Rintojen kasvu

Heppatyttö11v

Moi oon 11 vuotias tyttö mun rinnat kasvaa huimaa vauhtia käyn joka toinen päivä suihkussa joka kerta huomaan et rinnat on kasvanut. Pitäisikö mun hankkia rintaliivit? Ja mistä tiedän minkä kokoiset ostan? Onko myös normaalia että rinnat on tosi arat ja välillä sattuu. Esim jos ne osuu johonki sattuu vähän aikaa. Vastatkaa

11

2457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö10v

      Moi mä kymmenen ja täytän kohta 11v. Mul on myös rinnat arat.

    • huimaavaa

      Rintojen kasvu ei ratkaise liivien tarvetta. Pidä hyvää hulta rintalihasten kunnosta niin saat kauniit rinnat. Ikäisesi rintaliivien tarve johtuu pelkästään päästä. Se on kuin esim tietynlaisten farkkujen tarve :)

    • Jaahaaas

      Puhukaa lapset äideillenne, ne varmaankin osaa auttaa kun me muut täältä muualta...

    • Nxdilcdf

      No se on iha normii jos sattuu

    • Idarit

      11- vuotiaat voivat kyllä mielestäni käyttää rintsikoita, vaikkei rinnat vielä ihan jättikokoiset oliskaan. Itse ainakin aloin käyttämään olisko 10v rintsikoita, ihan vaan sen takia ettei nännit näkyis läpi tai ettei isona tulis sellaset ällöt riippurinnat. Ja ei sun rinnat kasva niin nopeesti et huomaisit joka kerta kun meet suihkuun et on kasvanu. Rinnat kasvaa hitaasti. Ootte te kyl aika tyhmiä te nuoret

    • Vastaaja15

      Puhu äidillesi? Jos et uskalla niin katso vaikka kuvahausta hakusanalla: kuopikoko. Siellä löytyy eri mittoja ja niillä pystyt katsomaan oikean koon. Ja on täysin normaalia.

    • Äity

      Mielestäni heti ei kannata rynnätä liivien ostoon, mukavampi olla ilman kun mikään ei kiristä. Käytä vaikka hihatonta kevyttä paitaa tai toppia normipaidan alla, jos tuntuu, että kehittyvät muodot näkyvät liiaksi ulospäin. Kun rinnat alkavat juostessa tuntua epämukavalta on aika hankkia napakammat, joskin kevyet tuet rintojen suojaksi. Äidin kanssa voitte käydä katselemassa kaupoista.

    • Anonyymi

      On normaalia mulla oli sama

    • Anonyymi

      Oon 11 tammikuussa 12 ja aloin en käytä rintsikoita mut tarvisin

    • Anonyymi

      Mä oon 10v tyttö ja no mulla on pienet Rinnat. 🤭Mut niihin sattuu kokoajan varsinkin illalla ja päivällä, mutta aamulla ei oikein satu🤫🤫

    • Anonyymi

      oon ite 13v, melkeen 14v ja rintani ei kyllä oo isot. melko pienet edelleen. käytän toppeja, siinä se:) ehkä myöhemmin alan käyttää liivejä kun rinnat kunnolla kasvaa. mut tiiän ettei oo kiirettä!


      ja muistakaa, on normaalia jos rinnat on arat, se kuuluu murrosikään! on myös normaalia jos rinnat ovat erikokoiset. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1476
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1194
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe