Kohta ne tuo tykkinsä tänne ja yrittää työntää meidät saastaiseen sotaansa Venäjää vastaan. Helvettiin joka jenkki Suomesta. Lisäksi jenkit vie työpaikat. Haisevat jenkit, lähtekää vetämään.
Jenkit Suomessa pysyvä riesa
9
67
Vastaukset
- kkttjj
Hyvähän niitten on hillua täällä kaukana maastaan .
- iioop
Kun ne tuovat tykkinsä tänne, Venäjä suuntaa tykkinsä Suomeen. Tohelot äijät hallituksessa saivat Suomen kuseen. Vaikka vielä voi perua sotaharjoitukset kuten muutakin on soudettu ja huovattu.
- Helpotusta_kehoitetuille
Kaikki on satavarmasti vetäneet, soutaneet, hilluneet ja huovanneet tykkiänsä ja toosaansa. Moni on myös kehoittaja eunukin kehoituksesta valinneet via dolorosan ja alkaneet pelastumaan ja hakkaamaan itseään päähän kovakantisella. Paine ja tuska mustaa mielen. Sinunkin kannattaisi tuskaista takakireyttäsi helpottaaksesi alkaa jälleen veteleen. Eikä siitä mihinkään helvettiin joudu. Vaan siinä pääsee nirvanaan. Ihan aikuisten oikeesti.
https://www.youtube.com/watch?v=R2cWUIsA5MM
http://hikipedia.info/wiki/Helvetti
- maiija
Kansanliike sotaharjoituksia vastaan ehdottomasti! !
- beethooven
Sehän tästä enää puuttuu että joku menee vielä vastaanottamaan ne ulkomaanelävät sotaleluineen esim. Molotovin cocktailin kera.
- waghner
beethooven kirjoitti:
Sehän tästä enää puuttuu että joku menee vielä vastaanottamaan ne ulkomaanelävät sotaleluineen esim. Molotovin cocktailin kera.
Jenkit pitää pysäyttää hintaan mihin hyvänsä!!
- Eeemilllpl
Ryssiä täällä on prosentuaalisesti monin kertaisesti enemmän kuin jenkkejä....mitähän ne tuo tullessaan???
- luari
Venäläiset on ihan kivoja. Mullakin vaimo Venäjältä. Mutta jenkit ovat muovipäisiä öljyn perässä tappajia.
- timpppa
luari kirjoitti:
Venäläiset on ihan kivoja. Mullakin vaimo Venäjältä. Mutta jenkit ovat muovipäisiä öljyn perässä tappajia.
Jenkit on tosiaan jotenkin ufoja.Venäläiset on taiteellisempia syvällisempää.Jenkeistä tullut vain orjien jazz.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445469Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243540Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t3023037Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui602819- 1822501
- 292284
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271949Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3701942Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu941859M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161441