Reino Ryti tappoi kaverinsa raa asti,liekkö presidentillistä sukua s.v. 1951?Riston pojanpoika?sai 11,5v vank.
Nurmijärvi 2003
7
1778
Vastaukset
- BjörnThunder
17kpl Rytejä Suomessa joten suurella todennäköisyydellä on.
- Magisteri
Presidentti Risto Rytin pojalla, profesori Henrik Rytillä (1916 - 2002) on yksi lapsista nimeltään Reino (s.1951) Kuka kukin on 1978 -kirjan (s. 826) mukaan.
- Anonyymi
Oli presidentin pojan poika
- Anonyymi
Taitaa olla jo vainaa tämä Reino Heikki Ryti. Lopetti hengittelyn vuonna 2015.
Toinen Reino Ryti on hengissä, ja molemmat olivat Risto Rytin poikien poikia. - Anonyymi
Reino Ryti oli siis aika kova kundi ja oli omena ainakin lentänyt kauas puusta.
- Anonyymi00006
Reino eli reiska mulle, tunsin tämän kaverin hyvin kasikyt ja ysikyt luvulla Myyrmäen aikaan ja kävimme Porvoon RIsto Rytin kesäpaikassa kalassa. Satavarmaan presidentin pojanpoika, myöhemmin viina vei ja rupes sekoilee, pistin välit poikki 1998 ja surullinen tarina miten sitten kävi. Nyt vasta kommentoin asiaa, mutta olen halunnut unohtaa asian.
- Anonyymi00007
Olin Reino Rytin kaveri v.1973 kun opiskeluaikaan asuin heidän kotonaan Karakalliossa muutaman kuukauden ajan. Reinon kanssa kävimme joskus ravintolassa Leppävaaran MAXI marketissa .
Kävin myöhemminkin kunnioittamani prof. Rytin kotona opiskeluasioissa. Hän valitteli Reinon luonteenlaatua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1213982Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1773823Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi262591Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs82374100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es322163Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks41746Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa481352Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut721296Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä231255Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah35989