Hei!
Saakohan jostain Suomesta tilattua tämän tapaisia vitriinejä pienoismalleille?
http://www.ebay.com/itm/Wall-display-case-Showcase-Vitrine-1-43-scale-30-compartiments-MDF-/252290221886?hash=item3abdab473e:g:1YgAAOSwKtlWmiw-
Vitriini 1/43 pienoismalleille?
6
389
Vastaukset
- dgdfgdfgdf
Mulla on tällä hetkellä lasivitriini, mutta sinne menee pölyä. Olisi joku pölytiivis vitriin.i
- pienoisautotalli
Saatko laitettua esim. kaupoissa myytävää ikkuna-/ovitiivistettä johonkin väliin että pöly ei pääsisi oven raosta tms. sisälle?
Lasivitriini on muuten hieno mutta minua hirvittää lasihyllyjen kestävyys aikaa myöten, olen nähnyt katastrofikuvia netissä kun lasihylly on pettänyt ja pienoismallit on sitten romuna lasimurskan seassa kaapin pohjalla O_O
Itsellä on 1/18 ja 1/43 pienoismalleja ja joitain poikkeuksia lukuunottamatta kaikki ovat säilytyksessä vaatekaapissa alkuperäisissä pakkauksissaan ettei pöly pääsisi niihin. Otan ne esille sitten kun haluan tarkastella tai kuvata niitä.
Tuollainen MDF-levyistä tehty vitriini olisi kyllä sikäli hyvä että siinä ei ole niitä lasisia hyllyjä kannattelemassa malleja. Ehkä sellaisen voisi vaikka tehdä itsekin? - Pienoismalli_Vitriini
pienoisautotalli kirjoitti:
Saatko laitettua esim. kaupoissa myytävää ikkuna-/ovitiivistettä johonkin väliin että pöly ei pääsisi oven raosta tms. sisälle?
Lasivitriini on muuten hieno mutta minua hirvittää lasihyllyjen kestävyys aikaa myöten, olen nähnyt katastrofikuvia netissä kun lasihylly on pettänyt ja pienoismallit on sitten romuna lasimurskan seassa kaapin pohjalla O_O
Itsellä on 1/18 ja 1/43 pienoismalleja ja joitain poikkeuksia lukuunottamatta kaikki ovat säilytyksessä vaatekaapissa alkuperäisissä pakkauksissaan ettei pöly pääsisi niihin. Otan ne esille sitten kun haluan tarkastella tai kuvata niitä.
Tuollainen MDF-levyistä tehty vitriini olisi kyllä sikäli hyvä että siinä ei ole niitä lasisia hyllyjä kannattelemassa malleja. Ehkä sellaisen voisi vaikka tehdä itsekin?Joo kyllä minuakin mietityttää, jos romahtaakin joskus. Täytyy joku muu juttu miettiä kaiken varalta. Esim. Tekisi itse tollasia mitä tossa minun laittamassa linkissäkin on.
- lasiaa
pienoisautotalli kirjoitti:
Tuollainen MDF-levyistä tehty vitriini olisi kyllä sikäli hyvä että siinä ei ole niitä lasisia hyllyjä kannattelemassa malleja. Ehkä sellaisen voisi vaikka tehdä itsekin?Jos löytää tuollaisen sopivan boksin, niin välihyllyt on helppo tehdä esim. kapa-levystä.
lasista etusivua saa lasiliikkeestä, sieltä saa myös sellaista lasia joka kestää varmasti.
- Pienoismalli_Vitriini
Mä tilasin nyt 5kpl tuolta ebaysta noita hyllyjä 250e yhteensä 130e toimituskulut ja 50e alennusta sain. Ei paha hinta minusta :)
- Pienoismalli_Vitriini
Eli ilman alennusta olisi maksanut 430e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13713124Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823599Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952884Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361359Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2721351Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1441279Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1121236Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S121147- 801031
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin184923