Missä on laturi?

en-löydä-sitä

Olympus microfourdish kameran akkulaturia ei löydy mistään, tiedän että se on asunnossa, mutta missä. Kaikki paikat on käyty läpi kahteen kertaaan?

10

143

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SeOnViety

Elektroniikkaromuksi. Mitä se on alun alkaen ollutkin.

• Huvaaa

Anna koiran nuuhkia kameraa ja sano "etsi laturi, etsi laturi, missä on laturi, missä on........". Kun läytänyt niin sano "huva koira, huvaaaa" ja anna sille makupala. Jos ei koiraa niin se onkin huonompi juttu.

• mikrovortissi

Laturi on taskussa

• en-löydä-sitä

Akku on täysin tyhjä, onko pilalla? Se on Model BLS-S 7,2v 1150mAh Li-ion, ja mistä sen laturin saa uuden jos ei löydy?

• HeitäRomuRoskiin

Ja osta Canon.

• sieläseoli

No niin, laturi löyty, olin laittanut sen autotalliin kaapin päälle, piti olla tikkaat että pääsi näkemään.

• Väinö_

Loistavaa. Etitäänkö nyt mun aurinkolasit, epoksin kovete ja hdmi-piuha. Ne hukku muuton yhteydessä 1,5v sitten. Autotallia ei ole, joten siellä ne eivät voi olla.
        Vaimo taas on, ja joka ne pakkas muutossa, joten niiden sijainti voi olla hyvinkin epälooginen. Vaimon meikkilaukustakaan en niitä löytänyt.

• KullinKovettaja

"

Loistavaa. Etitäänkö nyt mun aurinkolasit, epoksin kovete ja hdmi-piuha. Ne hukku muuton yhteydessä 1,5v sitten. Autotallia ei ole, joten siellä ne eivät voi olla.

Vaimo taas on, ja joka ne pakkas muutossa, joten niiden sijainti voi olla hyvinkin epälooginen. Vaimon meikkilaukustakaan en niitä löytänyt.
        "

Kovete on mulla.
        Kovetin mun kikkelin sillä tässä yks aamu.
        Oli vielä hyvälaatuista ja juoksevaa, vaikka melkein pari vuotta ehti vierähtääkin.

• löytö-lasse

Mun ennuste Väinön tapauksessa on :
      1. Aurinkolasit, ne on auton takaoven lokerossa, niiden päällä on joku paperi.
      2. Epoksin kovete, se meni roskiin kun se oli hieman vuotanut.
      3. HDMI kaapeli, se on samassa nipussa verkkokaapelin ja scart piuhan kanssa, ja ei erotu niiden seasta.

• Lat-uri

geller taivutti sen mutkalle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      46
      3199
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      38
      2694
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2624
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      115
      2440
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      51
      2193
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      351
      1961
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      151
      1594
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1475
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1298
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      32
      1235
    Aihe