolehtia itsestäni.

S-tanan surullista, että ihmiset eivät kaikesta tiedosta huolimatta vieläkään tajua ja käsitä mikä merkitys elämäntavoilla on omaan ulko- ja olomuotoon, kokoon, terveyteen, toimintakykyyn ja liikkuvuuteen.

• älä.ärise
        Revisiitä kirjoitti:

Mitä helwettiä sinä höpiset? Liian monen kanssakulkijan ulkomuoto on sellainen kuin se on pelkästään siitä syystä, että roskaruoka maittaa mutta liikunta ei.

Mulla on varmasti hyvät geenitkin, mutta niillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että olen normaalipainoinen koska olen ravintotietoinen, osaan syödä oikein tai ainakin oikeammin. Ihan siedettävän näköinenkin olen vaikka en ole ikinä käynyt minkäänlaisessa "operoinnissa". Osaan hoitaa ja huolehtia itsestäni.

S-tanan surullista, että ihmiset eivät kaikesta tiedosta huolimatta vieläkään tajua ja käsitä mikä merkitys elämäntavoilla on omaan ulko- ja olomuotoon, kokoon, terveyteen, toimintakykyyn ja liikkuvuuteen.

Ainakin olet äreä ja tuomitseva. Varmaan sinulta jää terve ruumis kun kukaan ei täällä selviä hengissä.
        Anna ihmisten elää kuten haluavat, ei se sinulta ole pois.
        Ei normaalipaino aina ole tae terveydestä.
        Äitini 96v on aina ollut terve, ylipainoa on ollut ainakin 20kg. Nyt alkaa muisti vähän pätkimään. Itse olen lievästi ylipainoinen, ulkoisesti on näillä kymmenillä eduksi muutama liikakilo.

• Omamokanne

Juuu, niinhän immeiset tekevätkin; elävät kuten haluavat. Eihän se tietenkään ole mitään minulta pois, mutta heiltä on. Terveys, toimintakyky, liikkuvuus, mahdollisuus elää normaalia elämää loppuu siihen, kun infarkti iskee ja / tai aivoverenvuoto halvaannuttaa. Vaikka niihin ei välttämättä kuole kokonaan, niin elämästä kuoleentuu iso osa pois pelkästään siksi, että mahdollisuus itsenäiseen toimintaan vähenee ja alenee dramaattisesti.

• Uiva_nakki

Aki ei ottanut skartting-autoa myytäväksi. Meinasi varmaan, ettei Heli pääsisi kuitenkaan ajamaan sillä.(viitaten aloittajan kirjoitukseen)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2112
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1775
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      233
      1260
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      940
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      87
      925
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      20
      842
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      111
      751
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      698
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      696
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      679
    Aihe