Tulipa tuossa ostettua suihkupurnukan verran kylpyhuonetta
varten tuota cillit bangia. Nyt vaan rupesin funtsailees, että minkähänlaista
hiton myrkkyä tuo oikein on.. ?
Meinaa vaan, että koska minulla ei ole kaakeloitu kylppäri niin onko
miten ytykkää tavaraa/saako osua tipan tippaa tonne muoviseinään ?
Ihan vaan sillä kun mitä tuosta purkista noita pinnoista lukee.
(hanoja olisin jynssännyt mutta aika nihkeetä sumutella menees jossei saa
myrkky seinäpinnoille osua :) )
cillit bang (turbo foam)
5
455
Vastaukset 5
- toisteenosta
No lialle se ei ainakaan ole myrkkyä, kun ei ole mitään tehoa. Petyin kyllä koko aineeseen.
- taotao2
eli oli cillit pettymys...... no jossei tehoja ole ollut ni tokkopa toi sitten haittanee sumutella ronskin ottein :)
- toisteenosta
Huitele menemään vaan. Kaikkea sitä mainostetaankin tehokkaaksi. Kyllähän sillä tuoreet liat lähtee, mutta lähtee ne ilman tätäkin ainetta.
- taotao2
Jees, eli voipi jatkossakin/kaivaa tuolta kaapista ihan tota perus Pirkka staffia :) ..Mutta huitastaan nyt menees ton kanssa ainakii sen kerran ettei rahat ihan menny hukkaan. heh.
- toisteenosta
taotao2 kirjoitti:
Jees, eli voipi jatkossakin/kaivaa tuolta kaapista ihan tota perus Pirkka staffia :) ..Mutta huitastaan nyt menees ton kanssa ainakii sen kerran ettei rahat ihan menny hukkaan. heh.
Minäki käytin kyl putelin loppuun, mut olinpa kerranki iloinen ku joku aine loppu. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän51991Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15868Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501799- 46737
- 42664
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan55501