Täs viimepäivinä on ehkä ahdistanu enemmän ja väsyttäny ihan sikana. Oon ihan loppu mut pitäs jaksaa viel 3 kuukautta kouluu. Mikä auttais? Joo kirjotan tänne koska ei oo kavereita ja vanhemmat suuttuu jos valitan niille.
Helpppppme
Lonelyy
4
120
Vastaukset
- Jokuvaan2
Hei, miks sulla ei oo kavereit v- ja minkä ikäne oot? Ooks kumminki luonteeltas sosiaaline, vai mite? :O
- Lonelyy
Oon 15 ja kaikki vanhat kaverit on osoittautunu jotenki idiooteiks tai ne ei saa olla mun kaa enkä tuu toimeen mun luokkalaisten kaa. Haluisin kyl kavereita, mut aina en jaksa yrittää tutustuu kehenkään ku väsyttää ja ahdistaa
- Jokuvaan2
Hmm, no toi on kyl aika hankala tilanne... :( Tsemppii sulle oikeesti! :)
Koeks, et sun ois netis helpompi / luontevampi tutustuu uusiin ihmisiin??- Lonelyy
No joo..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4453046Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372255- 1322083
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71365Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081334Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511263Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281228- 81076
- 571056
- 37795