Kiimaiset hetket isäpuolen kanssa

steplove

Äitini ja isäni erosivat kolme vuotta sitten, kun olin 13-vuotias. Pari vuotta sitten kuvioihin astui äidin uusi miesystävä Mika, joka sittemmin muutti meille asumaan. Heti alusta alkaen minusta on tuntunut siltä, että Mikan katse viipyy turhan usein minussa, varsinkin silloin, kun hän luulee, ettei kukaan näe. Mutta olen kyllä usein huomannut sen, varsinkin silloin jos ylläni on tavallista vähemmän vaatetta. En tiedä miksi, mutta se kiihottaa minua, vaikkei tietenkään saisi.

Olen herkkäuninen ja usein olen herännyt siihen, kun äiti ja Mika rakastelevat. Se on jotenkin niin salaista, että kiihotun siitä valtavasti. äitini kimeät vinkaukset ja Mikan matala murina kantautuvat yllättävän hyvin huoneeseeni, koska he luulevat minun nukkuvan. Olen tutkiskellut kehittyvää naiseuttani ja huomannut, että rintani ovat kehittyneet viime aikoina. Nännini ovat pienet ja tummat, rintani terhakkaat ja pystyt. Vielä tosin aika pienet. ääniä kuunnellessani olen usein hieronut nöpöttäviä nännejä ja voihkinut hiljaa tuntiessani alushousujeni kostuvan. Olen pyöritellyt sormeani alapäässäni etsien kohtia, joista tuntuu parhaimmalta. Usein olen ollut niin touhuni lumoissa, etten ole huomannut äidin ja Mikan lopettavan. Olen maannut sängyssäni toinen käsi nännejäni kiihottaen, toinen klitoriksellani. Kerran säpsähdin kun olin kuulevinani ääniä oveni takaa, juuri kun olin hieronut itseni orgasmiin. En tiedä, kauanko joku oli paikalla ollut, mutta minulle jäi tunne, että Mika oli oven raosta seurannut touhujani. Jotenkin se hävetti, mutta sai myös mielikuvitukseni liikkeelle; miltä tuntuisi menettää neitsyytensä aikuiselle miehelle?

Aloin kiusata Mikaa ollessamme kahden kotona. Hieroin nännini koviksi, jätin rintaliivit pois ja pistin päälleni vain valkoisen T-paidan, josta näkyy aavistuksen läpi. Huomasin, että Mika tuijotti minua pitkään ja poistui huoneesta. Ehdin kuitenkin nähdä hänen katseensa, joka oli täynnä peitettyä halua. Jätin myös alushousuni pois ja kyykistelin pienessä hameessa Mikan edessä. Olin huomannut, ettei makuuhuoneesta ollut kuulunut pitkään aikaan mitään. äitini taisi pitää miestä puutteessa.

Olin pesemässä autoa, kun huomasin, että Mika istui pensaiden takana ja tuijotti minua. äitini oli työmatkalla Tukholmassa. Tunsin tutun sykkeen alapäässäni ja housejeni kostuvan. Päälläni ei ollut kuin t-paita ja trikoot, jotka myötäilivät tiukasti nuorta kiinteää vartaloani. Valitettavasti en pystynyt näkemään Mikaa kuin yhdestä kohtaa peilin kautta. Tiesin kuitenkin, että Mikalla oli esteettömät näkymät minuun. Roiskautin muka vahingossa kylmää vettä päälleni joka sai aikaan toivomani reaktion. Nännini nousivat pystyyn märkää kangasta vasten ja rintani olivat selvästi erotettavisssa paitani läpi. Vilkaistessani Mikaa, näin peniksen hänen kädessään. Tyytyväisenä itseeni aloin nostella rintojani, muka irrottaen paitaani. Jatkoin vielä hetken, kunnes huomasin Mikan lähtevän sisälle. Tiesin, mitä hän meni tekemään.

Olin nähnyt Mikan peniksen vahingossa ennenkin, kun hän oli tullut suihkusta. Olin myös kuunnellut ja katsellut salaa, kun Mika harrasti itsetyydytystä. Miehen elin oli paksu ja hieman ylöspäin käyrä ja usein olin fantasioinut sen uppoamisesta minun tiukkaan pilluuni.

Mennessäni takaisin sisälle kuulin Mikan laskevan vettä kylpyammeeseemme. Tiesin tilaisuuteni koittaneen. Kylpyhuone on oma huoneensa saunan ja pukuhuoneen yhteydessä. Huoneet erottaa toisistaan tumma lasi, josta ei näe sisälle, mutta ammeessa istuja näkee kylpyhuoneeseen. Annoin ajan kulua hetken, kunnes kylpyhuoneesta ei kuulunut enää ääniä. Tiesin Mikan makaavan hiljaa nauttien kylvystä ja yrittäen viilentää tunteitaan. En kuitenkaan aikonut antaa niiden enää viilentyä.

Menin kylpyhuoneeseen. Tiesin, että Mika näki minun tulevan, mutta hän ei sanonut mitään. Aloin hitaasti riisua märkiä vaatteitani pois. Katselin peilistä itseäni ja hieraisin samalla nännejäni. Huomasin olevani jo valmiiksi aivan märkä. Suuntasin askeleeni kohti kylpyhuoneen ovea. Vieläkään Mika ei sanonut mitään. Avatessani oven, huomasin hänen teeskentevän yllätettyä, vaikka näinkin hälvenneen vaahdon läpi hänen peniksensä olevan lähes täydessä koossaan. Kun en tehnyt elettäkään lähteäkseni pois, näin sen paisuvan entisestään...

Lue koko tarina täältä:
http://runkkareille.com/s/seksinovellit/kiimaiset-hetket-isapuolen-kanssa/

4

4484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • senkinpikkulutka

      Hyyyiiiiiiiii mitä irstailua

    • isäpuoliitekin

      Omankin vaimon tytär on kieltämättä aika hekumallinen, mut ikää on vasta 14. Eli pitänee varmaan odotella vielä vähän

      • aasiantuntiiija

        Älä oottele, anna mennä vaan


    • lastilasse

      Tälle lensi lastit

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe