Kerro ainakin yks asia missä olet hyvä

Minulle tulee mieleen että oon hyvä keksimään runoja

61

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmanrunoo
    • Taiteellisuus, piirrän ja maalaan, ja tiedän että olen hyvä siinä.

• tässävahvuuteni

Olen hyvä kirjoittamaan tarinoita. Erityisalana eroottiset tarinat.

• Mä oon sit hyvä nois karkauspäivän kosinnois :D Onneks on sit taas neljä vuotta aikaa skarpata ;) No vitsil mä ton vaan sanoin... Ehkä mä oon työssäin hyvä.

• Työssä hyvä on hieno juttu. :)

• Kittiechihu kirjoitti:

Työssä hyvä on hieno juttu. :)

Kyl mul tota matikkapäätäki on ny ku pääsin itteeni kehumaan... ;D Harrastatko sä muutoin tota piirtelyy/maalausta päivittäin?

• artagnan kirjoitti:

Kyl mul tota matikkapäätäki on ny ku pääsin itteeni kehumaan... ;D Harrastatko sä muutoin tota piirtelyy/maalausta päivittäin?

Voi, olisinpa minä hyvä matikassa.. No en ihan joka päivä piirrä ja maalaa, mutta usein. :)

• Kuulostaa niin helpolta kysymykseltä,mut ku oikein alkoi miettimään,nii eipä ollutkaan..Jos vastaanki vähän erilailla,niin olen hyvä lähimpien ihmisten huolenpidossa..Aika hassu vastaus,mut tässä asiassa tunnen että olen onnistunut..:)

• Tuokin on tärkeä taito. :)

• Kittiechihu kirjoitti:

Tuokin on tärkeä taito. :)

No ku oikeen aattelee,niin hyvällä huolenpidolla voi antaa toiselle aika kantavan voiman elämään. :)

• tinttu-liina kirjoitti:

No ku oikeen aattelee,niin hyvällä huolenpidolla voi antaa toiselle aika kantavan voiman elämään. :)

Toi on kyl totta... Mä oon itekki alkanu nähä omat vanhempain sillai eri valos sen jälkeen ku tutustuin tohon meidän muruun ja Butchiin...

Kyllä, olen samaa mieltä. :)

Mmmm... Niin voi :)) Se on eräänlainen elämän kivijalka... Sun läheiset saavat kyllä olla sinusta T-O-D-E-L-L-A onnellisia :)) Ja voit sanoa heille, että eräs erittäin superjärkevä tyttö sanoi sulle niin ;))

• a--r--i--e--l kirjoitti:

Mmmm... Niin voi :)) Se on eräänlainen elämän kivijalka... Sun läheiset saavat kyllä olla sinusta T-O-D-E-L-L-A onnellisia :)) Ja voit sanoa heille, että eräs erittäin superjärkevä tyttö sanoi sulle niin ;))

Kiitos Ariel....nätisti sanottu... :) Ja järkevä sä olet oikeasti. :)

• Meikällä on yksi erityislahjakkuus jonka joku on saattanut jo arvatakkin muttei siitä sen enempää.. ;-) No käsilläni osaan kävellä kun tytsi opetti kun oltiin pentuja ;-D

• Kerro heti mikä se on.! :))

Kerro heti mikä se on.! :))

Meikä paljastaa sitten jo itestään liikaa.. ;-) Elikkä älä sano ääneen jos keksit Lanaseni..

• butch-cassidy kirjoitti:

Meikä paljastaa sitten jo itestään liikaa.. ;-) Elikkä älä sano ääneen jos keksit Lanaseni..

Mulle ei tuu ku yks asia mieleen,mutta ei se voi olla se,ku oot useinki siitä täällä maininnu..höh..nyt mua vaivaa mikä se on..!!! :P

Mulle ei tuu ku yks asia mieleen,mutta ei se voi olla se,ku oot useinki siitä täällä maininnu..höh..nyt mua vaivaa mikä se on..!!! :P

No se ei oo piereskely jos sää Lana sitä haet vaan meikä aivan vakavalla naamalla puhuu nyt.. :-)

No se ei oo piereskely jos sää Lana sitä haet vaan meikä aivan vakavalla naamalla puhuu nyt.. :-)

En mä tuota aatellu..unohdin kokonaan,et olet paukkupetteri. :)) Mä en kyllä saa mitään mieleeni... :) Toi flirttailu ehkä..nii juu..se on varmaan se,että osaat guumana gigolona kaataa naisia. ;))

• wankkeri

Mä olin hyvä työssäni, mutta potkut tuli silti. Tuotannoliset ja taloudelliset syyt? Nyt olen ilmeisen hyvä työtön, koska en ole uutta työtä saanut. Toinen asia mitä mielestäni teen hyvin, on runkkaaminen. Nyt kun ei ole enään mitään tekemistä olen alkanut runkata jopa kolme kertaa vuorokaudessa. Minusta on tullut siinä touhussa aika hyvä.

• Mitäs muuta ilmannimi puuhailee kuin runoja?

• Katson televisiota

• No niin minäkin, ajankulukseni. :)

• Vaikkei se ole kehittävää tuo television katselu...

• Ilmannimi kirjoitti:

Vaikkei se ole kehittävää tuo television katselu...

Riippuu mitä katsoo? Esim. Dokkarit ovat yleensä mielenkiintoisia ja niistä voi oppia uusia asioita?

• Kittiechihu kirjoitti:

Riippuu mitä katsoo? Esim. Dokkarit ovat yleensä mielenkiintoisia ja niistä voi oppia uusia asioita?

Minä taas katson ohjelmia joiden avulla unohtuu hetkeksi arkielämä..

• Ilmannimi kirjoitti:

Minä taas katson ohjelmia joiden avulla unohtuu hetkeksi arkielämä..

No se on ihan hyvä tapa. :)

• olisko sitte aikainen aamuherääminen jäbän ominta alaa.. :)

• Minäkin olen aamuvirkku. :)

• Hmmm... Olen mestarikokki tekemään kaalilaatikkoa mun rakkaalle Butchille :))

• No se vie kieltämättä meikän kielenki mennessään.. :-P Että slurpsista vaan..

• Voisin kyllä kirjoittaa tähän uuvuttavan pitkän listan mutta valitsen sitten sen huipputaitoni tähän että jaksatte lukea tän kommenttini loppuun asti.

Mä oon luultavasti jopa maailman paras penkkiurheilija. Oon kehittänyt itselleni käsittämättömän taidon sulkea kaiken lähistölläni olevan melusaasteen pois tajunnastani kun keskityn urheilun seuraamiseen. Silloin suljen mielestäni pois ihan kaiken muun paitsi sen urheilutapahtuman mitä seuraan.

• Sun kykyjä ei oikeasti kukaan epäile, usko mua ;)) Toivottavasti sua tänään joku huoltaa sinne olkkarin sohvalle, ettei sun nestetasapaino pääse ihan hirveästi järkkymään... ;))

• a--r--i--e--l kirjoitti:

Sun kykyjä ei oikeasti kukaan epäile, usko mua ;)) Toivottavasti sua tänään joku huoltaa sinne olkkarin sohvalle, ettei sun nestetasapaino pääse ihan hirveästi järkkymään... ;))

Varmaan tontulla on jääkaappi sohvan vieressä niinku Uuno Turhapurolla. ;))

Varmaan tontulla on jääkaappi sohvan vieressä niinku Uuno Turhapurolla. ;))

Mun huoltotiimi on yhtä iso ja laadukas kuin Norjan hiihtomaajoukkueen vastaava. Ja oon kamalan tarkka sen toiminnan suhteen, eräskin sai potkut kun muumilimsa oli 1.2 astetta lämpimämpää kuin olen ohjeistanut...

• toljanter kirjoitti:

Mun huoltotiimi on yhtä iso ja laadukas kuin Norjan hiihtomaajoukkueen vastaava. Ja oon kamalan tarkka sen toiminnan suhteen, eräskin sai potkut kun muumilimsa oli 1.2 astetta lämpimämpää kuin olen ohjeistanut...

No joo..kas ku et sanonu,että siinä on vielä joku syöttämässä sulle viinirypäleitä ja yksi sitten leyhyttelee viuhkaa,ettei tule kuuma. ;)

• Olen hyvä uimari. Ehken palstan paras, mutten luultavasti huonoimmastakaan päästä. :)

• Etkö uskaltanu sanoa että oot paras? ;))Sori..mun oli ihan pakko päästä tuo sanomaan.;))

Etkö uskaltanu sanoa että oot paras? ;))Sori..mun oli ihan pakko päästä tuo sanomaan.;))

Noh, Tinttu! Se on hyvä olla rehellinen ja vaatimaton. :)

• Kittiechihu kirjoitti:

Noh, Tinttu! Se on hyvä olla rehellinen ja vaatimaton. :)

No ku mä aattelin et jos Arielia aatteli,nii ei uskaltanu sanoa et on paras..;)) Vaikka sit aattelin vasta jälkeenpäin et on kai täällä muitaki uimareita...ehkä..:P

• jäbä on vähä semmosta tästä porukasta huomannu et saattaapi joutua vastaamaan sanoistaan ku menee liikoja ihteään kehuskelemaan. et olisko toi speedo silleen kaukaa viisas.. ;)

• Opettaisipa joku minua uimakammoista uimaan..

No ku mä aattelin et jos Arielia aatteli,nii ei uskaltanu sanoa et on paras..;)) Vaikka sit aattelin vasta jälkeenpäin et on kai täällä muitaki uimareita...ehkä..:P

No Arieli voittaa nopeudessa lyhyillä matkoilla mutta Speedolla taitaa olla enemmän kestävyyttä. Meikäkin pärjää tytsille jos se ui selällään ja ite saan vetää rinnalla vaparia elikkä matkasta ja tyylistä noi hommat täysin riippuu.. :-)

No Arieli voittaa nopeudessa lyhyillä matkoilla mutta Speedolla taitaa olla enemmän kestävyyttä. Meikäkin pärjää tytsille jos se ui selällään ja ite saan vetää rinnalla vaparia elikkä matkasta ja tyylistä noi hommat täysin riippuu.. :-)

On se kyllä hienoa,ku osaa sujuvasti uida.Mä osaan sen verran,etten ihan hukkumaan pääse. Tiedä sitten kun en ole aikoihin kokeillu,että menisköhän sitä kokonaan pohjaan ku kivi. :))

Oletetaan, että käymme 100 metrin vapaauintikisan. Ariel ui nopeimmin ensimmäiset 50 metriä, lopussa ero minuun ja hänen exäänsä tasoittuu. Muilla ei olisi asiaa mitalisijoille.

• Ilmannimi

Olen myös hyvä kuluttamaan aikaa televisiota katselen

• Vau Kittiechihu on taiteellinen ja minä rukoilen. Speedu hyvä uimaan. Toljanter penkkiurheilija . A-R-I-E-L kokki. Tommirauta herää aikaisin. Tinttu hyvä lähimmäisen kuuntelija ... joten Vau miten paljon erilaisia taitoja täällä palstalla on.. Kiva kerrankin lukea ku ihmiset miettii että missä on hyvä. Loppujen lopuksi jokainen meistä on hyvä jossain myös he joita ihmiskunta ei välttämättä pidä fiksuna ni hekin osaa jotain mutta heidän taidot pitää vain löytää... Ai niin minä olen hyvä jaarittelemaan

• Noin se juuri on Ilmannimi.Todella fiksusti sanottu! :)

• Hui tuli kirjoitus moka minä runoilen en rukoile. Tyhmät kirjoitus virheet ärsyttää

• Joskus kirjoitusvirheet voi olla hupaisiakin niinku nyt.Sait Ilmannimi hymyn korviin asti.:)) Eikä toi toinenkaa sana huono ollu.Aloin täs miettiä,että usein ihmiset ei sitä normisti tee,mutta kun osuu suuren hädän keskelle,niin aika moni sanoo,että mielessään rukoili...:)

• CheekiäkinParempi

Olen todella hyvä flirttailemaan naisille ja laskemaan todennäköisyyksiä.

• En tykkää tuollaisista miehistä..

• Kittiechihu kirjoitti:

En tykkää tuollaisista miehistä..

Paitsi meikästä tykkäät.. ;-D Että muiskista vaan Kittie ;-¤

Paitsi meikästä tykkäät.. ;-D Että muiskista vaan Kittie ;-¤

No nyt minä punastuin... <3

• KokkolanTOSIrealisti

KOKKOLAN KINGI
      Z
      Olen kaikkein paras, tosinero,
      62:een vuoteen kohdannut,
      en ole voittajaani, siinä ero.
      Missään enkä koskaan,
      ei missään lajissa,
      eikä naisten parissa,
      ole toiseks jäänyt.
      z
      Paskiaiset olla saavat,
      toiset hoitavat sen haavat.
      Olen Kingi Kokkolan,
      Tosimies mä voimakkain.
      Raudan luja voimamies,
      haastaa saa nyt jokamies",
      Kingsi Kokkolan sen ties...

• Buahhahhaah! XD Kiitos nauruista!

• Anonyymi

kuule sina voisit maksaa minulle 100 euroa erosta kuule ei sinun tarvitse tulla enaan kaymaan luonani siööa se on aivan turhaa on se kumma kun mina en sisi kirjoitella kanssasi mitaan mistakohan a´sekin johtuu jos sulla on asunto niin kai sulla on se työpaikkakin niin etteko te voi asua yhbessa tassa tuli taas tarkeimmat ja huomenna tulee lisaa seija

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuule sina voisit maksaa minulle 100 euroa erosta kuule ei sinun tarvitse tulla enaan kaymaan luonani siööa se on aivan turhaa on se kumma kun mina en sisi kirjoitella kanssasi mitaan mistakohan a´sekin johtuu jos sulla on asunto niin kai sulla on se työpaikkakin niin etteko te voi asua yhbessa tassa tuli taas tarkeimmat ja huomenna tulee lisaa seija

onko sun taas pakko menna naimisiin kun kohta eroat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onko sun taas pakko menna naimisiin kun kohta eroat

sina saat olla minun syntipukkinen valitan ja pyyban anteeksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sina saat olla minun syntipukkinen valitan ja pyyban anteeksi

kuule kun eroan niin ensin vaihban sukunimeni salakaksi jasen nimem piban kuolemaani asti jotta paasen isani kanssa samaan hautaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8109
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2151
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2062
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1688
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1627
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1071
    7. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      25
      1066
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      985
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      850
    Aihe