PS4 ei toimi! Älkää ostako!

2veikäpaikkaustaasiaan

Ostin PS4:n noin viikko sitten, sillä pelattu pari kertaa ja nyt kun koitin asentaa uutta peliä, lataus vaan hyytyi kesken kaiken ja koko kone pimeni.

Ajoin vikasietotilan ja uudelleenasensin järjestelmää mitä pystyin, ja kas:

EDES VIKASIETOTILAAN ei enää sen jälkeen päässyt! Aivan mykkänä, mutta sinisen valon sai sentään kivasti välähtämään, eli virtaa tuli.

Laite siis viikon jälkeen huoltoon ja saapuu sieltä sitten kun joskus joulun alla arvatenkin jaksaa.

Enää en ihmettele ilmoitusksia: "vaihdetaan PS4 XBoxOneen". :)

15

3486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyrpääntyny_478

      Mikä näissä nykysissä laitteissa on ku ei voi toimia, pleikkari leipo kiinni vähän jälkeen vakuutuksen.

    • ps4Sammutus

      Taisit sammuttaa kesken päivityksen :D

    • zencafe

      Muutaman satasen laitteesta hirveä tivolli ja lähinnä keksittyä vid...?

      Hyvin PS4 toiminut itsellä ja olin julkaisukoneen ensimmäisten ryhmässä ja ennakkotilaajana ja sain välineen ennen kauppaan ilmaantumista peli kyljessä mukana!

      Hetkeäkään ollut ongelmaa?

    • Count

      Itselläkin toiminut, viime vuoden tammikuussa ostettu, voi olla maanantai kappale, tai sitten oot ite tumpeloinnut vehkeen huoltokuntoon, älä sammuta koskaan konetta jos on päivitys tai virransäästötila käytössä, tai sitten vaan hajosi, mitä sanoivat huollosta? Ei tartte sitten nokkiinsa ottaa, fakta on se että omalla käytöllä on asiaan vaikutuksensa, imuroitko konsolin aukkoja tarpeeksi?

      • iavbeaHEJ

        itselläkin toiminut moitteetta. toki on vasta 5-6kk ikäinen tuo oma.

        On se jännä, kun jollain sattuu huono tsägä(tai sitten on vain idiootti) niin leimaa koko konsolin paskaksi....ja sitten xbox-veijarit on ihan mahlassa, että -"jes, kannattaa olla xbone, eikä mitää paskaa pleikkaria"
        siis maailmassahan ei ole yhtään boxia, joka olisi leipassut.


    • hahaa355

      Ettet vaan oo ite ois räplänny sekasin sen :D

    • PeluriM1977

      Itse olen Xbox One:n hommannut ja mullakin oli maanantaikappale aluksi. Purin juuri saamani pakkauksen ja laitoin Xbox One paikoilleen ja johdot etc. Sitten kun olin laittamassa pelilevyä sisään. Levy sujahti sisään ja samantien alkoi koneen sisältä kuula kamala narskunta eikä kone tunnistanut levyä. Mikään levy ei toiminut! Eli siis koko laitteen yksi tärkein ominaisuus oli rikki, optinen asema paskana! Ei kun huoltoon, jossa se oli tasan kuukauden. Sitten kun sain sen takaisin, on toiminut kuin unelma. Tästä on nyt kohta reilu vuosi vai onko jo peräti kaksi vuotta. Anyways hyvin on nyt toiminut.

      Pointtini tässä on, että molemmat konsolit: Xbox One ja PS4 ovat yleisesti ottaen toimivia, mutta joskus käy huono tuuri ja ostaja saa mukaansa sen maanantaikappaleen.

      Itse olen tässä miettinyt seuraavaksi PS3:n hankkimista ja joskus myöhemmin PS4. Tällä hetkellää taloudestani löytyy Xbox Original (2001), PS2, Xbox 360 ja Xbox One. Kaikilla pelaan ja mukavaa on.

      Pelailemisiin!

    • ps4mahtava

      Ps4 toimii loistavasti. Joten aika Idiootti täytyy olla jos viikossa saa sen rikki

    • BOIxDD

      minun ja kaikkien muitten ps4 jotka tunnen on toiminut aivan mahtavasti että älä jaksa laittaa tyylliin internettiin tälläst bullshiitiä se on ollu vaan sun oma kokemus hunoo tuuria

    • Anonyymi

      Itse sain joululahjaksi battlefield v pelin ps4 ja laitoin pelin koneeseen ja se ei ladannut sitä ja jäi koneeseen jumiin ja nyt ei toimi koko levyssema ja vein saman peli kaverille niin se teki saman hänen koneelle joten kysymys kuuluu että voiko se pelilevy hajoittaa kahden koneen levyaseman ja mennessään sisään se jo jumitti sitä menoa sinne olisiko joku materiaalivika?? Mutta kuka korvaa koneiden korjauksen??

    • Anonyymi

      Minulla tapahtui sellainen käänne tänään että minun ps4 ei enää lue pelejä osaako kukaan auttaa tässä asiassa

    • Anonyymi

      En tiedä mikä teidän laitteitanne vaivaa, onko vika sitten käyttäjässä vai oletteko tosiaan saaneet tuollaisia maanantaikappaleita. Omani toimii nyt neljättä vuotta ihan moitteettomasti.

    • Anonyymi

      Lol, ostin julkaisupäivänä ja toimii yhä.

    • Anonyymi

      Ehkä, Sony ei pysty tekemään mitään asialle kun itsellä 2021 hajosi kovalevy no menin ostamaan uuden koneen.

    • Anonyymi

      Avaan tänään terapeutin kanssa, ps4 kun tuuletin huutaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe