Rintojen kasvu

Heppatyttö11v

Moi oon 11 vuotias tyttö mun rinnat kasvaa huimaa vauhtia käyn joka toinen päivä suihkussa joka kerta huomaan et rinnat on kasvanut. Pitäisikö mun hankkia rintaliivit? Ja mistä tiedän minkä kokoiset ostan? Onko myös normaalia että rinnat on tosi arat ja välillä sattuu. Esim jos ne osuu johonki sattuu vähän aikaa. Vastatkaa

11

3106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö10v

Moi mä kymmenen ja täytän kohta 11v. Mul on myös rinnat arat.

• huimaavaa

Rintojen kasvu ei ratkaise liivien tarvetta. Pidä hyvää hulta rintalihasten kunnosta niin saat kauniit rinnat. Ikäisesi rintaliivien tarve johtuu pelkästään päästä. Se on kuin esim tietynlaisten farkkujen tarve :)

• Jaahaaas

Puhukaa lapset äideillenne, ne varmaankin osaa auttaa kun me muut täältä muualta...

• Nxdilcdf

No se on iha normii jos sattuu

• Idarit

11- vuotiaat voivat kyllä mielestäni käyttää rintsikoita, vaikkei rinnat vielä ihan jättikokoiset oliskaan. Itse ainakin aloin käyttämään olisko 10v rintsikoita, ihan vaan sen takia ettei nännit näkyis läpi tai ettei isona tulis sellaset ällöt riippurinnat. Ja ei sun rinnat kasva niin nopeesti et huomaisit joka kerta kun meet suihkuun et on kasvanu. Rinnat kasvaa hitaasti. Ootte te kyl aika tyhmiä te nuoret

• Vastaaja15

Puhu äidillesi? Jos et uskalla niin katso vaikka kuvahausta hakusanalla: kuopikoko. Siellä löytyy eri mittoja ja niillä pystyt katsomaan oikean koon. Ja on täysin normaalia.

• Äity

Mielestäni heti ei kannata rynnätä liivien ostoon, mukavampi olla ilman kun mikään ei kiristä. Käytä vaikka hihatonta kevyttä paitaa tai toppia normipaidan alla, jos tuntuu, että kehittyvät muodot näkyvät liiaksi ulospäin. Kun rinnat alkavat juostessa tuntua epämukavalta on aika hankkia napakammat, joskin kevyet tuet rintojen suojaksi. Äidin kanssa voitte käydä katselemassa kaupoista.

• Anonyymi

On normaalia mulla oli sama

• Anonyymi

Oon 11 tammikuussa 12 ja aloin en käytä rintsikoita mut tarvisin

• Anonyymi

Mä oon 10v tyttö ja no mulla on pienet Rinnat. 🤭Mut niihin sattuu kokoajan varsinkin illalla ja päivällä, mutta aamulla ei oikein satu🤫🤫

• Anonyymi

oon ite 13v, melkeen 14v ja rintani ei kyllä oo isot. melko pienet edelleen. käytän toppeja, siinä se:) ehkä myöhemmin alan käyttää liivejä kun rinnat kunnolla kasvaa. mut tiiän ettei oo kiirettä!

ja muistakaa, on normaalia jos rinnat on arat, se kuuluu murrosikään! on myös normaalia jos rinnat ovat erikokoiset. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      126
      3579
    2. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      225
      2558
    3. Kesäaika on normaaliaika...

...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul
      Maailman menoa
      214
      1995
    4. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      56
      1839
    5. Ähtärin päättäjät

Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b
      Ähtäri
      53
      1202
    6. Tulen hulluksi hänestä

Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu
      Ikävä
      67
      1017
    7. Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?

Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva
      Ähtäri
      20
      960
    8. Miltä tuntuu kun

On asioita joita ei rahalla voi ostaa?
      Ikävä
      109
      889
    9. Koulussa puukotus

Tapuli kaupungissa, ollaanhan me maailman onnellisin kansa. Voi puhäjysäys.. millä mittarilla onnellisuus on mitattu,, p
      Helsinki
      28
      835
    10. Ensimmäinen kuukausi palkatatta

Siis ei jumankauta näitä kokoomuksen ehdoituksia. Nytkin joku Otto Meri ehdoittaa, että ensimmäinen kuukausi pitäisi ty
      Kansallinen Kokoomus
      73
      798
    Aihe