Minä olen sen verran matkustellut jo, että minun mielipiteeni ovat omat ja
tiedän mistä puhun.
Täällä kuulee ja lukee kaikenlaista... Pask.... Pattayasta ja Thaimaasta ja Bangkokista ym. Sitä Paskaa... löytyy sinun omasta kodistasi ja sinun elämästäsi paljon paljon jos sitä tikun kanssa hakee....
Ymmärrän kyllä näitten poliittisten ja valtion virkojen puolustajien kommentit sillä he saavat leipänsä ja rahaa siitä, että haukkuu muita maita ja kehuu omaa olemistaan.
On oikein hyvä, että tänne sosialisti-suomeenkin tulee pakolaisia ja kaikkia köyhiä ympäri maailmaa, sillä sellaista hallintomallia he ovat esitelleet ja puhuneet ja valehdelleet. Jokainen on ihminen ja kaikki liikkuu ja kulkee rahan perässä, aivan kaikki myös se sinun poliittinen johtajasi.... Peruskoonista Putiniin.
Kun kátsoo näitä Pakolaisvastaisia ihmisiä, niin huomaatte kyllä, läski ja yksinkertainen ja kuin koira toisten johdateltavissa. Jopa panta ja merkit.
Minusta on ollut hienoa saada tavata ihmisiä kaikkialta maailmasta ja olen oppinut
tuntemaan monia hienoja asioita...
Joten Matkustakaa ja Thaimaa on hyvä paikka aloittaa ihan optimistisella mielellä.
Jos Lentäminen pelottaa tai Ette puhu kielillä, niin ottakaa se pakettimatka ja opetelkaa ja ottakaa se FIRST STEP ! ( Ensi askel maailmaan ja sen ihmisiin )
Se on ihan oikein, että matkustaa....
5
148
Vastaukset
- geeniperimätmätpetsamos
Poliittisen sepustuksen jälkeen..millä tavalla aihe liittyy yleistä Thaimaasta osioon? Sopisi paremmin tuonne maailman menoa osastolle.
Tapsahan se siinä sepustelee ja vuodatta omaa katkeruuttaan. Tuttujuttu vain nimim.
on vaihtunut. kiinnostaisi tietää oletko koulukiusattu, vai eikö ole ollut muuta kuin puu
leluja kun toisilla on ollut sähköautorata ja Raimo rattikelkka?- eheheh
Ymmärrykseni ei riittäny tajuamaan aloittajan "pointtia"
- Bangkokmylife10
Ei se riitä jos ei ole millä ajatella.....
- saavinkantaja
Koskahan aloittajallekin saataisiin töitä ettei olisi aikaa siellä maalla kirjoitella tuollaista paskaa sossun rahoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818