Huijasin...ei tää tärkeetä ole,mut kysympä kumminkin. ;))
Osaatko tehdä tikusta asiaa? Mä osaan.. ;)))
No ei toi se kysymys ollu,vaan sanokaas,että mikä luonteenpiirteenne on sellainen minkä takia ootte joutuneet vähän niinku liriin, tai se on tuottanut ongelmia ehkä itsellenne ja muille?
Mulla se on tuo tuittupäisyys...valitettavasti....ja se ilmenee sillai,että haluan jossain pitää väkisinkin sen oman mielipiteeni. Useimmiten se on hyvä,että on omat mielipiteet eikä ole aivoton laumasielu,mutta joskus voi myös antaa periksikin..riippuu tietysti asiasta. :P
Tärkeä kysymys palstalaisille!! :)
148
211
Vastaukset
No aika tuittupäinen osaan minäkin olla.. Ja en kestä tyhmiä tyyppeja, saatan joskus sanoa heille jotain, kun ärsyttävät..
Mitä tarkoitat noilla tyhmillä tyypeillä?Käyttäytymistä vai sitä,että ovat muuten vaan tyhmiä? :)
tinttu-liina kirjoitti:
Mitä tarkoitat noilla tyhmillä tyypeillä?Käyttäytymistä vai sitä,että ovat muuten vaan tyhmiä? :)
Käyttäytymistä, tunnen sellaisia jotka ovat äänessä, vaikka ei ole asiaa.. Tulevat kaverini ja minun keskustellessa sekaan ja aloittavat vaan omat höpinät, yms.. : /
Kittiechihu kirjoitti:
Käyttäytymistä, tunnen sellaisia jotka ovat äänessä, vaikka ei ole asiaa.. Tulevat kaverini ja minun keskustellessa sekaan ja aloittavat vaan omat höpinät, yms.. : /
Nii juu...noi on niitä papupatoja. :) Kieltämättä ovat joskus ärsyttäviä ja varsinkin silloin,kun höpisevät taukoamatta ja päälle kesken muitten puheiden.
tinttu-liina kirjoitti:
Nii juu...noi on niitä papupatoja. :) Kieltämättä ovat joskus ärsyttäviä ja varsinkin silloin,kun höpisevät taukoamatta ja päälle kesken muitten puheiden.
Ovat todella ärsyttäviä, eivät omaa tapoja ollenkaan.. Hermot menee tuollaisten kanssa.. : /
Kittiechihu kirjoitti:
Ovat todella ärsyttäviä, eivät omaa tapoja ollenkaan.. Hermot menee tuollaisten kanssa.. : /
Sanot vaa,et napa umpeen.:))
tinttu-liina kirjoitti:
Sanot vaa,et napa umpeen.:))
No olen yrittänyt sano kohteliaasti hiljaa, että häiritset, mutta eivät tajua, huoh!
- jaskaapauhat
Vai et kestä tyhmiä tyyppejä, miten kestät itseäsi? Kuulostaako useinkin että puhut itsellesi? Vai että ärsyttää jos joku on äänessä vaikka ei oo asiaa? Ota omat neuvosi käyttöön: pakkoko on kuunnella jos ei kiinnosta. Itsekäs idiootti oot!
jaskaapauhat kirjoitti:
Vai et kestä tyhmiä tyyppejä, miten kestät itseäsi? Kuulostaako useinkin että puhut itsellesi? Vai että ärsyttää jos joku on äänessä vaikka ei oo asiaa? Ota omat neuvosi käyttöön: pakkoko on kuunnella jos ei kiinnosta. Itsekäs idiootti oot!
Voi kiesus mikä seko! :D
Kittiechihu kirjoitti:
Voi kiesus mikä seko! :D
Oikein aloin miettimään,että mikä ihme saa jonkun vastaamaan noin tylysti..Mikä tarve on purkaa tolleen kiukkua toiseen ihmiseen..:(
tinttu-liina kirjoitti:
Oikein aloin miettimään,että mikä ihme saa jonkun vastaamaan noin tylysti..Mikä tarve on purkaa tolleen kiukkua toiseen ihmiseen..:(
Taitaa sekoittaa minut johonkin? Tai purkaa vain huonoa mieltään? Kyllä näitä pöpejä palstalla piisaa..
Mä mietin tuota kysymystä pitkään ja hartaasti.
Tiedän että avaaja tai monet muutkaan ei usko tätä mutta taidan olla mies ilman ainuttakaan hankalaa luonteenpiirrettä. Vai lasketaanko vaatimattomuus tuohon luokkaan;)Ihan oikeessa oot,että ei tuota kukaan usko. :)) Toi vaatimattomuus taas ois paremminkin hyve,joten ei mee läpi toi. ;)
Mä voin sanoa sun puolesta...se on NARRAAMINEN.Kaks kertaa ehit sitä tekemään tossa viestissäs. ;))Hahaha ;)) Olipa hauskaa... Mulla tuli heti mieleen yksi Toljanterin hankalimmista luonteenpiirteistä ;)) TA-DAA!!! Keskittymiskyvyn puute, jos televisiosta tulee ampumahiihtoa...
a--r--i--e--l kirjoitti:
Hahaha ;)) Olipa hauskaa... Mulla tuli heti mieleen yksi Toljanterin hankalimmista luonteenpiirteistä ;)) TA-DAA!!! Keskittymiskyvyn puute, jos televisiosta tulee ampumahiihtoa...
Sori en just nyt pysty oikein kommentoimaan kun kahtelen telkkua...
toljanter kirjoitti:
Sori en just nyt pysty oikein kommentoimaan kun kahtelen telkkua...
Mmmm... Ja toinen sun harmittavista ominaisuuksista on se, että nukahdat sohvalle kaukosäädin kädessä ;)) Kuten nyt...
a--r--i--e--l kirjoitti:
Mmmm... Ja toinen sun harmittavista ominaisuuksista on se, että nukahdat sohvalle kaukosäädin kädessä ;)) Kuten nyt...
Nyt löi paniikin päälle täällä!
Mihin sä oot piilottanu valvontakameran mun kämppään, miten sä sait sen tänne asennettua, miten tää on mahollista!!!toljanter kirjoitti:
Nyt löi paniikin päälle täällä!
Mihin sä oot piilottanu valvontakameran mun kämppään, miten sä sait sen tänne asennettua, miten tää on mahollista!!!Mun l-a-s-e-r-k-a-t-s-e höpsöläinen ;)) Uupsista, miten supertyylikkäät kalsongit sulla muuten on jalassa... No o-ho.. Mulla meni ihan mun näyttö huuruun, hahaha ;))
a--r--i--e--l kirjoitti:
Mun l-a-s-e-r-k-a-t-s-e höpsöläinen ;)) Uupsista, miten supertyylikkäät kalsongit sulla muuten on jalassa... No o-ho.. Mulla meni ihan mun näyttö huuruun, hahaha ;))
Siis huuruun, en kyllä voi uskoa että nää sai tommosta aikaan!!!
http://www.vanhalanlammastila.fi/villahousuttoljanter kirjoitti:
Siis huuruun, en kyllä voi uskoa että nää sai tommosta aikaan!!!
http://www.vanhalanlammastila.fi/villahousutSO SUPER COOL!!! Nyt mulle muuten valkeni, miksi mun laserkatse huurustui :)) Sun kalsareista nousi niin uskomattoman paljon höyryä, että zoomasin sua vahingossa ihan liian lähelle, hahaha ;)) Sun pitää todellakin vaihtaa jo kevyempään malliin... Hmmm... Haluaisitko multa ehkä vuorenkilven lehden tilalle, hahaha ;))
Ja siis ihan varmasti mun valmentajakin pitää noita sun pöksyjä toooooooooodella eroottisina, hahaha ;DDD
a--r--i--e--l kirjoitti:
Ja siis ihan varmasti mun valmentajakin pitää noita sun pöksyjä toooooooooodella eroottisina, hahaha ;DDD
No jos positiivisesti aattelee,nii noissa pöksyissä pysyy tavara kuumana.. ;))
Mä melkein arvasin että mun viaton ja vilpitön kalsaritunnustus saa teidät tytöt puhuun höpöhöpöjä. Varmaan kittieki näki tuon kuvan kera hetkellisesti jotain tuhmaakin mielessään;)
Vuorenkilven lehti on kyllä riittävä suoja, ihan yhtä peittävä kuin ne raparperin lehdet joita silloin kerran käytin:)
No musta ei kukaan saa itelleen väittelykaverii et oon vähä sellainen et annan helpol vaan periks et ei tuu kärhämää... En mä kyl sen takii mihinkään liriin oo joutunu. Ehkä sit se et oon melko hiljainen et se saatetaan käsittää väärin et oon jollain taval leuhka niinku sä sanoit eilen illal... ;D Pitää viel miettii...
No sen voin sanoa,että liriin sä viel joskus joudut naisen kanssa,jos annat kaikessa periks. :)) Sä leuhka hillokarkki-Arska. ;)
Omien haaveiden eteen kyllä kannattaa rohkeesti tarttua.Ja mä uskon,että kyllä jokainen tarttuukin,kun jotain oikeen kovasti haluaa. :)tinttu-liina kirjoitti:
No sen voin sanoa,että liriin sä viel joskus joudut naisen kanssa,jos annat kaikessa periks. :)) Sä leuhka hillokarkki-Arska. ;)
Omien haaveiden eteen kyllä kannattaa rohkeesti tarttua.Ja mä uskon,että kyllä jokainen tarttuukin,kun jotain oikeen kovasti haluaa. :)Mä oon saanu hyvät opit lapsuudenkodissain ku mul on kolme siskoo... ;)
artagnan kirjoitti:
Mä oon saanu hyvät opit lapsuudenkodissain ku mul on kolme siskoo... ;)
Mut muista ihan oikeesti se sit joskus,että joskus on hyvä ilmaista asiat ääneen.Tiiänet jos vaikenee sen takia ettei tulis kärhämää,niin siinä voi vaa kasvattaa kiukkupommia. :)
tinttu-liina kirjoitti:
Mut muista ihan oikeesti se sit joskus,että joskus on hyvä ilmaista asiat ääneen.Tiiänet jos vaikenee sen takia ettei tulis kärhämää,niin siinä voi vaa kasvattaa kiukkupommia. :)
No en mä mitään kiukkupommei kasvata... Ei tällainen lauhkee lammas ;) Naisil kyl pitkä hiljaisuus ennakoi usein kovaa huutoo ;)
artagnan kirjoitti:
No en mä mitään kiukkupommei kasvata... Ei tällainen lauhkee lammas ;) Naisil kyl pitkä hiljaisuus ennakoi usein kovaa huutoo ;)
Älä ny viitti arska...:)) Jokainen ihminen kärähtää joskus...Pitäsköhä mun testata sua. ;))))))
tinttu-liina kirjoitti:
Älä ny viitti arska...:)) Jokainen ihminen kärähtää joskus...Pitäsköhä mun testata sua. ;))))))
Sopii sit yrittää ku mä en hiilly mistään ;) Mä nimittäin oon vähä sellast Nobelin rauhanpalkinto-ehdokas tyyppii... ;)
artagnan kirjoitti:
Sopii sit yrittää ku mä en hiilly mistään ;) Mä nimittäin oon vähä sellast Nobelin rauhanpalkinto-ehdokas tyyppii... ;)
:))) Mä taidan jättää väliin tän homman..En halua suututtaa,ku sit mä joutuisin häipymään.saisin koko lauman kimppuuni.:P
Mulla on malttamaton luonne... Hmmm... Ja jännitystä kaipaava. Mun on tosi helppoa koukuttua asioihin, joista seuraa mahtava onnistumisen tunne, mutta joissa epäonnistuminen on yhtä todennäköistä. Ihmissuhteisiin sitoutuminen on mulle paljon vaikeampaa, joten mulla ei hirveän monta todella läheistä ystävää olekaan...
No yleensä ihan sama mitä tekee,niin kaikessa voi epäonnistua.Se tekee sit sen,että onnistuminen tuottaaki sitten paljon iloa..eli se epäonnistuminen,vaikkei mukavaa olekkaan,nii siitä on monenlaista hyötyäki.:) Sä et varmaa helpolla luota ihmisiin?Liika luottamus ei ole hyväksi tietenkää,mut joskus on vain kokeilta "tuleeko turpiin"-tyyliin..
tinttu-liina kirjoitti:
No yleensä ihan sama mitä tekee,niin kaikessa voi epäonnistua.Se tekee sit sen,että onnistuminen tuottaaki sitten paljon iloa..eli se epäonnistuminen,vaikkei mukavaa olekkaan,nii siitä on monenlaista hyötyäki.:) Sä et varmaa helpolla luota ihmisiin?Liika luottamus ei ole hyväksi tietenkää,mut joskus on vain kokeilta "tuleeko turpiin"-tyyliin..
Lisään vielä sen,että ehkä se luottamus ja usko muihin ihmisiin lisääntyy onnistuneitten ystävyyssuhteiden myötä.Mikään tässä maailmassa ei ole ikuisesti pysyvää,mutta kannattaa tarttua kaikkiin asioihin kuitenki vaikka vähän varoenki.
- Broken_hearted
Sydäntensärkijällä mieli palaa aina muualle.
Broken_hearted kirjoitti:
Sydäntensärkijällä mieli palaa aina muualle.
T-u-n-n-e-n s-u-n p-e-d-a-n-t-i-n t-y-y-l-i-n, m-o-k-o-m-a k-a-k-k-i-a-i-n-e-n... ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Lisään vielä sen,että ehkä se luottamus ja usko muihin ihmisiin lisääntyy onnistuneitten ystävyyssuhteiden myötä.Mikään tässä maailmassa ei ole ikuisesti pysyvää,mutta kannattaa tarttua kaikkiin asioihin kuitenki vaikka vähän varoenki.
Hyvät ystävät on kyllä mahtava juttu elämässä. :)
- Ex-uintikaverisi
a--r--i--e--l kirjoitti:
T-u-n-n-e-n s-u-n p-e-d-a-n-t-i-n t-y-y-l-i-n, m-o-k-o-m-a k-a-k-k-i-a-i-n-e-n... ;))
Sorry... <3
https://www.youtube.com/watch?v=_z2nJc2Ipnk Kittiechihu kirjoitti:
Hyvät ystävät on kyllä mahtava juttu elämässä. :)
Nii on..luottoystävät varsinki.:)
tinttu-liina kirjoitti:
jospa olisit ollu sanomassa ton viime syksynä jäbän tummulle ku typykkä kiipes talon harjalle tv-antennia 'korjaamaan'.. ;)
temmirauta kirjoitti:
jospa olisit ollu sanomassa ton viime syksynä jäbän tummulle ku typykkä kiipes talon harjalle tv-antennia 'korjaamaan'.. ;)
Mä luulen et ku sen olis saanu talteen kokonaisuudessaan et se olis ollu melkonen YouTube-hitti... :D
tinttu-liina kirjoitti:
Tytsi on kilpailuhenkinen adrenaliinifriikki ;-) Joskus löytyy pitkäjänteisyyttä ja harkintaa ja joskus sitten ei..
Ex-uintikaverisi kirjoitti:
Sorry... <3
https://www.youtube.com/watch?v=_z2nJc2IpnkPainu jo v*****n ulisemaan..
artagnan kirjoitti:
Mä luulen et ku sen olis saanu talteen kokonaisuudessaan et se olis ollu melkonen YouTube-hitti... :D
'Herranen aika hakekaa se tyttö sieltä alas ennen kuin se niskansa taittaa ja tulee pää eellä alas..' Muiskista vaan maajussin tummulle ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Painu jo v*****n ulisemaan..
Niinpä.. Uliseminen ei auta, vaan kannattaa mennä eteenpäin.
butch-cassidy kirjoitti:
'Herranen aika hakekaa se tyttö sieltä alas ennen kuin se niskansa taittaa ja tulee pää eellä alas..' Muiskista vaan maajussin tummulle ;-D
Hemmetti ny mä kyl repesin... :D
- Kokkolantosirealisti
Vedä vittu päähäs ja häivy. Yks ja sama hullu turkoosi. Mene hoitoon...
Onks toi v***u joku pipo vai mikä,ku se päähän pitää vetää..;)) Sori mut nyt ei oo kylmäkää..;))
tinttu-liina kirjoitti:
Onks toi v***u joku pipo vai mikä,ku se päähän pitää vetää..;)) Sori mut nyt ei oo kylmäkää..;))
Heeii..mä keksin sulle räpin..;)) Vedä v***u päähän...se sopii joka säähän...Ei järky pikku polla,vaik oonki täys nolla....;)))
Teet vain itseäsi entistä typerämmäksi, kun jatkat tuota linjaa. Häpeä vanha ukko, käyttäytyy kuin kakara.
- Ex-uintikaveri
Olen kykenemätön siirtymään elämässäni eteenpäin suuren rakkauden jälkeen, mikä tuottaa ongelmia sekä itselleni että muille.
Helppoa se ei ole koskaan,mutkannattaa kyllä miettiä kunnolla monia asioita.Aina suhde kaatuu johonki asiaan ja joskus kun se tapahtuu toisen puolelta,niin se itsensä kokoaminen kestää.Oon ite ollu sellasessa tilanteessa ja se oli maailmaloppu aluksi.Jälkeenpäin huomasin,että se oli elämäni paras juttu.Ku suhde kaatuu ja sitä ei voi enää pelastaa,niin kaikista parhainta on vaan yrittää katsoa eteenpäin.SIellä voi olla jotain vielä parempaa,kun vaan antaa sille tilaisuuden.
tinttu-liina kirjoitti:
Helppoa se ei ole koskaan,mutkannattaa kyllä miettiä kunnolla monia asioita.Aina suhde kaatuu johonki asiaan ja joskus kun se tapahtuu toisen puolelta,niin se itsensä kokoaminen kestää.Oon ite ollu sellasessa tilanteessa ja se oli maailmaloppu aluksi.Jälkeenpäin huomasin,että se oli elämäni paras juttu.Ku suhde kaatuu ja sitä ei voi enää pelastaa,niin kaikista parhainta on vaan yrittää katsoa eteenpäin.SIellä voi olla jotain vielä parempaa,kun vaan antaa sille tilaisuuden.
Ihan samoin olisin minäkin sanonut. Eka seurustelusuhteeni kaatui kun mies oli liian epäluuloinen ja kuvitteli minut epäluotettavaksi.. Olin todella surullinen ja pitkään.. Kunnes tajusin etten tarvi tuollaista miestä, ja lopulta löysin paremman, aviomieheni. :)
Kittiechihu kirjoitti:
Ihan samoin olisin minäkin sanonut. Eka seurustelusuhteeni kaatui kun mies oli liian epäluuloinen ja kuvitteli minut epäluotettavaksi.. Olin todella surullinen ja pitkään.. Kunnes tajusin etten tarvi tuollaista miestä, ja lopulta löysin paremman, aviomieheni. :)
Noin se usein menee.Sitä tajuaa vasta jälkeenpäin kuinka se ero olikin vaan hyväksi. :)
butch-cassidy kirjoitti:
No tässä tapauksessa parempaa ei saletisti löydy.. :-D
Mikä on sitten parempi kellekkin,niin sitä ei tiedä ennenkuin se tulee vastaan.
Mä luulen et monen eron pohjimmainen syy piilee sit siinä et aletaan vaan oleen ku muutki on. Ilman et taustal olis mitään sen suurempaa tunteen paloo... Sanoin tään sit vaan sillai yleisel tasol.
artagnan kirjoitti:
Mä luulen et monen eron pohjimmainen syy piilee sit siinä et aletaan vaan oleen ku muutki on. Ilman et taustal olis mitään sen suurempaa tunteen paloo... Sanoin tään sit vaan sillai yleisel tasol.
Meinaaksää et alkaa seurustelemaan,ku esim. kaveritki seurustelee?
tinttu-liina kirjoitti:
Meinaaksää et alkaa seurustelemaan,ku esim. kaveritki seurustelee?
No sitä mä... Itekki hengailin yhen tytön kaa mut se sit loppu ilman sen ihmeempää dramatiikkaa ku tapasin ton meidän murun... ;)
artagnan kirjoitti:
No sitä mä... Itekki hengailin yhen tytön kaa mut se sit loppu ilman sen ihmeempää dramatiikkaa ku tapasin ton meidän murun... ;)
Sä siis heitit sen mäkee,ku tapasit Arielin?Sori..oli pakko kysyä..:))
tinttu-liina kirjoitti:
Noin se usein menee.Sitä tajuaa vasta jälkeenpäin kuinka se ero olikin vaan hyväksi. :)
Juuh.. onneksi. Ei kannata jäädä roikkumaan menneisyyteen tai ilkeään ihmiseen.
Kittiechihu kirjoitti:
Juuh.. onneksi. Ei kannata jäädä roikkumaan menneisyyteen tai ilkeään ihmiseen.
Joo ei..se on ajanhukkaa.Parempi ku pääsee vaa irti nopeesti.Oispa itekki tajunnu olla aikoinaa fiksumpi..
tinttu-liina kirjoitti:
Joo ei..se on ajanhukkaa.Parempi ku pääsee vaa irti nopeesti.Oispa itekki tajunnu olla aikoinaa fiksumpi..
No onneksi ikä tuo järkeä, jos niin vain haluaa. :)
tinttu-liina kirjoitti:
Sä siis heitit sen mäkee,ku tapasit Arielin?Sori..oli pakko kysyä..:))
Ai ny sä sit aloit härnäämään ;) No väärin toi kuiteski meni ku mä en sellainen oo et mä naisii mäkeen tosta vaan heittäisin. Mä ennemminki olin tuolloin niinku suvannos kellunu tukkipuu joka joutu äkkii kovan pyörteen imuun... :D Et sori. Sä joudut kyl keksii jotain muuta tällaisen rauhan nobelistin ärsyttämiseen ;)
artagnan kirjoitti:
Ai ny sä sit aloit härnäämään ;) No väärin toi kuiteski meni ku mä en sellainen oo et mä naisii mäkeen tosta vaan heittäisin. Mä ennemminki olin tuolloin niinku suvannos kellunu tukkipuu joka joutu äkkii kovan pyörteen imuun... :D Et sori. Sä joudut kyl keksii jotain muuta tällaisen rauhan nobelistin ärsyttämiseen ;)
No ihan selvästi sä tos sanot,et elelit rauhaisaa elämää tyllerön kans,mut ku näit toisen,nii katkaisit sen suhteen.:)) Noo...joko alkaa kuumenemaan? ;) Aika kova kohinaääni tänne asti kuuluu ja semmone outo narina...ny mä tiiänki...sun verenpaine nousee kohisten ja puret siel hampaita yhteen...;)))
tinttu-liina kirjoitti:
Mmmm... Totta :)) Ja mun mielestä olisi tosi järjetöntä jäädä suhteeseen, jos yllättäen tapaakin ihmisen, joka voi tarjota ihan kaiken...
tinttu-liina kirjoitti:
Mikä on sitten parempi kellekkin,niin sitä ei tiedä ennenkuin se tulee vastaan.
No tuolle käy huonompikin.. ;-D
a--r--i--e--l kirjoitti:
Mmmm... Totta :)) Ja mun mielestä olisi tosi järjetöntä jäädä suhteeseen, jos yllättäen tapaakin ihmisen, joka voi tarjota ihan kaiken...
Nii..pitää kyllä ajatella sitä,että on oikeasti sitten onnellinen kaikin puolin siinä suhteessa.
butch-cassidy kirjoitti:
No tuolle käy huonompikin.. ;-D
Mikä sit on huono...Joku voi olla toiselle vähempiarvoinen,mut toiselle taas aarre. :)
tinttu-liina kirjoitti:
No ihan selvästi sä tos sanot,et elelit rauhaisaa elämää tyllerön kans,mut ku näit toisen,nii katkaisit sen suhteen.:)) Noo...joko alkaa kuumenemaan? ;) Aika kova kohinaääni tänne asti kuuluu ja semmone outo narina...ny mä tiiänki...sun verenpaine nousee kohisten ja puret siel hampaita yhteen...;)))
Tota noin... Mä kyl sanoin et ilman dramatiikkaa et äläs sä ny yritä puhuu mua pussiin ;) Minkäs mä sit sille voin et mul miltei silmät nyrjähti päästä ku mä ton meidän murun näin ja sit mä vaan yhtäkkii huomasin et mä hengaanki eri naisen kaa... ;) Et täysin rauhallinen mä oon vielki ku kuiteski oon pohjimmiltain tällainen puhdas pulmunen ja hillokarkki niinku sä sanoitki... ;D
artagnan kirjoitti:
Tota noin... Mä kyl sanoin et ilman dramatiikkaa et äläs sä ny yritä puhuu mua pussiin ;) Minkäs mä sit sille voin et mul miltei silmät nyrjähti päästä ku mä ton meidän murun näin ja sit mä vaan yhtäkkii huomasin et mä hengaanki eri naisen kaa... ;) Et täysin rauhallinen mä oon vielki ku kuiteski oon pohjimmiltain tällainen puhdas pulmunen ja hillokarkki niinku sä sanoitki... ;D
No nii..taas myönsit,mut vaa eri sanoin.:)) Dramatiikkaa tai ei,nii sä hullaannuit toisen ulkonäöstä ja lemppasit siks toisen menemään!! Huoh..kyllä mä oon vaa hyvä tietämään! :)) Myönnä jo,et oon oikeessa...ja ny sua kiukuttaa ihan hemmetisti.:))
tinttu-liina kirjoitti:
No nii..taas myönsit,mut vaa eri sanoin.:)) Dramatiikkaa tai ei,nii sä hullaannuit toisen ulkonäöstä ja lemppasit siks toisen menemään!! Huoh..kyllä mä oon vaa hyvä tietämään! :)) Myönnä jo,et oon oikeessa...ja ny sua kiukuttaa ihan hemmetisti.:))
No ei tällast rauhallisuuden ja tyyneyden perikuvaa mikään kiukuta mut sussa mä nään jo tiettyi kiivastumisen merkkei ;) Katos ku mähän olin uimataidoton viel alkukesäl nii toi meidän ihana muru lupas heti kättelys opettaa mut uimaan. Et oli siten myöski sellasii puhtaasti käytännön sanelemii juttui et miks me sit alettiin hengaileen vapaa-ajal... :)
artagnan kirjoitti:
No ei tällast rauhallisuuden ja tyyneyden perikuvaa mikään kiukuta mut sussa mä nään jo tiettyi kiivastumisen merkkei ;) Katos ku mähän olin uimataidoton viel alkukesäl nii toi meidän ihana muru lupas heti kättelys opettaa mut uimaan. Et oli siten myöski sellasii puhtaasti käytännön sanelemii juttui et miks me sit alettiin hengaileen vapaa-ajal... :)
Voi vitsi mikä tekosyy..:)))Etkö parempaa keksiny?? ;))) Lempata toinen,et saa toiselta uimaopetusta...hahahah..mä kuolen nauruun!!! :)))
tinttu-liina kirjoitti:
Nii..pitää kyllä ajatella sitä,että on oikeasti sitten onnellinen kaikin puolin siinä suhteessa.
Mun elämä oli oikeasti aivan kauheassa umpikujassa, olin sairastellut, multa oli rahat loppuneet ja harkitsin jo mun opintojen keskeyttämistä ja sitten ihan yllättäen ilmaantui ihminen, joka tahtoi auttaa mua kaikessa. Yhdessä yössä mun huolet oli pyyhkäisty pois, siis ihan kuin jossain sadussa :))
a--r--i--e--l kirjoitti:
Mun elämä oli oikeasti aivan kauheassa umpikujassa, olin sairastellut, multa oli rahat loppuneet ja harkitsin jo mun opintojen keskeyttämistä ja sitten ihan yllättäen ilmaantui ihminen, joka tahtoi auttaa mua kaikessa. Yhdessä yössä mun huolet oli pyyhkäisty pois, siis ihan kuin jossain sadussa :))
Voi ku tuo oli ihan liikuttava juttu.:( Mä oon kyllä ihan todella iloinen,että se ihminen tuli sun elämään ja antoi sulle tuon kaiken..ja jotenki niin todellaki oikeaan aikaan.Mä oon todella iloinen että tuo kaikki osui sun kohdalle.<3 :)
a--r--i--e--l kirjoitti:
Tota noin... Jos sä muru sanot tolle Tinttiksel et mä en oo ketään pimui lempannu ku tää juttu rupee oleen jotakuinki solmus ;)
artagnan kirjoitti:
Tota noin... Jos sä muru sanot tolle Tinttiksel et mä en oo ketään pimui lempannu ku tää juttu rupee oleen jotakuinki solmus ;)
Hah haa..joko alkoi kiukuttaa,ku puhuit ittes pussiin..:)))
tinttu-liina kirjoitti:
Hah haa..joko alkoi kiukuttaa,ku puhuit ittes pussiin..:)))
No myönnetään sit et mä vähä tahallain etäännyin mut et sä mua kuiteskaan suuttumaan saanu mikä oli tään jutun pointti ;) Mä siis oon yhä todistettavasti rauhallisuudes sellast hyvää Nobel-tasoo... ;)
artagnan kirjoitti:
No myönnetään sit et mä vähä tahallain etäännyin mut et sä mua kuiteskaan suuttumaan saanu mikä oli tään jutun pointti ;) Mä siis oon yhä todistettavasti rauhallisuudes sellast hyvää Nobel-tasoo... ;)
Mä sain puristettua susta totuuden irti..vitsi mikä nössö,ku anto periks..;)))
tinttu-liina kirjoitti:
Mä sain puristettua susta totuuden irti..vitsi mikä nössö,ku anto periks..;)))
Ai niinku minkä totuuden? Et mä pakosti etäännyin ku tahdoin oppii uimaan ;) Katos ku en sit kerenny kenenkään kaa hengaileen ku välil oli rantsul teoriaa ja sit taas käytäntöö et sä kyl hävisit ny tään jutun... Et sori ;)
artagnan kirjoitti:
Ai niinku minkä totuuden? Et mä pakosti etäännyin ku tahdoin oppii uimaan ;) Katos ku en sit kerenny kenenkään kaa hengaileen ku välil oli rantsul teoriaa ja sit taas käytäntöö et sä kyl hävisit ny tään jutun... Et sori ;)
Siis täh??!Mä olin tulossa palkitsemaan sut arvostetulla Kokkolan Nööpelin Lauhkee Lammas-palkinnolla,mut ny teit Arska virheen,ku sanoit et mä oon väärässä!?!MINÄ en ole KOSKAAN väärässä!;)))Mut mä annan sulle palkinnon..arvaas mikä?;) Saat Kokkolan Nööpelin Mikä Pässi-pokaalin.;)) Vai että ihan etäänty tuosta vaa..vahingossa hupsista..:)))
tinttu-liina kirjoitti:
Voi ku tuo oli ihan liikuttava juttu.:( Mä oon kyllä ihan todella iloinen,että se ihminen tuli sun elämään ja antoi sulle tuon kaiken..ja jotenki niin todellaki oikeaan aikaan.Mä oon todella iloinen että tuo kaikki osui sun kohdalle.<3 :)
Meikäkin hämmästelee tuollaista suurta uhrautuvaisuutta kun eihän siinä kait yhtään omaa mukavuutta ajateltu.. No tytsin ukolla itsensä mukaanlukien kaikki muu onkin sitten antiikkia paitsi auto ja tytsi.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Meikäkin hämmästelee tuollaista suurta uhrautuvaisuutta kun eihän siinä kait yhtään omaa mukavuutta ajateltu.. No tytsin ukolla itsensä mukaanlukien kaikki muu onkin sitten antiikkia paitsi auto ja tytsi.. ;-D
Hahaha ;)) Olipa hauskaa...
Ehkä väärässä paikassa oleminen hiljaa
Se on kyllä vähä sellainen että Kittiechihu vaikkei tarkoittsnutkaan minua niin ikävä kyllä olen joskus sellainen että saatan puhua päälle ja ainakin minä olen tyytyväinen ku minulle on nätisti sanottu että tämä asia ei kuulu sinulle ja voisitko poistua muualle. Niin olen kyllä poistunut ja jättänyt heidät rauhaan. Enkä ny tarkoita ketään teitä palstalaisia.. Että sellaista... Mutta ei mulla ny ollut muuta asiaa...
Terkkuja kaikille.Monesti seuraan kantsii vaan reippaasti tuppautuu :) En mä ainakaan sellaisest huonoo tykkää...
artagnan kirjoitti:
Monesti seuraan kantsii vaan reippaasti tuppautuu :) En mä ainakaan sellaisest huonoo tykkää...
Ei minuakaan haittaa että sekaan tuppautuu mukavia ihmisiä. :) Mutta sellaiset, jotka änkeen toisten keskusteluun jotka jauhaa vain itsestään.. Ei kiva.. :/
Kittiechihu kirjoitti:
En tarkoittanut sinua. :)
Tiesin sen ja siksi laitoinki ettet tarkoita minua..
olisko se sitte toi suurpiirteisyys järjestyksenpidon suhteen. siitä ainaski on joutunu eniten kuulemaan palautetta. nytki on jäbällä moottorisaha korjattavana tässä keittiön pöydällä muun rojun joukossa.. ;)
Jassoo..et hurmaava Temmi olikin sit semmonen suttupytty..;)) Hah..moottorisaha keittiön pöydällä..:))
tinttu-liina kirjoitti:
Jassoo..et hurmaava Temmi olikin sit semmonen suttupytty..;)) Hah..moottorisaha keittiön pöydällä..:))
sen verran pitää kummiski nyt oikaista et viime aikoina täällä jäbän kämpillä on ollu kyllä kovasti nättiä ku typykkä on käyny siivoamassa paikkoja. tää keittiön pöytä on vaan semmonen viimenen linnake ku tässä on enempi ku kätevä korjata kamppeita.. :)
temmirauta kirjoitti:
sen verran pitää kummiski nyt oikaista et viime aikoina täällä jäbän kämpillä on ollu kyllä kovasti nättiä ku typykkä on käyny siivoamassa paikkoja. tää keittiön pöytä on vaan semmonen viimenen linnake ku tässä on enempi ku kätevä korjata kamppeita.. :)
Tota noin... Mä en sit millään viittis nostattaa kylmää hikee pintaan mut kait sä muistit ottaa sen murun antaman liinan sielt moottorisahan alta pois ;D
artagnan kirjoitti:
Tota noin... Mä en sit millään viittis nostattaa kylmää hikee pintaan mut kait sä muistit ottaa sen murun antaman liinan sielt moottorisahan alta pois ;D
Voi teitä.. :)
Oikeasti mua niin naurattaa :DDD Se on vain v-a-h-a-k-a-n-g-a-s-t-a, joten mulle on ihan sama, vaikka jäbä pitääkin romujaan siinä päällä :))
viihtittäki irvailla ku ei jäbä kummiskaan mikään siivoton porsas oo. moottorisahan alla on pressun pala ja typykän liina nätisti kaapin päällä öljynroiskeilta turvassa.. ;)
Meikä hiukkasen teini-iässä törttöili kun seura oli sitä mitä se oli.. Lukio, armeija ja sitten maisemanvaihdos katkaisi ne jutut lopullisesti ja Arielilla oli tietenkin suuri vaikutus myöskin. Luonteen melankolisuus ja vaikeus luottaa muihin ne on varmaan meikän luonteen suurimmat puutteet..
No tuo toiseen luottaminen varmaan juontuu sieltä menneisyydestä.Sitäkin voi vahvistaa,ku ajattelee asioita vähän syvemmin. :) Aatteles vaikka jotakuta hameheikkiä..vaikka se hyppii kukasta kukkaan,niin ei se tarkoita,että kaikki miehet on samanlaisia...Tai joku on murhaaja,mutta ei kaikki ihmiset ole..Sun lompakko vaikka viedään taskusta,mut ei se tarkota,että se seuraavaki vastaantulija on taskuvaras...tälleen.. :))
tinttu-liina kirjoitti:
No tuo toiseen luottaminen varmaan juontuu sieltä menneisyydestä.Sitäkin voi vahvistaa,ku ajattelee asioita vähän syvemmin. :) Aatteles vaikka jotakuta hameheikkiä..vaikka se hyppii kukasta kukkaan,niin ei se tarkoita,että kaikki miehet on samanlaisia...Tai joku on murhaaja,mutta ei kaikki ihmiset ole..Sun lompakko vaikka viedään taskusta,mut ei se tarkota,että se seuraavaki vastaantulija on taskuvaras...tälleen.. :))
No kyllä meikä tuon teoriassa tajuaa mutta käytännössä sitä on vaikea saada toimimaan. Arielin kautta oon lähinnä sitten kavereita saanut kun sille toi tutustuminen vieraisiin käy tuosta vaan.. :-)
butch-cassidy kirjoitti:
No kyllä meikä tuon teoriassa tajuaa mutta käytännössä sitä on vaikea saada toimimaan. Arielin kautta oon lähinnä sitten kavereita saanut kun sille toi tutustuminen vieraisiin käy tuosta vaan.. :-)
Vaikeaa se varmasti on,mutta aikaa myöten kun aikansa muuttaa omia ajatuksiaan,niin siinä voi onnistua. :)
Luonteen heikkoutta voi lujalla tahdolla korjatakin. Meikä esim. juoksee tätä nykyä tarjousten perässä ympäri kaupunkia kun sitä tarpeeksi kauan päähän taottiin.. ;-D
- KokkolanTOSIrealisti
Painu vittuus...
- yritetäänymmärtää
tinttu-liina kirjoitti:
Eilen se piti vetää päähän..koita ny päättää hyvä mies..
Tärkeä kysymys palstalaisille on luetuimpien nro 2, se tahvoa nyt hiertää.
yritetäänymmärtää kirjoitti:
No menis kirjottelemaa itelleen.:) Hei..mulla välähti..Ressu fanittaa mua,nii siks se tunkee tänne!Rakkaudesta se hevonenki potkasee! ;)))
yritetäänymmärtää kirjoitti:
Näinhän se on.. :)))
- TOSItahavo
Kohta Tahavo uhkaa pyörätuolilla! On se hörhö!
- TOSIrealistinKokkola
Hah hah, muka tärkeä kysymys. En lukenut ainuttakaan tuon hullun turkoosin itsekeskustelua, joten vedä sairas ämmä vittu päähäs...
Haluakko nimmarin? ;) Haluat? Okei tässä: TINTTU-LIINA.Ole hyvä..oot varmaa ikionnelline nyt..eiks nii? ;)
- TOSItahavo
Naurakaa mielikuvalle kun Tahavoa on poliisit retuuttaneet niska/perseotteella ja äijä on kiljunut kuin pistetty sika! Kunniamerkki näille poliiseille!
Eräs palstalla kirjoittava nuori nainen on todennut minulle useaan eri otteeseen, että 'älä Speedo esitä taas asiantuntijaa'. Eli se on minun 'heikkouteni'. :)
Kuvittelet siis tietäväs kaiken...juuh..niihä kaikki miehet kuvittelee,joten et ole yksin.;))
tinttu-liina kirjoitti:
Kuvittelet siis tietäväs kaiken...juuh..niihä kaikki miehet kuvittelee,joten et ole yksin.;))
Minä en ole törmännyt kaikkitietävään mieheen.. Minä ihan luulin että jotkut naiset on olevinaan kaikkiteitäviä..? :D
Kittiechihu kirjoitti:
Minä en ole törmännyt kaikkitietävään mieheen.. Minä ihan luulin että jotkut naiset on olevinaan kaikkiteitäviä..? :D
KITTIE!!!! No no...Tässä on katos se ero,et miehet KUVITTELEE olevansa kaikkitietäviä,mut naiset on oikeasti. ;))
tinttu-liina kirjoitti:
KITTIE!!!! No no...Tässä on katos se ero,et miehet KUVITTELEE olevansa kaikkitietäviä,mut naiset on oikeasti. ;))
No minä en ainakaan kuvittele olevani kaikkitietävä.. :) Jotakin tiedän ja aina opin uutta. :)
Kittiechihu kirjoitti:
No minä en ainakaan kuvittele olevani kaikkitietävä.. :) Jotakin tiedän ja aina opin uutta. :)
Mä ainaki yritän olla kaikkitietävä....;)))))))))
tinttu-liina kirjoitti:
Mä ainaki yritän olla kaikkitietävä....;)))))))))
Aijaa.. :D Onko se kovakin homma? ;)
Kittiechihu kirjoitti:
Aijaa.. :D Onko se kovakin homma? ;)
No ei..tää on yllättävän helppoa.;)
tinttu-liina kirjoitti:
No ei..tää on yllättävän helppoa.;)
Okei. Mitäs sinun mies siitä tykkää? ;)
Siis ihan varmasti teidän molempien tuttavapiiriin kuuluu ns. asiantuntijamiehiä ;)) Jos heille esimerkiksi ihailee tähtikirkasta taivasta, niin vastauksena kuulee tooooooodella superpiiiiiiiiiitkän esitelmän plasmapalloista, kaasusumuista ja ydinfuusioista jne. E-t-h-ä-n s-u-u-t-t-u-n-u-t m-u-l-l-e r-a-k-a-s S-p-e-e-d-o... ;))
a--r--i--e--l kirjoitti:
Siis ihan varmasti teidän molempien tuttavapiiriin kuuluu ns. asiantuntijamiehiä ;)) Jos heille esimerkiksi ihailee tähtikirkasta taivasta, niin vastauksena kuulee tooooooodella superpiiiiiiiiiitkän esitelmän plasmapalloista, kaasusumuista ja ydinfuusioista jne. E-t-h-ä-n s-u-u-t-t-u-n-u-t m-u-l-l-e r-a-k-a-s S-p-e-e-d-o... ;))
No ei mun kuulu kyllä..Jos mä ihailisin jonkun tutun miehen läsnäollessa tähtitaivasta esimerkiks,nii mulle sanottaisiin vaan,että mitä ihmeellistä tos taivaassa on..tuollasenahan noi tähdet on loistanu aina.. :P
tinttu-liina kirjoitti:
No ei mun kuulu kyllä..Jos mä ihailisin jonkun tutun miehen läsnäollessa tähtitaivasta esimerkiks,nii mulle sanottaisiin vaan,että mitä ihmeellistä tos taivaassa on..tuollasenahan noi tähdet on loistanu aina.. :P
Tää päti sit vaa tohon taivasjuttuun.:)
Eniten muutes ärsyttää se,kun joku mies esittää asiantuntijaa sellasessa asiassa,missä mä takuulla oon asiantuntevampi..sillon tekis mieli huitasta päin näköä. :/tinttu-liina kirjoitti:
Halusin päteä tiedoillani. Toisin sanoen nostaa arvostustani toisen silmissä. :)
a--r--i--e--l kirjoitti:
Tavoitteeni oli ainoastaan tehdä sinuun vaikutus 'nippelitiedoillani'. Ensi kerralla, mikäli sellainen hetki koittaa, osaan todennäköisesti huokailla mukana. ;)
a--r--i--e--l kirjoitti:
Muistisi on ilmiömäinen, en tietenkään suuttunut. :)
spee_do kirjoitti:
Halusin päteä tiedoillani. Toisin sanoen nostaa arvostustani toisen silmissä. :)
En tajunnukkaa Arielin jutusta,et se tähtitietäjä olit sinä.:)) Voi tsiisus..jos mulle joku alkais tuossa tilanteessa kertomaa faktoja tähtijutuissa,nii löisin sille pussin päähän.:)) Aatelkaa ny oikeesti kuinka romanttista ois kattella tähtitaivasta toisen kanssa..*****;)
tinttu-liina kirjoitti:
En tajunnukkaa Arielin jutusta,et se tähtitietäjä olit sinä.:)) Voi tsiisus..jos mulle joku alkais tuossa tilanteessa kertomaa faktoja tähtijutuissa,nii löisin sille pussin päähän.:)) Aatelkaa ny oikeesti kuinka romanttista ois kattella tähtitaivasta toisen kanssa..*****;)
Helskutarallaa kun Speedo oli koittanut iskeä tytsiä puisevilla jutuillaan.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Helskutarallaa kun Speedo oli koittanut iskeä tytsiä puisevilla jutuillaan.. ;-D
Hupanen juttu..:)) No oppia ikä kaikki..tavataan sanoa.Ehkä tollaset jutut hyvinki tekee johonki tytteliin vaikutuksen.Ei ainaskaa ole tyhmä pönttö. :)
tinttu-liina kirjoitti:
Arielilla ei ole minuun sen kaltaista kiinnostusta.
Opiskelemme samassa kaupungissa ja toisinaan käymme iltaisin yhdessä kävelyllä. Hyvin usein keskustelumme päättyvät siihen, että saan kuulla 'esittäväni asiantuntijaa'. Pussia en sentään ole päähäni saanut. ;)spee_do kirjoitti:
Opiskelemme samassa kaupungissa ja toisinaan käymme iltaisin yhdessä kävelyllä. Hyvin usein keskustelumme päättyvät siihen, että saan kuulla 'esittäväni asiantuntijaa'. Pussia en sentään ole päähäni saanut. ;)Ai sori..mä oon ollu siinä luulossa että ootte ollu kimpassa ennen..oon näköjää tipahtanu kärryiltä..hupsis..:))
spee_do kirjoitti:
Opiskelemme samassa kaupungissa ja toisinaan käymme iltaisin yhdessä kävelyllä. Hyvin usein keskustelumme päättyvät siihen, että saan kuulla 'esittäväni asiantuntijaa'. Pussia en sentään ole päähäni saanut. ;)Sori ny vaan mut on pakko kysyy et ootsä Speedo vähä niinku sellainen Nukkumatti tolle meidän murul ;) Et iltalenkki, puisevii juttui, unihiekat silmiin ja sit umpiväsyneenä nukkuun... ;)
artagnan kirjoitti:
Sori ny vaan mut on pakko kysyy et ootsä Speedo vähä niinku sellainen Nukkumatti tolle meidän murul ;) Et iltalenkki, puisevii juttui, unihiekat silmiin ja sit umpiväsyneenä nukkuun... ;)
No meikä tietää että siellä on käyty elokuvissa ja katsomassa tytsin kaksoisaxeleita myöskin. Elikkä sen päätteeksi on sitten vedetty ydinfysiikat kehiin että tytsiltä lähtisi taju kankaalle.. ;-D
- Voi-vittu
Voi vittua ei saa muuta kuin leipurin emännältä.
tinttu-liina kirjoitti:
Joku onnellinen tyttö saa vielä Speedosta hyvän ja symppiksen miehen itselleen.
Speedo on liekeissä kun tytsi on palannut takaisin opiskelemaan.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Speedo on liekeissä kun tytsi on palannut takaisin opiskelemaan.. ;-D
Sit vaan etsimään alelaarist jeesusteippii... ;D
En halua teidän ärsytystilaanne mitenkään lisätä, mutta muutaman minuutin kuluttua on iltakävelymme aika. ;)
spee_do kirjoitti:
En halua teidän ärsytystilaanne mitenkään lisätä, mutta muutaman minuutin kuluttua on iltakävelymme aika. ;)
Ai sä ammut ny sit kovil ;) No näkyikö tähtii vai jouduitko sä skippaan fuusiot ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432111Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252030- 921680
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 52977
- 24918
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850