Naisystävää +40 omaishoitajamiehelle?

yxomaishoitaja

Niin, onko niitä? Löytyykö? Itse asustelen Oulunseudulla koiruuksien parissa joten eläimistä pitäminen ei ainakaan haittaa. Voisipa joskus vaikka koiralenkille?

yxomaishoitaja at luukku.com

12

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yxomaishoitaja

      "Heh"... tämä oli jotenkin niin odotettavissa - valitettavasti. Tiedän omaishoitajien karun arjen ja että monellakaan ei ole pahemmin ystäviä tms. On jotenkin absurdia että valitetaan ettei ole kavereita, ystäviä tai että on jo niin hoitosuhteessa ettei avioliittoa ole ollut vuosiin - kuten itselläni - mutta kukaan ei kuitenkaan loppujen lopuksi halua sitä uutta kontaktia? Älkää siis valittako. Vai ovatko kaikki naiset jo niin kyynisiä etteivät uskalla ottaa yhteyttä tällaisessa tilanteessa olevaan? Kyllä ihan vain ystävää tässä ollaan etsimässä. Jos siitä jotain lähempää tulisi niin en välttämättä sitä poissulkisi mutta en todellakaan ole uutta "hoitoa" etsimässä - nykyisessä on ihan tarpeeksi. Joo ja ei tiedä että olen täällä -miksi pitäisi? Ai kuitenkin pettämässä? Joo en ole. Miten voi pettää asiassa jota ei ole enää vuoden 2009 tapahtunut? Niin ja "luvan" sain jo 2008 mutta enpä ole tuota lupaa vielä käyttänyt. Reppana? Niin voisi minusta helposti ajatella mutta ei, en ole. Olen helvetin vahva ihminen joka silti tarvitsisi ystävää. Ainoan ystäväni menetin kun tämä kyllästyi elämäänsä ja hirtti itsensä perheensä ulkovarastoon. Kyseessä oli isoveljeni.

      Ei sillä että valittaisin, sanonpahan vain. Sama vanha jatkuu - yksin koirien kanssa ulkona, hiljalleen "erakoituen". Jaa että harrastuksia? Juu... no entiset on jäänyt kun ei enää oikein voi. Uutena harrastuksena on tullut itkeminen yksin pimeässä koiria ulkoiluttaessa. Katkera? Niinkin voi sanoa ja uskon että jokainen omaishoitaja tietää tasan tarkkaan mistä puhun. On ällöttävää että omaishoitaja on jokin kirosana - vieläpä omaishoitajapalstalla. Noh - tätä oikeastaan osasin odottaakin mutta vastoin parempaa tietämystä kokeilin tätäkin. Ihminen on ja pysyy ihmiskunnan pahimpana syöpänä. "Minä itse, mulle kaikki"... hohhoijaaa. Tämä "purkautuminen" luultavasti tuottaa enemmän kommentteja kuin ystävähaku. #ei mulla muuta

    • kuntietäisin

      Tulin ihan mykäksi.
      Luulisin että on hyvä kertoa tää.
      Niin paljon haluaisin auttaa sinua tilanteessasi. En vain tiedä miten.
      Sama juttu: kerron tämän.

      Kuitenkin luulisin, että keksit jonkin keinon millä selviytyä.
      Sehän on niin.

      Eteenpäin elävän mieli jne.
      Jos tietäisin jotain, niin neuvoisin.

      Iso halaus minulta!
      Jos asuisin lähempänä, niin rupeaisin sinulle ystäväksi (asun ulkomailla).
      Halaus, halaus ja halaus.

      • yxomaishoitaja

        Kiitos.


    • yxomaishoitaja

      Kylmä hiljaisuus sen toteaa. Ei, ei ole.

    • etainoa

      Et ole ainoa,

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/13754962/omaishoitajana?_ga=1.193900973.109085600.1430167635

      Mutta elä lannistu!
      Tee selipaatista myönteistä, niin moni elää yksin, ihan tavallisetkin miehet.
      Muutat vain asennettasi ja aattelet, että täähän on ihan kivaa. Suuntaa energiasi muualle.

      • Hmm--

        Ainoa ratkaisuko on hankkia miehenä Fleshlight ja naisena dildo?


    • täh__

      ystävän etsiminen = selibaatti? Jaa...

    • ei_ymmärrä

      mistään mitään tiedä mutta miten ystävän hakeminen liittyy fleshlighteihin ja dildoihin??

    • hyväjuttuihan

      Selipaatti on ihan hyvä asia ja kehittävää.

      Voi suunnata energiansa ihan muuhun. Ajatukset kirkastuu. Tulee itsenäiseksi ja ei ole riippuvainen kenestäkään.
      On olemassa kirja suomeksi tästä aiheesta. Sen kun lukaisette, niin huomaatte edut.
      En muista sen kirjan nimeä, mutta löytyy varmasti kun googlaatte.

      Esim monet suurmiehet ovat olleet selipaatissa.
      Eikös se Mandelakin ollut monta vuotta.

    • Entajuu

      mitä tekemistä selibaatilla ja ystävällä on keskenään???

      Vai että hyvä asia... nooo palaappa sitten asiaan kun olet ollut ensi alkuun vaikka vuoden selibaatissa vastoin tahtoasi. Tietenkin jos olet tuhkis niin...

    • Ohoitsu

      Omaishoitajana on tosi vaikea solmia ystävyyssuhteita, koska hoitajuus toimii lähinnä karkottimena. Oma hoidettavani on monelle vaikea kohdattava. Ja hankala hän usein onkin sosiaalisessa tilanteessa. Kun viimein saan hänet muutamaksi vuorokaudeksi muualla huokaisen että nyt saan olla rauhassa ja levätä tai tehdä juuri sitä mitä itse haluan ilman että tarvitsee ottaa kenenkään mielipidettä huomioon. Se on ylellisyyttä, siksi ei ensimmäiseksi tule mieleen ajanvietto ystävän kanssa, joka täytyisi huomioida, jonka kanssa yhdessä tehdä jotain, teenhän hoidettavani kanssa kokoajan jotain hänen ehdoillaan. Mutta suuri ristiriita on että silti ihmisenä kuitenkin tunnen itseni yksinäiseksi ja haluaisin että minulla olisi ystävä. Tuntuu että tämän ristiriidan kanssa on vain elettävä! Joskus haaveilin kumppanistakin, mutta tuntuu että energia ei kertakaikkiaan riitä enää kenenkään toisen tarpeisiin, sillä vastaan kokoajan jonkun tarpeista sysäten omia syrjään. Pelkään siis että olisin huono ystävä, pettäisin odotukset sillä olen lähinnä väsynyt omaishoitaja oravanpyörässä. Odotan seuraavaan hetkeä kun saan olla yksin, seuraavaa lomaa ja lomallakin ajatukset on osin hoidettavan luona..huoh..

      • 300euronhoitsu

        Ei löydy edes kirjoittelukaveria treffipalstoilta, tai yhden kanssa ole hetken viestejä vaihdellut, alkaa jo puutua ykstoikkoisiin juttuihin mitä vastapuolelta tulee, ei mitään syvällisempää säästä ja mitä tänään tehty, ei olla muutenkaan samalla aaltopituudella.
        Taidan lopettaa tämänkin vähän koska ei mua enää suuremmin kiinnosta.

        Hei, miten chat toimisi, siellä voisi itsensä esitellä omaishoitajana että muut tietäisi kenen kanssa alkaa chatata.

        Yksin ei ole yhtää mukavaa olla kun ei ulkomaailmaan ole mitää yhteyttä, kaupassa käynnit pakollisilla asioilla käynnit siinä ne.
        Minä yksinäinen raitis lapseton sinkkumies hoidan toista vanhemmistani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3554
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2166
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1702
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1597
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1434
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      294
      1305
    7. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1145
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1141
    9. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      84
      1139
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      976
    Aihe