Trans-naisen vagina?

viistoisplusviistoist

Jos trans-naiselle on tehty keinotekoisesti vagina, niin kostuuko se myös luonnollisesti kiihottuessa niinkuin muillakin naisilla? Vaikka kysymys saattaakin jonkun mielestä kuulostaa trollailulta niin olen vaan lähinnä utelias...

41

4581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysymys kuin muitakin. Minuakin kiinnostaisi kovasti.

    • nainenx-

      Kostuu hyvin ja voi tarvittaessa käyttää myös liukuvoidetta

    • Toinenkintodistaja

      vahvistaa että kyllä kostuu.

    • Stadinjäpä

      Eikä kostu kuiva mikä kuiva.Olen nussinut kännissä transnaista ja liukastetetta oli ympäri tekopillua ja tekoakka olikuin lolanukke ,meinasin sen huomattuani vetää turpaan tuli ihan hintti olo tuli nussittua todellisuudessa jätkää.sen jälkeen vedin järkytykseen petrskännit.

      • sivistynyt-

        En antais atm-ukolle


      • luluO

        Paskat sä Stadinjäbä mitään muuta ole nussinut kuin just sitä lolanukkea, ethän sä muuten sitä olis täällä edes mainostanut! :D


    • AitoParempa

      Ei kostu,kokemukseni mukaan.

    • kaikkeekans

      Kuvitteleeko joku oikeesti että joku silpastu ja nurin käännetty kulli tms. muoviputkilo vois kostua samoin _luonnollisesti_ kuin naisen aito tavara??

      • Ggu

        Cowperin rauhaset ≈ Bartholinin rauhaset.


    • Plördäke

      No ei mulla ainakaan kostu tippaakaan. Ihan kuivaa tavaraa on. Vaan eipä tuolla kyllä kiihotukaan :/ Ja vaikka riihikuivaa onkin, niin ei silti käy maksuvälineenä :D Ainoa mikä kostuu, on silmät.

    • Tässä taas huomataan! KENELLÄKÄÄN palstalla ei ole käytännön kokemuksia asiasta

      • KunTransnaisellaVielä

        oli muna jalkojen välissä, niin tuskinpa sekään oli ulkopuolelta kostea. Sillä nahallahan vuorataan vagina sisäpuolelta joten miten se voisi kostua? Ei niin millään.


      • KunTransnaisellaVielä kirjoitti:

        oli muna jalkojen välissä, niin tuskinpa sekään oli ulkopuolelta kostea. Sillä nahallahan vuorataan vagina sisäpuolelta joten miten se voisi kostua? Ei niin millään.

        Aijaa, itse olen 28v tyttö (pojan kropassa) ja kyllä mulla hemmetin usein on kullin kärki kosteena pelkästä kiihottumisesta


      • Löysit_ytimen
        Bussissa kirjoitti:

        Aijaa, itse olen 28v tyttö (pojan kropassa) ja kyllä mulla hemmetin usein on kullin kärki kosteena pelkästä kiihottumisesta

        Sinähän selitit täsmällisesti transnaisen kostumistekniikan. Ero on vaan siinä että leikkauksessa virtsaputki siirretään naiselle ominaiseen paikkaan, joten tuo kostutus tulee emättimen suulle. Cis-naisella Bartholin rauhaset erittää kostutuksen emättimen sisälle ja suurempana annoksena.


      • KullinKärkiOnAivan

        eri asia, kuin koko vagina. Jos transnainen edes pääsee sukupuoliyhteyteen niin kitka kyllä kuivaa loputkin kosteudet.


      • samannäköinen

        Tämän profiilikuvan henkilöä etsittiin lehdessä


      • näinonnäppylät
        Bussissa kirjoitti:

        Aijaa, itse olen 28v tyttö (pojan kropassa) ja kyllä mulla hemmetin usein on kullin kärki kosteena pelkästä kiihottumisesta

        sun pillu kostuu kun on aito,eikä tekopillu ja jos sulla olisi teko muna sillä eitekisi muuta kuin kusisi ja sekin huonosti.


      • näinonnäppylät kirjoitti:

        sun pillu kostuu kun on aito,eikä tekopillu ja jos sulla olisi teko muna sillä eitekisi muuta kuin kusisi ja sekin huonosti.

        Siis kulli on 100% aito, mikään ei estä mua tulemasta esim. isäksi lain silmissä


    • mikäonnormaalia

      Google löytää "emättimen kuivuus" -hakusanoilla 99 600 tulosta. Nämä siis suomenkielisillä hakusanoilla. Tämä on siis erittäin yleinen ominaisuus kaikenlaisilla naisilla.

      • Niin_se_menee

        Käytännössä kaikilla naisilla ongelmana vanhempana.


    • chjkfshjnd

      Kyllä on kokemusta käytännön siis,ei kostu.Asianomanen itse valittanut tuntopuutoksia myös olevan hänellä.Voi olla muilla paremmin.

    • lääkkikseissä

      tuli surullinen olo teidän puolesta, miksei pillunne kostu! toivotaan, et lääketiede kehittyy nopeasti ja pilluja, kulleja yms. voidaan alkaa myös siirtelemään!

    • Edistytään

      Heitetään tähän peni "historiatieto". Aikaisemmin neovagina tehtii toisella tekniikalla ja silloin oli ongelmia liiallisesta kostumisesta. Osin siksi tästä tekniikasta luovuttiin. Muutenkin nykyinen toteutustapa on parempi.

      • Anonyymi

        Oliko 90- luvulla Tampereella?


    • lisääsamaa

      mäkin sain teleksin tekokyrvän ja oikein vibralla ja vielä kiemurtelevaa mallia,haarojeni väliin ja hyvin toimii!kyllä on lääketiede ihmeellistä.

    • cfknddhk

      Ei kostu eikä tunnu aidolta,enkä ole niin varma vastapuolen orkuistakaan,siis leikatun jonka kanssa olen rakastellu. Tekopimpalta tosiaan tuntuu,sisäpuoli rutikuiva.Orkut vaikuttaa teeskennellyiltä.Mä en ole kenenkää puolella,ketää vastaan,mut siis miettikää tarkkaan voitteko elää loppuikäänne ilman seksuaalista maksimaalista nautintoa.Joillaki onnaa korjausleikkaukset paremmin,toisilla ei mitään väliä kunhan saa henkisen ja fyysisen puolen samalle janalle.En tiedä.Mä arvostan että nautin ja kumppani nauttii kybällä,oli mitä sukupuolta fyysisesti vaan.

      • Hyvin_pelaa

        Enpä tiedä muista, mutta kyllä minä ainakin saan tuolla leikatulla värkillä niin vahvat orkut että tuntuu kuin varpaiden kynnetkin irtoaisi. Mutta tämä onkin Sinden työn jälkeä ja hän on haka näissä hermoleikkauksissa.


    • pöpiläänvaan

      voi voi.kyllä on huomattu taas että mielisairaaloita lakkautetaan.kaikki fantasiaa elävät hullut leikkelee itsestään mitään tekemättömiä yhteiskunan elättäjejä.kaikki sukupuolen vaihdos leikkaukset täytyy kieltää ne tuhlaa turhaan meidän veronmaksajien rahoja luulosairaisiin hulluihin!

      • eielätti

        Samoin täytyy lopettaa kaikkien alkoholistien/tupakoitsijoiten yn,muiden itseaiheutettujen sairauksien hoito, säästyypähän siinäkin euroja parempaan hyötykäyttöön!!


      • Tuntuu että enemmänkin lakkautetaan klinikoita joissa leikkaukset tehdään, kenelläkään kun ei ole KÄYTÄNNÖN kokemuksia

        Itsekin 28v nainen ja pakko sanoa että mielummin valitsen hyvin toimivan kullin kuin huonosti toimivan pillun (:


      • Valitat_turhaan
        Bussissa kirjoitti:

        Tuntuu että enemmänkin lakkautetaan klinikoita joissa leikkaukset tehdään, kenelläkään kun ei ole KÄYTÄNNÖN kokemuksia

        Itsekin 28v nainen ja pakko sanoa että mielummin valitsen hyvin toimivan kullin kuin huonosti toimivan pillun (:

        KAIKILLA on käytännön kokemuksia. Taitaa harmittaa kun kukaan ei halua kertoa sinulle niitä käytännön kokemuksia täällä avoimella palstalla. Ne kerrotaan aivan muissa yhteyksissä kun tiedetään kenen kanssa keskustelee.
        Käy itse prosessi läpi niin saat käytännön kokemuksia.


      • Valitat_turhaan kirjoitti:

        KAIKILLA on käytännön kokemuksia. Taitaa harmittaa kun kukaan ei halua kertoa sinulle niitä käytännön kokemuksia täällä avoimella palstalla. Ne kerrotaan aivan muissa yhteyksissä kun tiedetään kenen kanssa keskustelee.
        Käy itse prosessi läpi niin saat käytännön kokemuksia.

        OK! käytännön kokemuskia siis löytyy, mutta kaikki niin helvetin ujoja ettei USKALLA kertoa mitään :D :D :D

        Kyllä minäkin kerron itsestäni kaiket yksityiskohdat jos vain kysytään


      • Valitat_turhaan
        Bussissa kirjoitti:

        OK! käytännön kokemuskia siis löytyy, mutta kaikki niin helvetin ujoja ettei USKALLA kertoa mitään :D :D :D

        Kyllä minäkin kerron itsestäni kaiket yksityiskohdat jos vain kysytään

        Väännetään vielä rautalangasta: Ei ole kyse ujoudesta vaan siitä ettei kukaan halua kertoa tällä palstalla henkilökohtaisista asioistaan koska tiedetään että vastauksena tulee kotitarvepsykologien paskaa silmille.
        Kuten sanottua, kokemuksista kerrotaan kun keskustelukaveri tunnetaan. Henkilökohtaisesti tavatessa voidaan kertoa hyvinkin tarkasti asiat. Tuntemattomalle ei kerrota, koska kyse voi olla lurkkijasta.


      • Valitat_turhaan kirjoitti:

        Väännetään vielä rautalangasta: Ei ole kyse ujoudesta vaan siitä ettei kukaan halua kertoa tällä palstalla henkilökohtaisista asioistaan koska tiedetään että vastauksena tulee kotitarvepsykologien paskaa silmille.
        Kuten sanottua, kokemuksista kerrotaan kun keskustelukaveri tunnetaan. Henkilökohtaisesti tavatessa voidaan kertoa hyvinkin tarkasti asiat. Tuntemattomalle ei kerrota, koska kyse voi olla lurkkijasta.

        Ei vaan kenelläkään ei ole käytännön kokemuksia! Johan se on huomattu, aina tulee hiljaisuus kun kysytään käytännön asioita

        Kyllä minäkin omat asiani kerron netissä jopa kuvien kera, toki en henkilötietojani kerro, mutta ei niitä kukaan ole pyytänytkää


      • htf6r654dytrdtx
        Bussissa kirjoitti:

        Ei vaan kenelläkään ei ole käytännön kokemuksia! Johan se on huomattu, aina tulee hiljaisuus kun kysytään käytännön asioita

        Kyllä minäkin omat asiani kerron netissä jopa kuvien kera, toki en henkilötietojani kerro, mutta ei niitä kukaan ole pyytänytkää

        Lakkaa jo hölöttämästä. Sua vaan vituttaa kun kukaan ei kerro sulle pervojuttuja.


      • htf6r654dytrdtx kirjoitti:

        Lakkaa jo hölöttämästä. Sua vaan vituttaa kun kukaan ei kerro sulle pervojuttuja.

        Kerron itsekin käytännön asiat (Koska mulla on KOKEMUSTA) jos joku niitä kysyy, annan myös järkeviä kuvia jne. Nimeä tms. en tule kertomaan


      • Anonyymi

        Hauska kommentti, koska ennen hoitoja olin vannoutunut pitkäaaikaistyötön, ja prosessin myötä kasvoin aikuiseksi ja nyt käyn töissä lähes päivittäin, vain sunnuntaisin lepään :D


    • Tekopilluni

      Kyllä kostuu mulla on liukuvoidepumppu tekopillussa ja vibra hyvin toimii!

    • Voi, pojat, voi tytöt :)

    • Anonyymi

      Kyllä se kosteana pysyy, jos hommia riittää.
      Eihän tavisnaisten vastaavat oman muijan vehkeen aina niin sivakoita ole, mitä edellisestä elämästä muistan.
      Kylä suksetkin luistaa kun osaa rasvata oikein.

    • Anonyymi

      Ennenvanhaan maailmanrantoja ku kiertelin nii sylkäisin jos ei ollu kostunut.- Siitä se sitteen :)

      Lemmenkäinen

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe