Olen asunut nyt puolisen vuotta avomieheni kanssa 60-luvulla rakennetussa kerrostalossa Turussa. Kämppä on lähes kokonaan rempattu, mutta vanhojakin elementtejä löytyy. Vanha kerrostalo luonnollisesti pitää ääntä, kun patteri paukkuu ja tuuli ulvoo nurkissa. Usein olen kuitenkin vaistoavani tietynlaista varautunutta ja jännittynyttä energiaa, kun olen yksin kotona. Mitään suurempia konkreettisia juttuja ei ole tapahtunut, mutta vaikka patterit hohkaavat täysillä, asunto on jääkylmä ja ilmassa oleva energia muuttuu joskus painostavaksi ja tietyllä tavalla latautuneeksi. Onko muilla vanhoista taloista samoja kokemuksia?
Painostava enegia
6
185
Vastaukset
Hei
Jos kiinnostaa niin voimme tulla tutkimaan asunnon. Käytämme nykytekniikkaa hyväksi etsimme mahdolliset "kummitukset". Jos kiinnostuit ota yhteyttä spostiin [email protected]- Aaveaura_Ky
Minulla on kilpaileva haamujengi, me käytämme paranormaalia astraaliyhteyttä aaveiden psi arvojen tutkimiseen ja jos psi arvot ovat korkeat niin meidän tiimin professionaali psi manaaja tutkii aaveen aura kenttä ja korjaa psi arvon ja auran toisiaan vastaavaksi ja kummitus pääsee haudan lepoon, voit ottaa yhteyttä meidän paranormaaliexperttiin sähköpostilla: [email protected] ja hän hoitaa talosi kuntoon.
- keps
Siskon ex-miehen asunnolla oli aina semmoinen "outo fiilis", etenkin kun jäi yksin katsomaan teeveetä yöllä. Kerran säpsähdin kun olin koneella ja ihan kuin vieressä olisi ollut joku varjo? Ja useinkin silmäkulmassa saattoi vilahtaa kuin joku varjo. Olin yötä yhdessä aitassa kesällä, niin ulkoterassilla kuului askeleiden käyskentelyä aamuyöstä. Paikka on vanha maatila, ollut olemassa jo 1600-luvulta asti.
Tuommoista en ole kokenut muualla. - kaarnamäki
Lapsuudenkotini maalla oli talo jossa en enää haluaisi asua.
Siellä oli yksi pohjoisenpuoleinen huone jossa oli aivan kauhean painostava energia.
Siellä ei voinut olla ollenkaan. Samoin oli yläkerran huonessa. Pelkäsin siellä kuollakseni. Kerran kuulin yöllä kuinka eteisen nurkassa ollut öljykannu potkaistiin nurin ja se kieri lattialla. Kun menin katsommaan kannu oli nurkassa kuten pitikin.
Joskus kuului raapivaa ääntä seinän ja sängyn välistä. Kauhea kummistutalo se oli. - Bautgosters
Täyttä tuubaa! Millä nykyajan vehkeillä noita muka voi tutkia, oletteko hakeneet K-raudasta lämpökameran ja sillä kuvaatte nurkkia?
Hankkikaa oikea elämä, menkää töihin vaikka. - aäö
Tuo painostava energia?? Mistä johtuu? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310081Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523365Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493123- 642815
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032169- 1152126
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä661600Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221356Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121346