Rintojen kasvu

Heppatyttö11v

Moi oon 11 vuotias tyttö mun rinnat kasvaa huimaa vauhtia käyn joka toinen päivä suihkussa joka kerta huomaan et rinnat on kasvanut. Pitäisikö mun hankkia rintaliivit? Ja mistä tiedän minkä kokoiset ostan? Onko myös normaalia että rinnat on tosi arat ja välillä sattuu. Esim jos ne osuu johonki sattuu vähän aikaa. Vastatkaa

9

896

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö10v

Moi mä kymmenen ja täytän kohta 11v. Mul on myös rinnat arat.

• huimaavaa

Rintojen kasvu ei ratkaise liivien tarvetta. Pidä hyvää hulta rintalihasten kunnosta niin saat kauniit rinnat. Ikäisesi rintaliivien tarve johtuu pelkästään päästä. Se on kuin esim tietynlaisten farkkujen tarve :)

• Jaahaaas

Puhukaa lapset äideillenne, ne varmaankin osaa auttaa kun me muut täältä muualta...

• Nxdilcdf

No se on iha normii jos sattuu

• Idarit

11- vuotiaat voivat kyllä mielestäni käyttää rintsikoita, vaikkei rinnat vielä ihan jättikokoiset oliskaan. Itse ainakin aloin käyttämään olisko 10v rintsikoita, ihan vaan sen takia ettei nännit näkyis läpi tai ettei isona tulis sellaset ällöt riippurinnat. Ja ei sun rinnat kasva niin nopeesti et huomaisit joka kerta kun meet suihkuun et on kasvanu. Rinnat kasvaa hitaasti. Ootte te kyl aika tyhmiä te nuoret

• Vastaaja15

Puhu äidillesi? Jos et uskalla niin katso vaikka kuvahausta hakusanalla: kuopikoko. Siellä löytyy eri mittoja ja niillä pystyt katsomaan oikean koon. Ja on täysin normaalia.

• Äity

Mielestäni heti ei kannata rynnätä liivien ostoon, mukavampi olla ilman kun mikään ei kiristä. Käytä vaikka hihatonta kevyttä paitaa tai toppia normipaidan alla, jos tuntuu, että kehittyvät muodot näkyvät liiaksi ulospäin. Kun rinnat alkavat juostessa tuntua epämukavalta on aika hankkia napakammat, joskin kevyet tuet rintojen suojaksi. Äidin kanssa voitte käydä katselemassa kaupoista.

• Anonyymi

On normaalia mulla oli sama

• Anonyymi

Oon 11 tammikuussa 12 ja aloin en käytä rintsikoita mut tarvisin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu lupailee kertovansa faktaa!

Hannu oli ilmeisesti tyytymätön eksänsä Martinan antamaan haastatteluun Me Naisissa ja avautui puoliltaöin stoorissaan. Kuvassa Rambo pentu ja tekstiä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      418
      6951
    2. Sanna Ukkola: " Päivi Räsänen tuomiolla, Isis-naiset vapaina. Mitä ihmettä?"

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1c17b3d7-cced-47fe-8c55-858ccb9e24dc Suomi on järjetön maa.
      Maailman menoa
      712
      6012
    3. Rita ja Aki Manninen päästävät "köyhät" ökykotiinsa: Hulppeat terassit, saunaosasto, uima-allas...

Rita Niemi-Manninen ja Aki Manninen päästävät kamerat kotiinsa Rikkaat ja rahattomat tv-sarjassa. Ja kyllä heillä onkin totta tosiaan hulppeat tilat..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      3896
    4. Me Naiset: Martina Aitolehti on ekaa kertaa aikuisiällä sinkku - Suhde Pikkarambo Pikkaraiseen ohi

Yrittäjä ja somepersoona Martina Aitolehti on elämässään uuden edessä, kun parisuhde on päättynyt. Sinkkuus: uhka vai mahdollisuus… https://www.suomi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      2941
    5. Metsävaanija Adrian Rothermel

Iltalehdessä hymisteltiin tätä Suomeen tuotettua pedofiilia. Oli saanut alennusta tuomioon ilmoittautumalla itse, kyseessä kuitenkin itsekkäät syyt,ei
      Laki ja rikos
      39
      2759
    6. Martinasta hieno haastattelu Me Naiset -lehdessä

Hieno haastattelu kauniista Martinasta. Jos hän olisi sotkeentunut huumeisiin tai rahanpesuun ja ollut vankilassa niin tuskinpa tekisivät haastattelua
      Kotimaiset julkkisjuorut
      340
      1956
    7. Lestadiolaisten syrjintä

Kellään kokemusta lestadiolaisten tekemästä syrjinnästä? Syrjivät jo pelkästään uskonnon takia. Muut ovat heille vihollisia, jos ei heihin kuulu. ht
      Oulu
      88
      1682
    8. Meidän välillä oli yhteys

Tunsimme sen molemmat, eikö niin mies? En epäile, ettenkö olis ollut sun mielessä useamman kerran. Mitä tapahtui, kun kylmenit? Mun tunne sua kohta
      Ikävä
      63
      1380
    9. PIKKARAMBO LUE TÄMÄ!

Nyt kun Martina on tehnyt ikävän tempun, ja eronne jälkeen antanut haastattelun Menaiset lehteen, jossa on kertonut yksityisiä asioita suhteestanne, t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      1358
    10. Suomessa vahvin talouskasvu sitten 1980-luvun lopun

Kertoilee finanssitalo OP. Eläköön vasemmistohallitus! https://yle.fi/uutiset/3-12286727 "kokonaistalouden mittareilla elämme vuosina 2022–2023 vah
      Maailman menoa
      272
      1287
    Aihe