Painostava enegia

Ahdistunut25

Olen asunut nyt puolisen vuotta avomieheni kanssa 60-luvulla rakennetussa kerrostalossa Turussa. Kämppä on lähes kokonaan rempattu, mutta vanhojakin elementtejä löytyy. Vanha kerrostalo luonnollisesti pitää ääntä, kun patteri paukkuu ja tuuli ulvoo nurkissa. Usein olen kuitenkin vaistoavani tietynlaista varautunutta ja jännittynyttä energiaa, kun olen yksin kotona. Mitään suurempia konkreettisia juttuja ei ole tapahtunut, mutta vaikka patterit hohkaavat täysillä, asunto on jääkylmä ja ilmassa oleva energia muuttuu joskus painostavaksi ja tietyllä tavalla latautuneeksi. Onko muilla vanhoista taloista samoja kokemuksia?

6

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      Jos kiinnostaa niin voimme tulla tutkimaan asunnon. Käytämme nykytekniikkaa hyväksi etsimme mahdolliset "kummitukset". Jos kiinnostuit ota yhteyttä spostiin [email protected]

    • Aaveaura_Ky

      Minulla on kilpaileva haamujengi, me käytämme paranormaalia astraaliyhteyttä aaveiden psi arvojen tutkimiseen ja jos psi arvot ovat korkeat niin meidän tiimin professionaali psi manaaja tutkii aaveen aura kenttä ja korjaa psi arvon ja auran toisiaan vastaavaksi ja kummitus pääsee haudan lepoon, voit ottaa yhteyttä meidän paranormaaliexperttiin sähköpostilla: [email protected] ja hän hoitaa talosi kuntoon.

    • keps

      Siskon ex-miehen asunnolla oli aina semmoinen "outo fiilis", etenkin kun jäi yksin katsomaan teeveetä yöllä. Kerran säpsähdin kun olin koneella ja ihan kuin vieressä olisi ollut joku varjo? Ja useinkin silmäkulmassa saattoi vilahtaa kuin joku varjo. Olin yötä yhdessä aitassa kesällä, niin ulkoterassilla kuului askeleiden käyskentelyä aamuyöstä. Paikka on vanha maatila, ollut olemassa jo 1600-luvulta asti.

      Tuommoista en ole kokenut muualla.

    • kaarnamäki

      Lapsuudenkotini maalla oli talo jossa en enää haluaisi asua.
      Siellä oli yksi pohjoisenpuoleinen huone jossa oli aivan kauhean painostava energia.
      Siellä ei voinut olla ollenkaan. Samoin oli yläkerran huonessa. Pelkäsin siellä kuollakseni. Kerran kuulin yöllä kuinka eteisen nurkassa ollut öljykannu potkaistiin nurin ja se kieri lattialla. Kun menin katsommaan kannu oli nurkassa kuten pitikin.
      Joskus kuului raapivaa ääntä seinän ja sängyn välistä. Kauhea kummistutalo se oli.

    • Bautgosters

      Täyttä tuubaa! Millä nykyajan vehkeillä noita muka voi tutkia, oletteko hakeneet K-raudasta lämpökameran ja sillä kuvaatte nurkkia?
      Hankkikaa oikea elämä, menkää töihin vaikka.

    • aäö

      Tuo painostava energia?? Mistä johtuu? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe