Tuo uusi malli on hinnaltaan edullinen, miten muuten ajattelisitte sen spekseistä?
Olisiko kannattava ostos. Miksi siinä on vain 1 GT RAM muistia? Eikös se ole nykyisin liian vähän?
Lumia 650 kannattaako ostaa?
14
201
Vastaukset
- Samanhintaiset
Samaa mietin,päädyin sony xperia m4 aquaan ihan akun keston takia.. sonyn speksit riittää mulle
- PPAP22
no, henk. koht olen sitä mieltä, että tuossa myydään aikas vanhaa teknikkaa hienommissa kuorissa. eli, jos desing on se juttu, niin joo...miksipä ei. muutoin en itse tuota kylläkään hankkisi.
- mitämieltä
niin se on kai, että ms on ulkona.
- halpis_puhelin
Ei tuosta ainakaan yli kahtasataa kannata maksaa.
- larssiterr
Sony Xperia M4 Aqua
Tekniset tiedot
Mitat: 145,5 x 72,6 x 7,3 mm, paino 136 g.
Näyttö: 5,0” teräväpiirto (1280x720 pikseliä).
Näppäimistö: Kosketusnäppäimistö.
Kamera: 13 megapikselin pääkamera automaattitarkennuksella, 4-kertainen digitaalinen zoomaus, teräväpiirto 1080p videokeskusteluille, 5 megapikselin etukamera ja Sony Exmor RS™ -kuvakenno.
Käyttöjärjestelmä: Google Android 5,0 (Lollipop).
Prosessori: Snapdragon 1,5 Ghz Qualcomm - nelinydinsuoritin.
Muisti: 2 Gt RAM-muistia, jopa 8 Gt flash-muistia, jopa 128 Gt microSD-muistia (korttipaikka, SDXC-tuki).
Navigointi: aGPS- JA Glonass paikannus.
Liitännät: Bluetooth® 4.1 – langatonta tekniikkaa, 3,5 mm:n ääniliitäntä, DLNA Certified®, NFC-ominaisuus, alkuperäinen USB-verkkosidonta, synkronointi Exchange ActiveSyncin®, Facebookin™, Googlen™ ja SyncML:n™ kautta, USB High speed 2.0- ja Micro USB -tuki, Wi-Fi- ja WiFi Hotspot -toiminnot, Langaton ANT™ -teknologia.
Sim-kortti: Nano-sim.
Verkko: 4G, 3G, 2G.
Musiikki ja äänet: Sonyn 3D-tilaäänitekniikka (VPT), Clear Audio -äänenparannusohjelmisto, xLoud™ Experience.
Viihde: PlayMemories-palvelu. Google Play -kaupasta ladattavissa tuhansia sovelluksia niin hyöty- kuin viihdekäyttöön.
Muuta: 2 400 mAh, Vesitiivis ja pölysuojattu (IP65 ja IP68).
Laitteen tiedonsiirron maksiminopeudet
LTE 4G: 150 Mbit/s (vastaanotto) / 50 Mbit/s (lähetys)
3G: 42,2 Mbit/s (vastaanotto) / 5,76 Mbit/s (lähetys)
2G: 296 kbit/s (vastaanotto) / 236,8 kbit/s (lähetys)
erittäin hyvä vaihtoehto- sunistaja
Onko tuossa Sonyssa konpanssi? 650:stä se puuttuu.
- selvitysmies
sunistaja kirjoitti:
Onko tuossa Sonyssa konpanssi? 650:stä se puuttuu.
googlettamallahan se selviää
- ostakaaperunoitamielum
"miinukset -sovellukset kaatuilee -kamera erittäin huono -kamera ei toimi yleensä -soittoon vastaaminen vaikeaa -et voi vastata soittoon -pieni muisti -pitää nollata lyhyin väli ajoin että videon toistaminen onnistuu -musiikia kuunellessa korostaa bassoa jostain syystä liikaa
EN SUOSITTELE! Voitte ostaa mielummin perunoita tällä rahalla ja yrittää soitella niillä yhtä hyvin toimmii!"
Se siitä Sony xperia m4 aquasta - MielumPerunoitalaariin
"Ostin puhelimen viikko sitten. Puhelimen mikrofoni ei toimi. Kun soitan puhelimella, niin toiset eivät kuule ääntäni kunnolla, välillä ei kuulu yhtään. Itse kuulen toisten puhelut hyvin. Hyvä puhelin, mutta soittaminen & puhuminen ei onnistu. Harmittaa, kun ajattelin sonyn pitävän laadusta huolta. Merkin vaihto / huoltoon, turhaa ajan hukkaa."
Se siitä Sony xperia M4 aquasta, lumiat sentään toimii ja kamera on hyvä- xperiaman
Tämän viikon käyttäneenä kaikki toiminu hyvin.. puhelussa säädin jonkun parannuksen pois en taustamelua vaan jonku toisen,sit soittaessa puhelin suorassa ni ok. Alkaa olla turhan ohkasia ehkä hommaan suojakuoren takaosaan ehkä en. Etupuolella suojakalvo,tällä mennään.. ostos ei kaduta, hyvä puhelin kunhan malttaa tehdä kaikki säädöt oikein ja itelle mieleiseksi.
- sini3
Heissan. Onko tässä kyseisessä mallissa langatonta lataus mahdollisuutta? jos ei, voiko ostaa sen takakuoren jossa se on?
- suosittelenostamaan
vaimon 550:een verratttuna värikylläisyys, -tarkkuus ja kontrasti ovat selvästi paremmat OLED-näytön ansiosta. Takakansi on todella ohut ja siksi ehkä halvan oloinen irrotettuna, mutta kiinnitettynä sen pinnoite antaa puhelimelle juuri sopivan "nahkean", nahkamaisen tunnun. Yleisvaikutelma, kun puhelinta pitää kädessään ja katsoo eri kulmista, on ihan laadukas. Äänentoisto hyvä ja Lumioille ominainen taajuuskorjain tai pikemminkin taajuuskorostin, on helkutin hyvä toistoäänen säätösysteemi.
W10 toimii jouhevasti, vaikka 8.1 WP:n viimeisin versio tuntui toimivan vieläkin sulavammin/nopeammin.
Sain laitteen käsiini eilen illalla, joten mm. kameran ominaisuudet jäävät lähipäivien testaamisen varaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576